SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Brak postępów - ocena sylwetki, diety i treningu

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3592

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 422
Liczę ,że teraz jest odpowiednio. Bardzo zależy mi pomocy z waszej strony

FORMULARZ
Wiek : 23 lata
Waga : 63 kg
Wzrost : 175 cm
Obwód w biuście(1) : 87 cm
Obwód pod biustem : 81cm
Obwód talii w najwęższym miejscu (2): 66cm
Obwód na wysokości pępka : 75 cm
Obwód bioder (3): 93 cm
Obwód uda w najszerszym miejscu: 55 cm
Obwód łydki : 35,5 cm
W którym miejscu najszybciej tyjesz : brzuch poniżej pępka, uda, pupa
W którym miejscu najszybciej chudniesz : biust, klatka piersiowa, ramiona, talia powyżej pępka
Uprawiany sport lub inne formy aktywności: 4-5 razy w tygodniu
Co lubisz jeść na śniadanie: owsianka z odżywką białkową, owocem i orzechami lub omlet z 4 białek, żółtko, płatki owsiane z owocem i orzechami
Co lubisz jeść na obiad : indyk z ryżem,oliwą i awokado, warzywa
Co jako przekąskę : orzechy, ale staram się nie podjadać ,tylko jeść regularnie co 3-4h pełnowartościowe posiłki
Co jako deser : nie jadam
Ograniczenia żywieniowe : nietolerancja na gluten, generalnie źle się czuje po produktach gdzie znajduje się pszenica, orkisz, żyto, soja
Stan zdrowia: choruje na niedoczynność tarczycy
czy regularnie miesiączkujesz: nie
czy bierzesz tabletki hormonalne: obecnie nie, ale miesiąc emu przyjmowałam hormony
czy przyjmujesz leki z przepisu lekarza: tak Euthyrox 50 / jeden raz dziennie, jestem pod stałą opieką endokrynologa
czy rodziłaś: nie
Preferowane formy aktywności fizycznej : siłownia/bieganie
Stosowane aktualnie i wcześniej preparaty : witamin&mineral mega caps MULTI SPORT, odżywka białkowa BiotechUSA ISO WHEY ZERO – mieszanka białek (BCAA, koncentrat WPI)
Stosowane wcześniej diety : nie było, starałam się jeść zdrowo, bez niskoprzetworzonych produktów, raz na miesiąc cheat meal

Zdjęcia (wybaczcie ,ale w moim mieszkaniu jest kiepskie światło, starałam się jak tylko mogłam zrobić jak najlepsza jakość zdjęć i tło też mam ograniczone z stąd te drzwi )














...
napisał(a)
Usunięty przez Saida za pkt 1 regulaminu
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 422
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 28242 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125423
Masz bardzo ładną sylwetke startową
Jaki jest Twój cel?

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 422
Dzięki, fajnie to usłyszeć od kogoś kto się na tym zna lepiej niż ja
Generalnie chciałabym nabrać trochę masy mięśniowej. Popracować nad całą sylwetką z naciskiem na nogi i pupę, żeby trochę się podniosła. Naturalnie bez przybierania w tkance tłuszczowej.
Wydaję mi się ,że u Mnie problem tkwi w diecie. Mam niedoczynność i ciężko mi określić jakie mam B/T/W. Jakbyś mogła spojrzeć na jadłospis byłabym wdzięczna :) może gdzieś popełniam błąd w żywieniu.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 28242 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125423
Ruda napisała - pokażę tę dietę bez wliczania warzyw I przeczytaj koniecznie artykuł "co jedzą Lejdis", być może Ci się trochę rozjasni.

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 422
Zrobiłam to ,ale wrzucam jeszcze raz ;). Zaraz zabieram się za lekturę. Generalnie mi chodzi o to czy wszystko jest w odpowiednich proporcjach. Kaloryczność chyba jest w porządku, ale może coś makroskładnikami jest nie tak.

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 28242 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125423
Kaloryczność oraz makroskładniki wyglądają dobrze, podobnie z doborem produktów

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 422
A trening też odpowiedni? :) Może za dużo 4-5 razy w tygodniu?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Saida MMA Coach
Ekspert
Szacuny 116 Napisanych postów 28242 Wiek 29 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 125423
Trening może być, ale jesteś pewna, że trening dzielony jest już dla Ciebie?

Feel the pain and do it anyway...

Obecny dziennik: http://www.sfd.pl/[Stara_Gwardia]_Saida_2014-t993979.html 

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Wiek 27 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 422
Czuje się po nim dobrze. Widzę nawet efekty w górnych partiach ciała ;) . Problem mam z dolnymi partiami... Brzuch poniżej pępka, pupa i uda. A może zaproponujesz jakiś inny trening? Jestem otwarta na propozycję. Uwielbiam ćwiczyć, uczę się cały czas czegoś nowego i bardzo mi zależy :)
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

dziennik kolorowanka

Następny temat

DT carrramba