logo
zamknij zamknij

Brak efektow redukcji

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 905

0 5 0

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

17

Płeć

Kobieta

Cel

Redukcja

Waga

57

Wzrost

162

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

25%

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Wstaje 7 rano, szkola do 15 trening ok 16-18, zasypiam ok 23

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Fbw 3x w tygodni na silce, 3x aeroby 20 min

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Wczesniej ostra redu, spadlo tylko 3kg potem zastoj, jak przeszlam na rekompozycje to te 3kg wrocily i do teraz zostaly

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Bdb

Stosowana lub planowana suplementacja

Brak, jedynie odzywka bialkowa
napisał(a)
Julkasf
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 80
Witam. Od 3 tygodni jestem na redukcji, na poczatku waga wynosila 57.6, pozniej 56.8 a dzis jest 57.2. Wszystko robie dobrze, nie mam pojecia dlaczego waga wzrasta, pomiary sa w miare podobne, zeszlo tylko 1cm z bioder, talii.moze powinnam przestac jesc nabial? Myslalam moze obciac 100 kcal, zmodyfikowac diete(ale jak??)albo dolozyc aero? Dodam ze jem 2100kcal z czego 45W(ok 220g) 30T(ok 75g) i 35B(ok 130g). Cwicze 3 razy w tygodni FBW na silowni a po silowych 20 min aerobow. Reszta wypisana w ankiecie.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
potok555
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 291 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 5621
Ważysz się o tej samej porze?
napisał(a)
dhr-88
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 407 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10055
Zamiast ciąć kcal zwiększ może aktywność? Możesz wrzucić przykładowy jadłospis? http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html. Może metabolizm się jeszcze nie rozkręcić na maxa w wyniku wcześniejszych zaniedbań w odżywianiu




Zmieniony przez - dhr-88 w dniu 2016-03-13 12:32:25
napisał(a)
magda.s
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 55 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 864
Wrzuć jadłospis
napisał(a)
Julkasf
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 80
Zdjecia nie umiem wrzucic, nie wiem dlaczego wiec wypiszę to tutaj:

Z calego wyszlo 2100 kcal, 130gB 230gW 70gT i 40g cukrow

Sniadanie:
Jajka 275g
Maslo 10g
Pieczarki 100g
Brokul 100g
Ogorki konserwowe 100g
Mleko 3,2% 120ml do kawy

Przedtreningowy:
Ryz paraboiled 100g
Piers z kurczaka 200g
Oliwa z oliwek 15ml
Brokul 100g
Ogorki konserwowe 100g

Potreningu:
Banan 100g
Platki owsiane 20g
Platki jaglane 40g
Jajko 50g
Kakao 100% 10g

Kolacja:
Mleko sojowe 250ml(zazwyczaj mam krowie)
Platki jaglane 30g
Owsiane 30g
Jablko 150g
napisał(a)
Julkasf
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 80
Zdjecia nie umiem wrzucic, nie wiem dlaczego wiec wypiszę to tutaj:

Z calego wyszlo 2100 kcal, 130gB 230gW 70gT i 40g cukrow

Sniadanie:
Jajka 275g
Maslo 10g
Pieczarki 100g
Brokul 100g
Ogorki konserwowe 100g
Mleko 3,2% 120ml do kawy

Przedtreningowy:
Ryz paraboiled 100g
Piers z kurczaka 200g
Oliwa z oliwek 15ml
Brokul 100g
Ogorki konserwowe 100g

Potreningu:
Banan 100g
Platki owsiane 20g
Platki jaglane 40g
Jajko 50g
Kakao 100% 10g

Kolacja:
Mleko sojowe 250ml(zazwyczaj mam krowie)
Platki jaglane 30g
Owsiane 30g
Jablko 150g
napisał(a)
Julkasf
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 80
Zdjecia nie umiem wrzucic, nie wiem dlaczego wiec wypiszę to tutaj:

Z calego wyszlo 2100 kcal, 130gB 230gW 70gT i 40g cukrow

Sniadanie:
Jajka 275g
Maslo 10g
Pieczarki 100g
Brokul 100g
Ogorki konserwowe 100g
Mleko 3,2% 120ml do kawy

Przedtreningowy:
Ryz paraboiled 100g
Piers z kurczaka 200g
Oliwa z oliwek 15ml
Brokul 100g
Ogorki konserwowe 100g

Potreningu:
Banan 100g
Platki owsiane 20g
Platki jaglane 40g
Jajko 50g
Kakao 100% 10g

Kolacja:
Mleko sojowe 250ml(zazwyczaj mam krowie)
Platki jaglane 30g
Owsiane 30g
Jablko 150g
napisał(a)
Julkasf
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 16 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 80
dhr-88
Zamiast ciąć kcal zwiększ może aktywność? Możesz wrzucić przykładowy jadłospis? http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html. Może metabolizm się jeszcze nie rozkręcić na maxa w wyniku wcześniejszych zaniedbań w odżywianiu





Zmieniony przez - dhr-88 w dniu 2016-03-13 12:32:25


Co tydzien zwiekszam aeroby o 5min, mam dolozyc jeszcze 1 dzien samych aerobow? Nie chcialabym w sumie tylko cardio krecic.
Mialam jakos 3 tygodnie przerwy i zmniejszylam ilosc aerobow do minimum, jedynie silowe a odzywialam sie troche ponad cpm, mysle ze metabolizm powinien wrocic po tym czasie do normy
napisał(a)
dhr-88
Znawca
Szacuny 39 Napisanych postów 407 Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 10055
Może interwały 1-2xtyg w DNT, albo odcięcie kcal w DNT o 100-150. Jesteś młodziutka, może problem z poziomem hormonów?


Zmieniony przez - dhr-88 w dniu 2016-03-13 14:14:20
napisał(a)
magda.s
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 55 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 864
Ogólnie z przykładowego jadłospisu wynika, że nabiału dużo nie spożywasz. Ja bym zastąpiła krowie mleko całkiem sojowym. Ale to akurat osobista opinia. Obetnij kcal. Przed treningiem moim zdaniem za dużo węgli - za mało tłuszczu. Ogółem zbyt mało warzyw - pomagają w trawieniu.
Zostań przy Białku ale obetnij węgle . Lepszym rozwiązaniem w stosunku do oliwy z oliwek i masła w twoim przypadku będzie olej kokosowy nierafinowany - wspomaga odchudzanie. Nie będę się zagłębiać w tą tezę, ale gdzieś na sfd był artykuł na temat braku wpływu oliwy z oliwek na redukcję, a wręcz przeciwnie przy kokosowym.
Nie wiem czy to robisz, ale staraj się do posiłków dodawać ostrzejszych przypraw, jeśli nie lubisz zbytniej ostrości to w mniejszych ilościach, np. pieprz cayenne, papryczki jalapeno.
Do owsianki możesz dodawać cynamon - przyprawy poprawiają metabolizm. - stosuj wszelakiego rodzaju zioła - majeranek, rozmaryn, koperek, oregano, kminek, bazylie, zwykły czarny pieprz itp itd.
napisał(a)
magda.s
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 55 Wiek 23 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 864
Ograniczenie tysiąca słów... :D
Dodatkowo pij herbaty - czerwoną, zieloną, obie mają pozytywny wpływ na przyspieszenie spalania tkanki tłuszczowej + poprawę metabolizmu. Wprowadź do diety wspomniane wcześniej przeze mnie warzywa - nie tylko konserwowe produkty, ale też świeże sałatki najlepiej samemu przyrządzone - z sałaty, która zawiera wiele witamin + znów efekt poprawienia organizmu i jego odkwaszenia. Warto wprowadzić do diety ryby bogate w omega 3
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Niska waga, jak szybko przybrać na masie

Następny temat

problem z przybraniem na wadze

Radosław Słodkiewicz - ocena sylwetki

Fitness ladies in red

Ziemniaki czy ryż? Porównanie okiem dietetyka

Suplementy na masę - beta-alanina

KOMUNIKAT IFBB ELITE PRO!

Kasia Dziurska na Arnold Classic Europe

Brokuły czy cukinia - porównanie okiem dietetyka

Suplementy na odchudzanie - Berberyna