SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Brak efektów w diecie na masie

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2944

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 281 dni Przeczytanych tematów 6273
Witam, otóż, od czasu gdy kupiłem gainera nie jestem może stricte na diecie, ale staram się jeśc cały czas, tak aby nie byc głodnym.
Ucze sie, jestem na utrzymaniu rodziców i wiadomo jakto bywa z jedzeniem, je się to co jest, jednak nie to jest problemem.
Jedząc cały czas aż do pełności nawet czasem i 6-7 posiłków dziennie nie jestem w stanie spożyc tyle jedzenia abym spożył łącznie 3700 kcal.
Nawet przyjmując gainera 2x dziennie co daje mi 800kcal(!) Jedyny dzień, w którym udało mi się zbliżyć do wymaganego poziomu, był to tłusty czwartek(3300kcal) Gdzie chciałem sprawdzić ile tak naprawde da mi zjedzienie pączków itp. mimo iż wiadomo że jakościowo masa budowana na tym jest słaba. No i się zbliżyłem ale do końca dnia mdliło mnie na widok jedzenia.
Przeglądałem różne diety, ale po pierwsze nie jestem w stanie zapewnić sobie takiej różnorodności pożywienia jak i zjeśc AŻ tyle ile jest podane w diecie bo to za dużo dla mojego żołądka nawet jak jest rozciągnięty :/
Co robić jak żyć?
wiek:19
Waga 75
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4090 Napisanych postów 68511 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 561541
Witam
Wicz jeszcze raz swoje zapotrzebowanie wg wzoru :
http://m.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_BF-t276436.html
Makroskładniki w diecie masz jak rozłożone / w jakich proporcjach ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 153 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 38167
Dobrym rozwiazaniem, ktore moze Ci pomoc moga byc koktajle, dostarczaja duzo kalorii i sa latwostrawne. Dodaj wiecej zdrowych tluszczy do diety kosztem weglowodanow. Podaj swoj rozklad makroskladnikow zobaczymy jak to wyglada ale obstawiam ze masz duza liczbe weglowodanow, ktorych nie mozesz przejesc.
1

Doradca dietetyczny/ Trener personalny.

Potrzebujesz pomocy w ułożeniu diety ? Zapraszam do kontaktu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 281 dni Przeczytanych tematów 6273
Tak, jak mówiłem będąc ma czyimś utrzymaniu nie ma zbyt wielkiego wyboru, na mikroskładniki nie zwracałem uwagę, jedynie na węgle,białko i tłuszcze. Chyba że to o to wam chodzi(wg. internetu mikroskładniki to wapń etc.)
Tak jak już mówiłem, spożywam gainera.


Zmieniony przez - Monsulek w dniu 2018-02-10 23:50:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 153 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 38167
wuper
Podaj swoj rozklad makroskladnikow zobaczymy jak to wyglada ale obstawiam ze masz duza liczbe weglowodanow, ktorych nie mozesz przejesc.


Nikt nie pytal o mikroskladniki tylko wlasnie o rozklad makroskladnikow czyli weglowodany, bialko i tluszcze
1

Doradca dietetyczny/ Trener personalny.

Potrzebujesz pomocy w ułożeniu diety ? Zapraszam do kontaktu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 281 dni Przeczytanych tematów 6273
Przepraszam, faktycznie, moje niedoczytanie :/
Węgle oscylują w granicach 55-70%
Tłuszcze 20-30%
białko 10-20%


Zmieniony przez - Monsulek w dniu 2018-02-11 16:11:57
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44867 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Jak nie potrafisz przejeść daj białko ~1,5g na kg masy, zetnij węglowodany a wzamian dodaj tłuszczu- zawsze mniejsze objętościowo. Ewentualnie możesz też zamiast węgli i białka przyciąć tłuszcze do ~50g i resztę dobijać węglowodanami w sumie wiesz dla jednej osoby lepszy będzie pierwszy sposób, dla drugiej drugi. Węgle też nakręcają metabolizm pozwalając więcej zjeść, z kolei białko i tłuszcze tłumią ale pożywienie na wysokich tłuszczach jest lepiej wykorzystane i nie po trzeba go tyle.
Napisane w dużym skrócie i uproszczeniu.

aha jak nie rośniesz znaczy po prostu że za mało jesz.
Tłuszcze możesz prosto podbijać jakimiś słodkimy śmietanami, czy sosami majonezowymi no i ocywiście masłem lub oliwą. Węgle polecam suszone owoce, mała objętość a dużo węglowodanów.
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4090 Napisanych postów 68511 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 561541
Hades123



Tłuszcze możesz prosto podbijać jakimiś słodkimy śmietanami, czy sosami majonezowymi no i ocywiście masłem lub oliwą. Węgle polecam suszone owoce, mała objętość a dużo węglowodanów.


To akurat słaby pomysł
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10675 Napisanych postów 44867 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
flex1976
Hades123



Tłuszcze możesz prosto podbijać jakimiś słodkimy śmietanami, czy sosami majonezowymi no i ocywiście masłem lub oliwą. Węgle polecam suszone owoce, mała objętość a dużo węglowodanów.


To akurat słaby pomysł


Masz jakiś lepszy jak podbić prosto i skutecznie kcal?
Jeśli tak to napisz, tylko pamiętajmy że dodanie paki ryżu czy kaszy nie wchodzi w grę bo autor tematu po prostu nie da rady tego przejeść.
Nie jestem jakimś super zwolennikiem diet w stylu IIFYM, ale też nie dajmy się zwariować. Chłopakowi zależy na masie, od majonezów nie umrze. Normalni ludzie śmiało jedzą takie produkty latami i nic im się nie dzieje. Przecież to tylko olej z żółtkami, więc w rzeczywistości to też nie jest takie złe. Nasyconych ze śmietany czy żółtek też nie ma się co tak przesadnie bać. Zresztą prawdę powiedziawszy nawet w najprostszych dietach w sttylu "kurczak+ryż" nie dba się o stosunek kwasów tłuszczowych więc niby w czym problem? O normalnym kowalskim już nawet nie wspominam...
1
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
flex1976 Trener Personalny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 4090 Napisanych postów 68511 Wiek 42 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 561541
Problem w tym ze kolega nigdy nie miał prawdziwej diety , wiec takie doradzanie jest troche nie na miejscu . Brak diety = brak efektu
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 153 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 38167
Oczywiście podbijanie kaloryki diety tłuszczami jest dobrym pomysłem ale zamiast śmietan można użyć oliwy z oliwek, oleju kokosowego , masło klarowane do smażenia, dodać do diety orzechy czy też masła orzechowe, awokado - dodawać je do koktajli nawet żółtko jaja można sobie dodać do takiego koktajlu, majonez jeszcze można użyć czasami ale też bez przesady.

Doradca dietetyczny/ Trener personalny.

Potrzebujesz pomocy w ułożeniu diety ? Zapraszam do kontaktu.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Dieta redukcyjna, a wieczorne aeroby?