SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Brak efektów na redukcji

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 7419

Formularz - Proszę o pomoc

Wiek

33

Płeć

Kobieta

Cel

Redukcja

Waga

56

Wzrost

164

Poziom bf (zdjęcie poglądowe)

Aktywność w ciągu dnia (cały tydzień): (praca/uczelnia/zajęcia domowe? O której trenuję, wstaję, kładę się spać? O której mam przerwy w pracy?)

Treningi wieczorem w weekendy w ciągu dnia/Chodzę spać o 2, wstaję około 8-9.

Uprawiane sporty, częstość i intensywność treningów, staż treningowy, sprzęt którym dysponuję (wyposażenie siłowni)

Cardio (Bieżnia, Spacery), Rower, Joga/Pilates, Siłownia

Stosowane wcześniej diety, ich wpływ na sylwetkę, obecne odżywianie

Obecnie na redukcji

Stan zdrowia (preferowane badania lekarskie)

Obecnie żadnych

Stosowana lub planowana suplementacja

Obecnie żadna
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 33 lat Na forum 75 dni Przeczytanych tematów 5604
Hej,
Mam prośbę o pomoc z dietą. Jestem od miesiąca na redukcji, a schudłam jedynie około 1-2 kg.
Chodzę na siłownie około 3-4 razy w tygodniu, głównie na bieżnie plus ćwiczenia na nogi i górne partie ciała.
Oprócz tego rower, Pilates albo Joga 2 razy w tygodniu, spacery. Od 2 tygodni robię też A6W.
Jednak po takim czasie widzę bardzo małe efekty i nie bardzo wiem w czym może być problem.
Dołączam przykładowy dzień z diety.

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7365 Napisanych postów 105802 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1188079
1500 to trochę mało kalorii jak na taką aktywnosć fizyczną, oblicz ile powinno być http://www.sfd.pl/Zapotrzebowanie_kaloryczne,_skł._prod._żywnościowych,_%_bf-t276436.html i daj zrzut wg takiego schematu http://www.sfd.pl/ZRZUT_DIETY_JAK_ZROBIĆ_ANKIETA_i_REGULAMIN_DZIAŁU.-t922822.html


Zmieniony przez - anubis84 w dniu 2018-07-06 09:35:00
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56229 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600734
Twój trening nie wygląda dobrze, a dieta jeszcze gorzej. W ten sposób niestety formy nie zrobisz. Polecam zapoznać się z podstawami diety zbilansowanej: https://potreningu.pl/articles/1300/dieta-prawidlowo-zbilansowana

Głodówki to prosta droga do problemów hormonalnych. Podstawa kształtowania sylwetki to treningi siłowe i na nich polecam się skupić. Z kolei miarą efektów nie są kg, a obwody ciała.
2

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Specjalista
Szacuny 56 Napisanych postów 1150 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 38379
cos bym dodał,ale przedmówcy wyczerpali temat. Nie ma co dodawać trening kiepski, dieta tak samo.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 33 lat Na forum 75 dni Przeczytanych tematów 5604
Hej,
Dzięki za odpowiedzi.
Odnośnie kalorii – pracuję z domu, tak więc w ciągu dnia niewiele się ruszam, według FitBita spalam około 1700-1800 kalorii w dni treningowe, w normalne dni 1400-1500 kcal.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 199 Napisanych postów 390 Wiek 31 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 14346
Zegarek używaj do sprawdzania czasu a zapotrzebowanie policz według wzoru . Anubis napisał już wszystko .
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 33 lat Na forum 75 dni Przeczytanych tematów 5604
Dzięki za odpowiedź. Wyliczyłam według wzoru i wyszło mi 1852,4.
Dodaję też zrzut diety według schematu.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2841 Napisanych postów 56229 Wiek 34 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 600734
Są to głodowe ilości kcal, poniżej Twojego BMR. Prosta droga do zaburzeń hormonalnych. Zapotrzebowanie kaloryczne masz źle policzone. Wklej tutaj wyliczenia.
2

Moderator działu Odżywianie

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3451 Napisanych postów 8469 Wiek 43 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 407841
jest jeszcze jeden "haczyk". Czy Ty potrzebujesz redukcji..(zdjęcie byłoby pomocne) Bo mam podobne parametry i to wcale nie jest sytuacja kiedy trzeba koniecznie redukować. Byc może bardziej rekompozycja jest potrzebna, bo w organizmie jest niekorzystna proporcja tkanki tłuszczowej do mięśniowej. Waga nie jest wyznacznikiem sylwetki - teraz ważę więcej niż kiedyż, a obwody są mniejsze.
3

Reaktywacja czy falstart? http://www.sfd.pl/[BLOG]deja_vu-t1099661-s119.html#post-18195840

"Jeszcze nie jest ze mną tak żle, żeby robaki zaczynały mlaskać na mój widok, kiedy jadę wózkiem po łące..." nie moje tylko Sebastiana Fitzka z "Pasażera 23", ale sobie pożyczyłam.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7365 Napisanych postów 105802 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1188079
to jak wyliczyłaś 1800 to tyle stosuj a nie 1400, sporo osób przy wyliczeniach stosuje najniższe skrajne wartości np przy wyborze NEAT by wyszło jak najmniej kalorii
1

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 33 lat Na forum 75 dni Przeczytanych tematów 5604
Dzięki za kolejne odpowiedzi.

A więc tak według obliczeń:

BMR = (9.99 x 56) + (6.25 x 164) - (4.92 x 33) - 161 = 1261.08

TEA = 2 x 45 min x 7 + EPOC (2 x (4% z 1261.08) = 882.2
3 x 45 min x 5 + 5 kcal = 680

TEA = 882,2 + 680 = 1562,20 / 7 = 223,17

1261,08 + 223 = 1484
1484 + 200 = 1684
1684 + 168,4 = 1852,4

Treningi mam raczej o niskiej intensywności, w dni, w które nie mam treningu to zwykle ledwie zrobię tysiąc kroków.
Oprócz wagi prowadzę też wymiary i ubyło po 1 cm z bioder, ud, talii.
Na redukcji chcę stracić około 5 kg, to była waga z którą najlepiej się czułam, ale oczywiście nie zależy mi na wadze, jeżeli cm pójdą w dół. Postaram się wkleić zdjęcie po weekendzie.

Ogólnie z diety, to dodam kalorii do 1800 i rozbiję na 5-6 posiłków, plus bardziej urozmaice, bo widzę, że ostatnio same serki/twarogi/jogurty, a mniej indyka, ryb czy jajek.
Jeżeli macie jeszcze jakieś uwagi, to będę bardzo wdzięczna.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Domowy fast food w diecie