logo
zamknij zamknij

Brak bólu mięśni po treningu..

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 554

0 5 0
napisał(a)
linnertpatryk
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 130
Ćwiczę od dwóch miesięcy. Przez pierwsze 6-7 tygodni dzień lub dwa po treningach bolały mnie mięścnie(plecy, klatka, barki i uda) od dwóch tygodni po treningach już nie odczuwam bólu. Myślałem, że to spowodowane za małym obciążeniem więc trochę kg dodałem ale i tak to nic nie dało. Czym to może być spowodowane? Po treningu nóg przez dwa dni chodzić nie mogłem a teraz dodałem trochę kg a plan ten sam i nie czuję jakbym w ogóle je ćwiczył. Jest to spowodowane tym, że mięśnie się przyzwyczaiły? Czy może jeszcze więcej powinienem dołożyć ciężaru? Na treningach daję z siebie 100% i ćwiczenia staram się wykonywać jak najlepiej.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2030 Napisanych postów 35652 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 253750
Mięśnie się po prostu zaadaptowały do twojego planu treningowego.

Jeżeli siła i masa idą cały czas do przodu,nie przejmuj się tym.
Choć możliwe że potrzebne są jakieś drobne zmiany,żeby kopnąć progres do przodu.

Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2013-04-14 13:05:02
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Kilka ogólnych pytań n/t siłowni

Następny temat

Plan na masę-jakieś poprawki?

Ziemniaki czy bataty? Porównanie okiem dietetyka

Leksykon suplementacji: Tauryna

Dagmara Machij znów wolna!

Placki do tortilli - porównanie okiem dietetyka

Leksykon suplementacji: Witamina K2

Cel treningowy - konieczny aby rozpocząć przygodę z siłownią

Mleka roślinne - porównanie okiem dietetyka

Olej kokosowy i kontrowersje z nim związane