SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Brak apetytu - redukcja

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2432

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 110
Cześć. Mam 23 lata, 195 wzrostu, 95kg wagi, 20-25% tłuszczu i ektomorficzną budowę. Ćwiczę 4x w tygodniu po ok. 2h a moim celem jest spalenie tkanki tłuszczowej. Wyliczyłem, że moje dzienne zapotrzebowanie to 3700kcal. Zmniejszyłem ten wynik o 500kcal, ale pomimo to nie jestem w stanie zjeść takich ilości dziennie. Zanim ułożyłem dietę, jadłem te same produkty, tylko nie przykładając wagi do ilości jakie spożywam, ale na pewno było one dużo mniejsze, niż te które wyliczyłem a mimo to i tak nie chudłem.
Źle wyliczyłem moje zapotrzebowanie, czy może mam jakieś problemy z apetytem?
Dodam, że liczyłem kalorie za pomocą kilku sposobów i kalkulatorów, w tym również tym zamieszczonym na forum, i wynik zawsze był w tych samych granicach.

Oto moja dieta, układając ją kierowałem się kosztami (mam skromny budżet, tutaj dziennie zamykam się max w 15zł), oraz czasem przyrządzania posiłków (pracuję od 7 do 17, z treningiem jestem po 20 w domu, godzinę zajmuje mi przygotowanie posiłków na następny dzień i kładę się spać):

Kcal: 3134
Białko: 170g
Węglowodany: 457g
Tłuszcz: 69g
Posiłki: 5

[1] 6:00
Płatki owsiane 40g
Kasza manna 40g
Mleko 1,5% 250g
Dżem 35g

[2] 11:00
Jajecznica 350g

[3] 14:00
Ryż 150g
Pierś z kurczaka 150g
Kukurydza 70g
Sos śmietanowo pomidorowy 135g

17:30-19:30 trening

[4] 20:00
Ryż 150g
Pierś z kurczaka 150g
Kukurydza 70g
Sos śmietanowo pomidorowy 135g

[5] 21:30
Płatki owsiane 40g
Kasza manna 40g
Mleko 1,5% 250g
Dżem 35g
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3193 Napisanych postów 15780 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146459
http://www.sfd.pl/JAK_DODAĆ_ZRZUT_Z_POTRENINGU__NOWA_WERSJA_!_-t969797.html wrzuć to w ten sposób.

Na wstępie ujęłabym z węgli na rzecz tłuszczy.


Zmieniony przez - blue_hope w dniu 2015-12-31 19:41:30
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 110
Ale co da mi zmniejszenie węgli i zwiększenie tłuszczy, jak ja nie jestem w stanie tego wszystkiego zjeść? A to ma być redukcją, więc co by było, gdybym chciał masować.
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3193 Napisanych postów 15780 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146459
Węgle objętościowo są większ,e wiec co to za pytanie jaka różnica. Zjesz orzechy 100g, a zjedz 100g węgli ...różnica jest ? Jest.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3193 Napisanych postów 15780 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146459
Kaloryczność tłuszcze mają większą, więc...różnica gołym okiem widać.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 110
To na pewno zmniejszyłbym ryż, bo zapycha strasznie, ale co mogę dać w zamian co będzie miało tłuszcze?
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3193 Napisanych postów 15780 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146459
Tłuszcze: tłuste ryby, mięsa, orzechy, awokado, oliwa z oliwek, olej kokosowy, lniany, rzepakowy, itd. Smalec. Mleczko kokosowe, mnóstwo tego. Jajka.
1

W kuchni hamuje Cię Twoja własna wyobraźnia...
http://www.sfd.pl/[BLOG]_Agnieszka_w_kuchni__czyli_coś_z_niczego_;_-t1096225.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 110
To do ilu mogę podnieść tłuszcze? Bo czytałem, że muszą być na poziomie 20% a tutaj mam 19,8%.
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3193 Napisanych postów 15780 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146459
minimum 1g na kilogram masy ciała, wrzuć tam 100g na spokojnie bez obaw i obserwuj.
Nie do każego proporcje ponade przez kogos pasują. Na jednego cos działa, na drugiego nie.
Skoro nie dojadasz, to podbijaj tłuszcze, bo to węgle zapychają.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 11 Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 110
Ok, dzięki za radę ;)
napisał(a)
blue_hope Doradca
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3193 Napisanych postów 15780 Wiek 30 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 146459
Jasne. Obserwuj siebie. Zastosuj mniejsza węgle, na rzecz tłuszczy mierz się, waż patrz w lustro. Po tygodniu na pewno coś się wyklaruje. Poza tym do "apetutu" trzeba się przygotować, to trochętrwa.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Wszystkiego Najlepszego w 2016 roku !!!!!!!!!!!!!!!!!

Następny temat

Kto ma szanse na sukces w nowym roku?

Kawa wywiera ochronne działanie na wątrobę? Kawa wywiera ochronne działanie na wątrobę? Arnold Schwarzenegger - jak trenował i jadł mistrz! Arnold Schwarzenegger - jak trenował i jadł mistrz! Trening siłowy i kreatyna wsparciem w leczeniu zwyrodnień stawów Trening siłowy i kreatyna wsparciem w leczeniu zwyrodnień stawów Big Ramy aktualna forma Big Ramy aktualna forma Ranking IFBB 2018 - Kulturystyka klasyczna Ranking IFBB 2018 - Kulturystyka klasyczna Sensei kulturystyki: IFBB PRO Nhon Ly Sensei kulturystyki: IFBB PRO Nhon Ly Jessica Aravela pokonała uzależnienia, by stać się gwiazdą fitness Jessica Aravela pokonała uzależnienia, by stać się gwiazdą fitness 4 ćwiczenia, które zaskoczą Twoje przedramiona 4 ćwiczenia, które zaskoczą Twoje przedramiona