SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Bolace lydki

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 17533

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 79 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2873
Witam.
Juz od dluzszego czasu bola mnie lydki. Bol wystepuje praktycznie przy kazdym spacerze, nawet z pol kilometra jak przejde. Lydki staja sie strasznie twarde i troche opuchniete chyba, szczegolnie na zewnetrznych stronach. Jak biegam jest to samo. Mocny bol, ze ledwo moge isc i takie uczucie jakby lydka byla caly czas napieta. Po chwili odpoczynku bol ustaje, ale jak ide dalej powraca ;(
Wie ktos jaki jest tego powod i jak temu zaradzic??
1
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 523 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 14448
Przetrenowanie
1
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 79 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2873
Wlasnie nie przetrenowanie. Lydek nie trenowalem, nawet nie biegalem. Ludki sie meczyly tylko podczas chodzenia, wiec przetrenowanie odpada.
napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 451 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4782
rozciągaj jak najczęściej, szczególnie przed i podczas wysiłku ;]
sam miałem coś podobnego ;)

-_-'

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 79 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2873
Pewnie to glupie pytanie ale jak sie rozciaga lydki.
Po samym rozciaganiu Ci to przeszlo? Czy jak sie z tym uporales??
1
napisał(a)
Znawca
Szacuny 35 Napisanych postów 451 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 4782
hm jeszcze napisz dokładnie gdzie Cię boli, najlepiej który to jest mięsień ;)
http://www.sfd.pl/Streching-Rozciąganie-t57130-s2.html <- tu masz opisane dwa sposoby rozciągania, od siebie mogę dodać coś takiego.

robisz wykrok, trzymasz tylną nogę prostą i stopę płasko na ziemi, całą stopę, jak chcesz mocniej rozciągnąć to pogłębiasz wykrok :P mam nadzieje, że jakoś pojmiesz o co mi chodziło ;)

ja tak miałem po tym jak dużo jeździłem na rowerze, identyczne objawy, przez jakiś czas rozciągałem, masowałem i przeszło ;]

-_-'

napisał(a)
danutha ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 3767 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29908
Polecam rozciaganie jak na obrazeczku nr 2 w linku,co wkleil Hidden
Wystarczy miec schodek,a lydki naprawde mozna niezle rozciagnac.

Uprawiasz w ogole jakis sport?A moze masz prace siedzaca i czesto zakladasz 'noge na noge'?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 79 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2873
Chodze na silownie.
Rozciagam lydki, ale nie sadze, zeby mi to pomoglo.
Narazie sprobuje znalesc przyczyne w diecie, bo wlasciwie zauwazylem te objawy jak zaczalem ja stosowac. Moze za duzo oliwy alob cos takiego. Powoli bede odejmowal rozne rzeczy i obserwowal reakcje.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 306 Napisanych postów 3172 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 21170
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 79 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2873
kradam: serio to napisales czy sie ze mnie smiejesz? ;]
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 306 Napisanych postów 3172 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 21170
Śmieję się okrutnie . Rozciągaj łydki, ale łącznie z mięśniem płaszczkowatym. Ktoś gorliwy z pewnością pokaże Ci jak to robić . Jeśli nie pomoże, to idź do lekarza, niech sprawdzi czy wszystko z krążeniem OK.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaka czarna farba koloryz. dla faceta???

Następny temat

Coś nie tak z kręgosłupem

Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Pizza proteinowa ALLNUTRITION Pizza proteinowa ALLNUTRITION Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji