SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 26880

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Obliques – Rozumiem, że mam zgodę na wyrzucenie płatków owsianych (już wykluczone owoce i chleb). Który rozkład przyjąć?

Podwyższając tłuszcz rozkład będzie jak poniżej:
1) B – 120 / T – 80 / W – 125 ---- > 480 kcal / 720 kcal / 500 kcal ---- > ogółem 1700 kcal
2) B – 120 / T – 90 / W – 102,5 ---- > 480 kcal / 810 kcal / 410 kcal ---- > ogółem 1700 kcal

Czy pozostanie na 1600 kcal nie wchodzi w rachubę?
3) B – 120 / T – 80 / W – 100 ---- > 480 kcal / 720 kcal / 400 kcal ---- > 1600 kcal
4) B – 120 / T – 90 / W – 77,5 ---- > 480 kcal / 810 kcal / 310 kcal ---- > 1600 kcal

Ewentualnie zwiększam również białko.

ROZKŁAD BTW – dotychczasowy, zmiana po akceptacji Obliques.
1600 kcal ----> 120 / 69 / 125

Dodatkowo: herbaty owocowe, pokrzywa, kawa, woda mineralna, sałatkowe ilości: pomidor, ogórek konserwowy, ogórek zielony, cebula, marchew, pietruszka, seler, kapusta biała, zioła świeże i suszone, sól, pieprz.

SUPLEMENTACJA
Omega 3, sterolea, magnez z witaminą B6, bisocard, Joint Therapy Plus, kurkuma, cynamon, imbir.




Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2013-03-24 12:58:46

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
zawsze zachodze w głowe skąd ty bierzesz te wszystkie rozkłady, jak pisze podwyższ to czy obniż tamto to rób tylko to nie wnikając w przeliczanie na nowo wszystkiego innego
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Obliques, no przecież zrobiłam dokładnie to, co kazałaś – podniosłam tłuszcz . Nie wiedząc o ile podbijać, przeliczyłam dla 80 i 90 g. Wspomniałaś też o „wyższej kaloryczności” w okresie świąt, dlatego zastanawiałam się nad 1700 kcal.
Dopytam więc: Ile tego tłuszczu ostatecznie powinno być?




Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2013-03-24 18:09:42

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
i dobrze tylko teraz pytasz o 3 równe rozkłady wiec to skomentowałam, Crokus ja na prawde nei notuje co zalecam, dlatego jak rozkimki robisz czy to miało byc tyle czy tyle czy tyle musze sie cofnąć i poczytac od nowa , to czasochłonne
A w czasie swiąt jest wolnośc , to świeta nie będziesz przeciez wazyc kawałka szynki czy jajek zjedzonych
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Już myślałam, że się choć trochę poprawiłam, a tu nic z tego. Próbowałam się usprawiedliwić jakoś, jestem naprawdę wdzięczna, że mi poświęcasz czas . Przepraszam. Mam nadzieję, że się nie gniewasz .


Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2013-03-24 19:51:08

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Witam
Pora na przerwę. W tym tygodniu nie zrobię treningów, wrócę do nich zaraz po świętach. Nie przewiduję jakiegoś szczególnego celebrowania świąt, postaram się więc z umiarem korzystać z wolności. Wypiski będą najpóźniej 10 kwietnia, jakoś to zbiorczo potraktuję, żeby nie bałaganić zbytnio.
Pozostaje mi życzyć wszystkim miłego świętowania, no i niech zajączek przyniesie coś dla każdego .
Na Śląsku w lany poniedziałek dzieci szukają słodkości (ale nie tylko) w najróżniejszych kątach domu lub nawet w ogrodzie, gdzieś pod drzewkiem czy krzaczkiem.

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 313 Napisanych postów 9785 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 155769
Crocusiku, Wesołych Świat!
odpocznij a potem wracaj tu
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1157 Wiek 61 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15601
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Witam. Kokosik, chanula.
Odpoczęłam, poleniuchowałam, kończę badania i konsultacje. Ze zdrowiem wszystko w miarę ok. Obiecałam wrócić, niestety muszę na jakiś czas zmienić plany z powodów rodzinnych. Wpadłam, żeby nie zostawiać spraw bez słowa wyjaśnienia.
Obliques, przynajmniej na razie nie dam rady systematycznie trenować, nie będzie też czasu na codzienne wypiski. Potrwa to około pół roku. W czasie świąt nie było żadnych wykroczeń, mimo to waga wzrosła, obwody stoją. Nie jem chleba, płatków, ani owoców, ogólnie mam niskie węglowodany - i nic. Kupiłam niedawno cały kilogram oleju kokosowego i zastanawiam się, czy pożreć go cały z rozpaczy, czy omijać z daleka. Żartuję, ale wcale nie jest mi do śmiechu. Bardzo Ci dziękuję za dotychczasową pomoc . Właściwie nawet nie wiem o co ewentualnie pytać, trudno przecież radzić na kilka miesięcy do przodu. Może po prostu, jeśli pozwolisz, odezwę się w razie wątpliwości lub gdyby działo się coś istotnego. Pozdrawiam serdecznie Ciebie i pozostałe Panie.

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
Trzymaj diete i czekaj, nie przesadzaj z cięciem ww i nie przesadzaj z tłuszczem generalnie, Czasami trzeba docisnąć ale uważam ze warto czekac organizm potrzebuje czasu na przedstawienie sie. To sie zgłaszaj przynajmniej raz na miesiąc z pomiarami
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PROBLEM...

Następny temat

Kittie ma NOBLA, a... Picie, ćpanie, pyerdolenie - to w kurniku zawsze w cenie

Zioła na poprawę libido Interwały po treningu siłowym: co, jak i dlaczego? Powrót Papaja! Top 10 męskich sylwetek Jakie żelki po treningu? Katarzyna Rodzik Maliszewska - ocena sylwetki Magdalena Suwińska - ocena sylwetki Trening funkcjonalny