SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 27498

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Od kilku dni mam zawroty głowy, wczoraj się nasiliły. Być może to kolejna odsłona wcześniejszych kłopotów z uszami. Trening musi poczekać („płynę” na boki siedząc bez ruchu). Na narty też nie idę, choć pogoda jeszcze dobra i sypie śnieg. Boję się chodzić i bez nart .

POSIŁKI - Tłuszczu o 20g więcej (jeden dzień).
Wczoraj zjadłam dodatkową kromkę chleba z masłem, pieczenią oraz czosnkiem i z tego powodu nie zamierzałam dokładać tłuszczu, ale nijak mi się to dzisiaj planowało. Wyszło, jak wyszło.
1. Czy takie wieczorne dojadanie to rzeczywiście normalna reakcja organizmu? Akurat miałam przerwę w treningu, więc skąd te "głody"?
2. I czy mogę już jeść: twarożek, jogurt/ kefir w niewielkich ilościach oraz jakieś płatki (owsiane, jęczmienne)?
EDIT:
Zjem jeszcze jabłko, a do sałatki jajeczno-warzywnej dodam trochę musztardy i czosnek. Nie będę już zmieniać wpisu w dzienniku.

SUPLEMENTACJA:
mniszek, mięta, omega 3, sterolea, magnez, cynamon, imbir, cytryna, czosnek, ibuprom, strepsils, bisocard.




Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2013-01-28 16:45:48

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Zawroty głowy się utrzymują, dam sobie jeszcze jeden dzień wolnego. Orbitreka chyba już muszę zaliczyć, bo długie przerwy mi tu nie służą. Zrobię go po południu i dane podam jutro.

POSIŁKI - Tłuszczu o 20g mniej(1. dzień). Bez chleba.
SUPLEMENTACJA:
mniszek, omega 3, sterolea, magnez, cynamon, imbir, cytryna, czosnek, ibuprom, strepsils, bisocard.


W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 314 Napisanych postów 9787 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 156121
Może głupie pytanie - a mierzysz sobie ciśnienie?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Poszłam przed chwilą zmierzyć z ciekawości - 130/78, czyli jest dobrze. Zastanawiałam się raczej, czy powodem nie jest przypadkiem dyskopatia szyjna. Muszę się chyba ponaciągać tu i ówdzie .
Kokosik, widoczki Alp u Ciebie są cudne .

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 314 Napisanych postów 9787 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 156121
Spytałam o ciśnienie nie bez powodu. Dwa lata temu miewałam zawroty głowy i okazało się, że "wyskoczyło" nadciśnienie. Powód był u mnie jeden - stres
Na szczęście w porę wyłapane i opanowane bez leków teraz nie daje się we znaki.
Włoskie Alpy... bosz jak ja kocham te góry...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
ORBI zaliczony, spróbowałam połączyć dwa programy . Planowałam pojechać dodatkowo 4 razy interwały, ale przy tym tempie puls zaczął szybko rosnąć i odpuściłam.
Z innej beczki: Pierś kurczaka uwędziłam w garnku - jest bardzo smaczna, delikatna i soczysta. Mam nadzieję, że takie domowe aromatyzowanie mięsa niczemu nie szkodzi, bo też do tradycyjnego wędzenia tu daleko.

TRENING
ORBITREK – program Weight Loss (7 serii) + program Interval 3 (1 seria) – łącznie 8 serii
PULS:
Mierzyłam tylko przy interwałach, od połowy do końca serii.
Obserwacja oddechu wskazuje, iż przy programie Weight loss puls utrzymywał się w zakresie 70-75% mojego pulsu maksymalnego (163). Sporadycznie mógł zejść do 65-68%.
Inne uwagi:
Podczas treningu ciśnienie było stabilne, brak zawrotów głowy, samopoczucie dobre. Jedno silne „zawirowanie” pojawiło się przy interwałach, zaraz na początku. Później spokój.





W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
POSIŁKI: Tłuszczu o 20g mniej (2. dzień). Bez chleba.
Dodatkowo herbatki owocowe, czarna, kawa, woda mineralna. Gruszka waży oczywiście znacznie więcej , około 210g. Dołożę jeszcze tej fasolki, w sumie będzie 400g. Czyli wzrośnie całkowita kaloryczność.

SUPLEMENTACJA:
mniszek, omega 3, sterolea, magnez, cynamon, imbir, bisocard, końska maść (żel) na kolana i łokcie.

TRENING

1. Pajacyk (30 sek.) – x 26,26,26 pajacyków
2. Wejście na stopień (3 x 1 min.) – poprzednio i dzisiaj 3 x 1 min.
3. Krótkie sprinty (3 x 1 min.) – poprzednio i dzisiaj 3 x 1 min.
4. Skoki dwoma nogami z boku na bok (30 sek.) – 20s., 20s., 15s.
5. Skip C (30 sek.) – 3 x 30 sek.
6. Swing sztangielką dwoma rękami (3 x 1 min.) – poprzednio i dzisiaj 3 x 7kg total
7. Skip A (30 sek.) – poprzednio i dzisiaj 3 x 30 sek.
8. Skoki dwoma nogami przez przeszkody przód/tył (30 sek.) – 20s., 15s., 10s.
9. Przeskoki jak do wypadów bez przyklęku (30 sek.) – 3 x 15 sek.
10. Pajacyki (30 sek.) – x 17,20,17 pajacyków
11. Burpee aerobowe (3 x 1 min.) – 3 x 1 min. z ułatwieniem (ręce na stopień)
12. Skok na skakance (30 sek.) – 3 x 30 sek. początkowo z przerwami i na jedną nogę, dalej bez przerw na dwie nogi
13. Wejście rękami na podwyższenie (3 x 1 min.) – 3 x 1 min.
14. Skoki ze skrętem tułowia w miejscu (30 sek.) – 20s., 15s., 20s.
15. Mountain climbers (3 x 1 min.) – 3 x 1 min.
16. Kołyska na plecach (3 x 1 min.) – 3 x 1 min.

ORBITREK – Program Interval 32 serie po treningu właściwym
czas: 13.16 minuty -------- prędkość: 17,2-19,8 km/h -------- dystans: 4 km -------- spaliłam: 113 kcal
poziom trudności kolejno: 1,2
Ilustracja przebiegu programu - we wczorajszym poście, tylko niższe obciążenia.

UWAGI do treningu:
1. Jestem totalnie padnięta, ale zadowolona. W nagrodę pachnąca kąpiel synowa rozpieszcza nas angielskimi pachnidełkami ze suszonymi różyczkami
2. Zrobiłam zaległy trening poniedziałkowy, z powrotem włączyłam wszystkie ćwiczenia. Te „nowe” zaplanowałam tylko po 30 sek. Nie szukałam już szczegółowych danych, ale choć niewielka, to jest poprawa także w tych ćwiczeniach. Skaczę zdecydowanie lżej. Muszę się dobrze zastanowić, czy w poniedziałek mogę ten trening powtórzyć w całości. Chyba znów przeciążyłam kolana.
3. Po raz pierwszy (od 30 lat) była skakanka. O dziwo łatwiej mi było skakać na dwóch nogach i bez przerw. Skakanka jest nowa i dopiero na końcówce zauważyłam licznik .
4. Skoki ze skrętem tułowia – w pierwszej serii długo nie mogłam uspokoić oddechu i dalej już wszystkie „skakane” ćwiczenia robiłam trochę asekuracyjnie, bo też wszystkie dają mi zdrowo popalić.
5. Stopnie – wchodziłam (nogami i rękami) na dwa schodki, o wysokości 25 cm i 50 cm.
6. Orbitrek – Dzisiaj był na końcu. Nie robiłam przerwy i być może dlatego nie dałam rady pojechać więcej. Wysiadło mi prawe kolano, także oddechowo nie wróciłam jeszcze do normy. Jednak wolę, gdy jest pierwszy.

POMIARY





Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2013-01-30 17:38:38

Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2013-01-30 21:32:19

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Dzisiaj orbitrek wyłącznie na luzie, tzn. bez programu. Nie będę tego opisywać. Mam nadzieję, że mojemu kolanu dobrze zrobi kręcenie kółek.

POSIŁKI: Tłuszczu o 20g mniej (3. dzień). Bez chleba.
Dodatkowo herbatki owocowe, czarna, kawa, woda mineralna.

SUPLEMENTACJA:
mniszek, omega 3, sterolea, magnez, cynamon, imbir, bisocard, końska maść.


W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 314 Napisanych postów 9787 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 156121
Uważaj na kolana Ja bym dała im luz od skakania aż nic nie będzie boleć. Lepiej poczekać niż kuku na dłużej sobie zrobić.
Fajnie, że ruszyło w dół
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 6565 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 58632
sorrki za spam, ale może ktoś mi streścić o co chodzi z suplementacją cynamonem/imbirem/kurkumą ??

Przemiana Sylwetki 2014 - http://www.sfd.pl/Konkurs_/_CiociaSamoZlo_-t1015524.html
aktualny - http://www.sfd.pl/CiociaSamoZlo_/_DT_/_redukcja_rok2-t978250.html
rok I- http://www.sfd.pl/CiociaSamoZlo_na_redukcji-t892128.html

"Ten, kto idzie za tłumem, nie dojdzie dalej niż tłum. Ten, kto idzie sam, dojdzie w miejsca, do których nikt jeszcze nie dotarł" - Albert Einstein

...& silence is better than bullshit

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PROBLEM...

Następny temat

Kittie ma NOBLA, a... Picie, ćpanie, pyerdolenie - to w kurniku zawsze w cenie

Odżywki na masę ranking - najlepszy gainer Odżywki na masę ranking - najlepszy gainer Paweł Głuchowski zagra w filmie? Paweł Głuchowski zagra w filmie? Mity na temat odchudzania Mity na temat odchudzania CLA - suplement warty uwagi? CLA - suplement warty uwagi? Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Marcel FLEX Przyszlak - ocena sylwetki Chia właściwości zdrowotne Chia właściwości zdrowotne Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Norbert "Fenix" Tymczak wygrywa Ferrigno Legacy Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa? Czy dieta ketogeniczna jest zdrowa?