SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 27431

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
czasami lepiej do lekarza nie iśc i spokojna głowa wtedy
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Racja, Obliques .

POSIŁKI:
Dodatkowo: herbata owocowa, kawa, woda mineralna. Tłuszczu o 20g mniej (1.dzień).
Trzymam się tej rotacji tłuszczem od 2 stycznia.
SUPLEMENTACJA: bisocard, omega 3, sterolea, magnez.

TRENING
ORBITREK – Program Weight loss 8 serii
czas: 58.04 minuty -------- prędkość: 13,8-22,4 km/h -------- dystans: 16 km -------- spaliłam: 568 kcal
poziom trudności kolejno: 1,2,3,4,5,6,7,1
UWAGI do treningu:
1. Planowo mam dzień marszowy, wybieram się jeszcze na biegówki. Zamierzałam nadrobić wczorajszy trening siłowy, nie jestem jednak pewna czy starczy mi sił.
2. Bardzo cieszy mnie ciśnienie – jest stabilne przy maksymalnym wysiłku, nawet jeśli przed treningiem wypiję kawę. Taka tendencja utrzymuje się od świąt.
3. Nigdy wcześniej nie jeździłam tak długo na tak wysokich obciążeniach. Czy ten zwiększony wysiłek przełoży się na lepszą wydolność w górach? Jest to jeden z moich priorytetowych celów i bardzo chciałabym tu uzyskać znaczącą poprawę. Czy jest na to szansa?








Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2013-01-25 11:20:56

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
ten wysiłek przełoży sie na poprawę kondycji na pewno, ale zawsze bierz pod uwage ze ćwicząc na danym urządzeniu usprawniasz sie poprawiasz swoje możliwości i wyniki, na tym właśnie urządzeniu i to nie przekłada sie równo dla innych form ruchu. Ale globalnie lepsza kondycja zawsze owocuje, zwłaszcza ze chodzenie po górach jest podobnym ruchem
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1157 Wiek 61 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15601
Tak jak napisała Obli - kondycję fiz. poprawisz sobie na pewno. Nogi stana sie silniejsze (weszłam na Babią - bez ćwiczeń nie dałabym rady).Nie wiem jak u Ciebie z oddechem, bo ja mam straszne problemy(wspinając sie na Babią mało płuc nie wyplułam) i czekam na wiosne, żeby moc zacząć biegać.(nie wiem, czy dobrze kombinuję to bym miała 2 w 1 - aero, którego nie znoszę + oddech.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Biegówki zaliczone – 2 godziny w lesie. Siłowy sobie podaruję .
Obliques, bardzo dziękuję za odpowiedź . Liczę, że te wytrzymki , choć okrojone, jeszcze coś dodatkowo wniosą. Może za jakieś 10-20 kg będę mogła robić wszystkie ćwiczenia. Póki co stawy skokowe i kolana wysiadają, w moim wieku muszę je usprawniać wolniej lub inaczej. Może kiedyś, w wolnej chwili, wpadnie Ci do głowy jakiś pomysł na te moje nogi .
Chanula – u mnie masa ciała robi swoje i nie mogę powiedzieć, że aż tak łatwo mi przychodzi to wędrowanie po górach. Jednak zdecydowanie lepiej niż jeszcze przed rokiem. Nauczyłam się nie spieszyć , idę 1,5-2 razy dłużej niż podają mapy i nigdy się z nikim nie ścigam. Z tego powodu wędrujemy z mężem sami, zawsze na mnie czeka i nie wypomina przestojów. Czasem wystarczy spokojnie odetchnąć parę razy i już można iść dalej . Może tu tkwi przyczyna Twoich problemów na Babiej, to w końcu nie byle jaka górka? Wiesz, że masz tu naprawdę super osiągnięcie ? Ale Ci zazdroszczę. Sądzę, iż bieganie jeszcze lepiej niż orbitrek poprawia wydolność oddechową, więc tylko to robić.

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
POSIŁKI: Dodatkowo: herbata owocowa, kawa, woda mineralna. Tłuszczu o 20g mniej (2.dzień).
SUPLEMENTACJA: bisocard, omega 3, sterolea, magnez, cynamon, imbir, cytryna, polopiryna S.
Czy wyjątkowo do tych herbatek na przeziębienie można dodać MIÓD?

TRENING
Biegówki – 2 godziny w lesie – trasa łącznie ok. 4-5km
Szału nie ma na tych nartkach, ale jak dla mnie wystarczy (na razie ). Dzisiaj przyplątały się trzy bezpańskie psy, a ponieważ ja się psów z zasady boję, to tempo miałam niesamowite, aż nie do wiary . A psiny pewnie były tylko ciekawe, co to za dziwolągi się pojawiły.
Już trzeci dzień jestem coś wrażliwa na zimno i długo nie potrafię się rozgrzać. Wczoraj jakaś chrypa się pojawiła. Dlatego drugi trening siłowy też sobie odpuszczę, już mam dość po tym lesie.



Korzystam z okazji i dodam, iż przygotowałam sobie właśnie owocową miksturę rozgrzewającą - blenderem zmiksowałam dużą mandarynkę, dwa jabłka, korzeń imbiru, cynamon, sok z cytryny i całość podgrzałam na patelence. I niestety zgrzeszyłam - dodałam tego miodu, bo imbiru było ciut za dużo. Pyszne .

Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2013-01-26 14:18:14

Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2013-01-26 16:10:06

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
czasami..
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
POSIŁKI:
Dodatkowo: herbata owocowa, kawa, woda mineralna. Tłuszczu o 20g mniej (3.dzień).
SUPLEMENTACJA: bisocard, omega 3, sterolea, magnez, cynamon, imbir, cytryna, czosnek, polopiryna, strepsils .

Od jutra chciałabym odstawić chleb, na razie powiedzmy na dwa tygodnie. Sprawdzę, czy coś drgnie. Trochę się martwię, czy dam radę uzyskać odpowiednią kaloryczność, a może nie zwracać na nią uwagi przez te dni?

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
zwracac bo odstawiajac chleb jakozrodlo kalorii obnizasz kalorie , a ty chcesz sprawdzic czy odstawienie chleba cos zrobi na dodatek dwa tygodnie to malo
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Rozumiem. Jak długo to sprawdzanie musi potrwać?

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PROBLEM...

Następny temat

Kittie ma NOBLA, a... Picie, ćpanie, pyerdolenie - to w kurniku zawsze w cenie

ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek ZŁOTA Anita i konflikt zawodniczek Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas! Bartosz Leoniewski wygrał w Las Vegas! Olej kokosowy a cholesterol Olej kokosowy a cholesterol Co zamiast ryżu na masę? Co zamiast ryżu na masę? Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Dlaczego zmarł Rich Piana? Nadciśnienie - ukryty zabójca kulturysty Nie mogę przytyć - dlaczego? Nie mogę przytyć - dlaczego? Schab czy kurczak? Schab czy kurczak? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać? Odżywka białkowa - w jakich porach spożywać?