SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

BlueCrocus Po zdrowie i sprawność

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 26843

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Witam . Dzisiaj zmiana diety – mniej białka, więcej tłuszczu i zaczynam liczyć warzywa. Wydaje się, że tylko te strączkowe, marchew, seler, pietruszkę (których jeszcze nie jem przez krótki czas, a następnie tylko 70g dziennie). Na razie policzę wszystko.

POSIŁKI – mięso mam wcześniej zrobione i trzeba je zjeść.
1. Kurczak pierś, pomidor
2. Jajka na twardo, pomidor
3. Kurczak pierś, kalafior gotowany na parze, masło
4. Omlet, pomidor, cebula

SUPLEMENTACJA / LEKI
herbatki – na cholesterol, pokrzywa; mniszek sok z korzenia; magnez, sterolea, omega 3, kurkuma, błonnik; bisocard;

TRENING – tydzień 4. – dzień 1.
Czas wykonania zwiększony do 1 minuty. Nie wiem, czy dam radę tyle skakać i ile razy to powtarzać. Zrobię jeden raz a później zobaczę.

1. Pajacyk
2. Wejście na stopień
3. Krótkie sprinty
4. Skoki dwoma nogami z boku na bok
5. Skip C
6. Swing sztangielką dwoma rękami (2 kg)
7. Skip A
8. Skoki dwoma nogami przez przeszkody przód / tył
9. Przeskoki jak do wypadów bez przyklęku
10. Pajacyki
11. Burpee aerobowe
12. Bieg w miejscu
13. Wejście rękami na podwyższenie, powrót
14. Skoki ze skrętem tułowia w miejscu
15. Mountain climbers
16. Kołyska




Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2012-10-15 10:04:22

Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2012-10-15 10:18:19

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Witam . Muszę przerwać treningi – ból i takie sobie samopoczucie nie nastrajają do wysiłku. Ucho zwariowało. Dostałam antybiotyk, lek przeciwbólowy, coś do nosa.
I jeszcze w sprawie ograniczeń żywieniowych – trochę złagodzę reżim. Będę się pilnowała.

POSIŁKI
1. Rozkład BTW – nadal jak poniżej


2. JEM:
- ryby, ptactwo, jaja, owoce morza;
- oliwa z oliwek, orzechy, olej kokosowy, ewentualnie mleczko kokosowe, awokado;
- cukinia, kalafior, brokuły, jarmuż, karczochy, szparagi, szpinak, sałata, kapusta, brukselka, kapusta pekińska, rzodkiewka, rzepak, gorczyca, rukiew wodna, rukola, chrzan, groszek zielony, zielona papryka, ogórek, szczaw, koper, seler naciowy, nać pietruszki i selera, szczypiorek, por, botwina.
3. PIJĘ – woda mineralna, herbatki ziołowe.
4. NA DZISIAJ: kurczak pierś lub jajko na twardo, pomidory, por, papryka czerwona, oliwa z oliwek, kalafior gotowany na parze.
5. SUPLEMENTACJA / LEKI - herbatki – na cholesterol, pokrzywa; mniszek sok z korzenia; magnez, sterolea, omega 3, kurkuma, błonnik; bisocard, Klarmin 1x 500 mg, Bi-Profenid 1 x 150 mg, Nasivin soft 0,05%.




Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2012-10-16 13:09:00

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Witam . Ostatni dzień poniższego rozkładu. Nadal bez ćwiczeń. Myślałam, że już dzisiaj dam radę, ale mam dość silne zawroty głowy(po lekach?). A musiałabym zrobić tę najbardziej obciążającą dla moich nóg część tygodniowego treningu (w poniedziałek spasowałam). Nadal się zastanawiam, jak to wykonać – 3 x z czasem 30 sek., czy jednak zwiększyć czas do 1 minuty, a wtedy ile dam rady… Rozumiem, że mam sama zdecydować. W którymś dzienniku czytałam o wykonaniu 3 x 1 minuta. Szczerze podziwiam. Poza tym - mam już piłkę (+ podstawka).
Pomiary – W tej chwili nic się nie zmienia. Waga waha się o - 100g i wraca, nie uwzględniłam tego w zestawieniu. Obwód uda prawdopodobnie poprzednio źle zmierzyłam. Mam wrażenie, że znów zatrzymuje mi się woda (zrobiłam zdjęcia i widzę wgłębienie w łydce).

PYTANIE do OBLIQUES
Jutro mam zmienić rozkład wg planu, czy jednak przedłużyć ten trzydniowy?
I co z zakazanymi warzywami – mogę je już jeść
?


1. ROZKŁAD BTW i KALORYCZNOŚĆ

2. DZISIAJ JEM:
kurczak pierś, jajka na twardo, pomidory, por, papryka czerwona, kalafior gotowany na parze, grillowana cukinia, krewetki smażone, mleczko kokosowe, oliwa z oliwek, kurkuma w marynacie do mięsa (moja) i do jajek (sałatka).
3. PIJĘ – woda mineralna, herbatki ziołowe, kawa (wyjątkowo).
4. SUPLEMENTACJA / LEKI - herbatki – na cholesterol, pokrzywa; mniszek sok z korzenia; magnez, sterolea, omega 3, kurkuma, błonnik; bisocard, Klarmin 2x 500 mg, Bi-Profenid 2 x 150 mg, Nasivin soft 0,05% 2 x dawka.
5. POMIARY





Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2012-10-17 18:59:03

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
obliques Zasłużona dla SFD
Ekspert
Szacuny 170 Napisanych postów 65575 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 188925
zmieniasz, dodajesz ww do 70g oczywiście warzywa mozesz
całkiem mozliwe ze choroba powoduje zatrzymanie wody, bakterie czesto daja taki efekt, ten tydzień moze byc zafałszowany przez stan zapalny p
pij herbatki z imbiru sa dobre i nie przemęczaj sie na antybiotyku

Zmieniony przez - obliques w dniu 2012-10-17 21:20:14
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Obliques, dziękuję .

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Witam . Od dzisiaj kolejna zmiana. Nadal bez treningu, jestem wyraźnie osłabiona, dosłownie nic mi się nie chce. Ucho się poprawia.

1. ROZKŁAD BTW i KALORYCZNOŚĆ

2. JEM:
- ryby, ptactwo, jaja, wołowina, baranina, owoce morza;
- masło, orzechy, olej kokosowy, ewentualnie mleczko kokosowe;
- liczę: strączkowe, marchew, seler, pietruszka, jagodowe ( z nich tylko 70 g węglowodanów);
- nie liczę (zazwyczaj): cukinia, kalafior, brokuły, jarmuż, karczochy, szparagi, szpinak, sałata, kapusta, brukselka, kapusta pekińska, rzodkiewka, rzepak, gorczyca, rukiew wodna, rukola, chrzan, zielona papryka, ogórek, szczaw, koper, seler naciowy, nać pietruszki i selera, szczypiorek, por, botwina;
- ilość białka zwiększam stopniowo.
3. PIJĘ – woda mineralna, herbatki ziołowe.
4. NA DZISIAJ: ostra zupa wielowarzywna z kurczakiem, pierś, omlet, fasolka szparagowa, papryka czerwona i biała, pieczarki, marchew, pietruszka, seler, brokuł, kapusta pekińska, pomidor, por, kalafior, oliwa z oliwek, mleczko kokosowe, imbir, czosnek, przyprawy.
Ze względu na ilość różnych warzyw liczę wszystkie.
Ilość węglowodanów ze strączkowych i korzeniowych nie przekracza 40 g.
Wartość odżywcza 100 g zupy: 57 kcal - B 5,81 - T 1,7 - W 4,67.
5. SUPLEMENTACJA / LEKI - herbatki – na cholesterol, pokrzywa; mniszek sok z korzenia; magnez, sterolea, omega 3, kurkuma, błonnik; bisocard, Klarmin 2x 500 mg, Bi-Profenid 2 x 150 mg, Nasivin soft 0,05% 2x dawka.




Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2012-10-18 17:34:20

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
Witam . Wczoraj po raz pierwszy musiałam jednorazowo spożyć dużą ilość oliwy. Jeszcze długo czułam ją w ustach. W uchu coś pękło, mam nadzieję, że teraz szybciej przebiegnie leczenie. Słyszę się jak w puszce. Trening – pójdę pomaszerować w lesie, chociaż tyle.

1. ROZKŁAD BTW i KALORYCZNOŚĆ
1600 kcal: 150g /111g /max. 70 g wymienione
2. POSIŁKI:
- nie jem wieprzowiny;
- liczę: strączkowe, marchew, seler, pietruszka, jagodowe ( z nich tylko 70 g węglowodanów);
- nie liczę reszty warzyw (wyjątkowo podliczę w zupie);
3. PIJĘ – woda mineralna, herbatki ziołowe.
4. NA DZISIAJ: pierś, jajko, pikantna zupa wielowarzywna z kurczakiem (fasolka szparagowa, papryka czerwona i biała, pieczarki, marchew, pietruszka, seler, brokuł, kapusta pekińska, por, kalafior, , mleczko kokosowe, imbir, czosnek, oliwa z oliwek, przyprawy), pomidor.
Wartość odżywcza 100 g zupy: 57 kcal - B 5,81 - T 1,7 - W 4,67.
Ilość węglowodanów w zupie ze strączkowych i korzeniowych: ok. 40g.
5. SUPLEMENTACJA / LEKI
herbatki – na cholesterol, pokrzywa; mniszek sok z korzenia; magnez, sterolea, omega 3, kurkuma, błonnik; bisocard, Klarmin 2x 500 mg, Bi-Profenid 2 x 150 mg, Nasivin soft 0,05% 2x dawka.
6. TRENING
- marsz 2h + 4x 30 sek. biegu może dłużej, zobaczę;
- orbitrek 30 minut (po południu).





Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2012-10-19 10:02:34

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 3212 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 43503
bardzo ladne spadki masz w ciagu miesiaca! 3kg, 11cm w biuscie, 5 pod, 5 w talii!

The best way to predict your future is to create it.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 311 Napisanych postów 9783 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 155723
Geranium do ucha Pomaga łagodzić stan zapalny a mnie dodatkowo listek w uchu pomagał na tą "puszkę" w głowie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 448 Wiek 103 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 13599
ANEKS DO TRENINGU
1. Czas marszu: 2 godziny, dystans: 7-8 km, w tym bieg: 4x 45 sek. plus 4x 60 sek.
2. Nie sądziłam, że jestem aż tak osłabiona – początkowo nogi były jak z waty, spora zadyszka i prawie od razu zaczęłam się bardzo silnie pocić. Na szczęście doszłam do siebie.
3. Zrezygnuję z orbitreka na rzecz piłki, o której zapomniałam. Popróbuję jak się z nią ćwiczy.
4. Fotki ku pamięci, pogoda była śliczna.

Anister, dopiero jak to napisałaś, dotarło do mnie, że rzeczywiście trochę ubyło. Boję się jednak, że może być jak wcześniej – spadek, a potem długo, długo nic. Jakieś oporne to moje sadło…
Kokosik, geranium nie mam, a nawet gdyby, to nie wiem, czy bym się odważyła pchać listek do ucha. Ale słyszałam już o skuteczności tej rośliny. Pewnie te olejki tak działają, bo geranium bardzo ładnie pachnie.

Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2012-10-19 16:39:09
Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2012-10-19 16:40:20




Zmieniony przez - BlueCrocus w dniu 2012-10-19 16:42:25

W górach najważniejsze jest, by tam być i tak zwyczajnie się tym byciem cieszyć. http://www.sfd.pl/BlueCrocus_Po_zdrowie_i_sprawność-t887095.html 

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

PROBLEM...

Następny temat

Kittie ma NOBLA, a... Picie, ćpanie, pyerdolenie - to w kurniku zawsze w cenie

Zawodniczki bikini fitness w seksownej bieliźnie Odchudzanie - jak długo mam czekać na efekty? Leksykon suplementacji: Dwuwinian choliny 07-08.10.2017 Mistrzostwa Polski Juniorów i Weteranów - WYNIKI Ania Nawrot absolutną zwyciężczynią Ben Weider Legacy Cup Trening gwiazd Hollywood - czy jesteś jedną z nich? Leksykon suplementacji: Gotu Kola Cellulit - co jest jego przyczyną i jak się go pozbyć?