SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Biceps prosze o porade

temat działu:

Po siłowni, o siłowni

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 1176

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1108
Wiec tak odrazu pisze ze nie jestem jakiś doświadczony ćwiczę półtora roku mam 180 waże okolo 75 kilo i w prawej rece 36 w lewej 34 poltora roku temu mialem w rece 26 w wadze 58 kilo wzrost taki sam praktycznie. Robię ćwiczenia aktualnie 10 kilowymi hantlami od pol roku a ten rok wczesniej piatkami. Moj plan na biceps
1 stojąc podchwytem 6x10 i 10x6
2 młotkowy 6x10
3 modlitewnik 6x10
4 oparcie o kolano 6x10
5 nachylony ręka wisi i zginam 6x10
Pierwszy rok reka rosla na 5kg hantlach teraz pol roku i na 10kilowych nie rosnie:( cwiczenia wykonuje 1s podnios 2s opuszczam przerwa miedzy seriami minuta a bicka cwicze co 3dni pompe mam okolo 1cm po cwiczeniach ale w pol roku nie przybylo nic. Jem ponad 5posilkow dziennie duzo mleka z platkami owsianymi, sera, w szkole kanapki 6-7, na obiad zawsze ryz lub ziemniaki i sporo kluskow, o 18 jogurt i okolo 20 kolacje tez solidona z 9 kromek z kielbasa. Pije sporo wody unikam alko..
Prosze o porady co zlę albo co mozna inaczej zeby reka ruszyla :) dziekuje
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 238 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 14908
Zdecydowanie za dużo , za dużo jeszcze raz za dużo i za często . Raz w tyg wystarczy ćwiczyć biceps zauważ że to jest mały mięsień i łatwo go zmęczyć po za tym "meczy się" również przy ćwiczeniach na inne partie , a potrzebna mu jest regeneracja pamiętaj że mięśnie nie rosną podczas treningu ale właśnie podczas regeneracji zerwane włókna mięśniowe naprawiają się robiąc się grubsze a ty ćwicząc tak nie dajesz im szansy

Zmieniony przez - 17wiliam17 w dniu 2012-03-21 17:18:01
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 13 Napisanych postów 1929 Wiek 104 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 29416
j/w a cwiczysz cos jeszcze oprocz bicepsa ?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 40 Napisanych postów 3157 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 30988
Wow, skąd Ty ten swój "plan" wytrzasnąłeś? I tak jak kolega wyżej, ćwiczysz jeszcze jakies partie? Jeśli tak to rozpisz cały plan

"Cudze mięśnie zawsze wydają się większe"

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 8 Napisanych postów 481 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 53914
Dobrze widze 40s na bic? Do tego 2x w tyg Taki trening to Ci musi zajmowac z 2h samego bica Nie dziwne ze nie rosniesz, dziwne ze sie nie kurczysz. Wyrzuc z 2 cwiczenia i zmniejsz do 9-12s i lec takim treningiem raz w tyg to powinno Ci pomoc.
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 63 Napisanych postów 8677 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 54650
Daj odpocząc bicepsowi przez jakiś czas, zmniejsz intensywnośc treningów na tą grupę a skup się bardziej na tricepsie w końcu to trójgłowy stanowi większą częśc ramienia.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 108 Napisanych postów 4150 Wiek 31 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 40672
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 715 Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 12257
też może być oblicz sobie zapotrzebowanie wylicz kcal z jedzenia bo bez nadwyżki też nie urośnie pozatym napewno zmień trening
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1108
Dieta dokladnie nie licze ale jem 6 raz dziennie i jestem najedzony praktycznie caly czas ;) Generlanie nie mam jakiegos sprzetu dobrego :( planuje sobie kupic 20 kilowe hantelki :)
Cwicze tez 2 razy w tygodniu tricepsa opisze wam cwiczenia bo nie wiem jak sie to nazywa
1 klade wyprostowana reke do ucha bickiem odchylam pare cm glowe trzymam reke do lokcia prosto takiej samej pozycji a hantelka podnosze do gory i za glowe 5x12
2. pompki odwrotne 5x20
3. fransuz na laweczce leze rece za glowa i podnosze..
I cwicze klatke ale klatke z powodu marnego sprzetu to mozna powiedziec ze tak amatorsko bardzo tez 2 razy w tyg
1. rozpietki hantlami na zwyklej lawce 5x12
2.wyciskanie hantelek 5x12
3. i takie cwiczenie na krzysle ruchami przypinajace te rozpietki na maszynie
Cwicze tylko te 3 partie i przed ramiona mam jedno cwiczenie ze tak hantelka ruszam dloniami samymi w gore i w dol oprocz tego jezdze rowerem i lubie spacerowac dlugo.. nie bieg ale cos miedzy truhtem.
Dziekuje za porady zaczne cwiczyc bicka raz w tyg i odejme jakies 2 cwiczonka. A co do kolegi nervus to okolo 2h trening bicka. Prosze o nastepne porady :)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 463 Wiek 24 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 11903
Ja mam porade dobrą. Idź do działu trening i tam poczytaj o porządnym treningu i ćwiczeniach bo narazie cóż... Bez obrazy ale twoje ćwiczenia są do niczego. 6 razy dziennie posiłek to nie dieta.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 1108
Czytalem od diecie na forum i sobie ulozylem taka podobna z 6 posilkami. A w 1 poscie napisalem na czym polegaja moje posilki tak troszke ogolnie

Zmieniony przez - seba2209 w dniu 2012-03-22 15:41:51
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

pas a talia

Następny temat

Problem z twarogiem

Wspaniałe nagrody za I miejsce Ben Weider Legacy Cup Leksykon suplementacji: 1,3 Dimethylamylamine DMAA (geranium) Funkcje motoryczne - dlaczego są ważne? Nowy etap w życiu Huberta Kulczyńskiego! Suplementy w trakcie treningu - co możemy wykorzystać? Wywiad z Natalią Czajkowską Technika ćwiczeń - uwarunkowania anatomiczne Jakie lody mają najmniej kalorii?