SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Barki hipetrofia, super serie, serie łączone

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 753

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 428 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6440
Witam potrzebuję małej poprawy planu treningowego którego stosuje od jakiś 2 miesięcy.
Sam układałem i dopiero teraz się kapnąłem że trening barków jest przeładowany oraz źle jakoś ćwiczenia dobrałem do super i łączonych serii
Trening to Push Pull i wygląda tak
Push siła
Przysiady, Wspięcia na palcach suwnica
Wyciskanie leżąc poziomo, Dipsy
Push Press, Odwrócone rozpiętki ( tył barków - face pulls)
Pull siła
MC klasyczny, Uginanie nóg leżąc ( 2 głowy)
Wiosłowanie sztangą, Shrugs
Uginanie ramion gryf łamany, Uginanie ramion młotek

Push hipertrofia
Przysiady frontowe, wspięcia na palcach suwnica
Wyciskanie leżąc skos +, dipsy
Unoszenie ramion na bok, Zakroki
Pull hipertrofia
MC proste, Wiosłowanie hantlą
Podciąganie sztangi do brody, Tył barków
Uginanie ramion stojąc hantlą, uginanie ramion młotek.

Zakres powtórzeń i seri to w treningu siłowym to 5x5 dla MC, Przysiadów, Wiosłowania, Push Press, Wyciskania leżąc
Pozostałe 3x8, Biceps 4x8
Natomiast w hipetrofia to 4x9-11

I jak widać W treningu hipetroficznym barki są mocno kopane. Trening wykonuje w taki sposób siła siła wolne(praca) wolne(praca) hipetrofia hipetrofia wolne wolne i od nowa siłą 2x wolne 2x hipertrofia 2x. I też potrzebuję małe sprostowanie co do dobrania ćwiczeń w seriach łączonych i super seriach.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 2167 Wiek 30 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 26635
push pull z założenia jest bardziej treningiem siłowym, więc nie ma w nim miejsca na serie łączone/ superserie. Jeśli lubisz tak trenować, ułóż sobie jakiegoś splita, lepiej na tym wyjdziesz.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3221 Napisanych postów 41858 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322629
koorasy

Jak najbardziej w systemie push/pull można stosować serie łączone. Sam tak robie od dawna i sobie chwalę. Jednego dnia mam np. ćwiczenia siłowe i niskie zakresy powtórzeń, a kolejnego serie łączone wraz z różnymi intensyfikującymi metodami. Wypróbuj to trenując systemem PHAT, a sam sie przekonasz


Zmieniony przez - ronie220 w dniu 2016-03-24 12:08:00

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 428 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6440
Layne Norton :)
Dobra dobra ale co poradzicie z treningiem hipetroficznym na barki bo jak widzicie jednego dnia podczas podciągania sztangi do brody pracują 3 głowy i zaraz na odwróconych rozpiętki atakuje tył barków. A na kolejny dzień z kolei przód i bok jest atakowany. Czy może tak zostać bo mięśnie są inaczej atakowane.
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3221 Napisanych postów 41858 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322629
W push siłowym zrób military press zamiast PP, bo to ćwiczenie dynamiczne i nie liczylbym tutaj na wielkie wzrosty w obrębie barków.

W push hiper zrób wyciskanie szangielek lub arnoldki połączone ze wznosami na boki.

W pull hiper zrob face pull. W drugim dniu masz wiosło, więc w zupełności wystarczy.

Duperele takie jak wznosy na tył barkow czy odwrotne rozpiętki WYRZUĆ z planu.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 428 Wiek 27 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 6440
"W pull hiper zrob face pull.
Duperele takie jak wznosy na tył barkow czy odwrotne rozpiętki WYRZUĆ z planu."
Ale przecież face pull to odwrócone rozpiętki tylko że z hantelkami zamiast na bramie z jajeczkami.

" W drugim dniu masz wiosło, więc w zupełności wystarczy. " Czyli co wywalić skoro wiosło hantami ma zostać ?
Czemu wyciskanie z dipsami nie może być ?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3221 Napisanych postów 41858 Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 322629
Gdzie napisałem, że wyciskanie z dipsami nie może być ?

Odwrócone rozpiętki to całkowicie inne ćwiczenie niż face pull.

Trener personalny Lotar Hryniewicz (kontakt fb lub pw)
Nowy blog:

http://www.sfd.pl/[BLOG]_Wojo_zmc_i_Ronie220_rywalizacja_i_wzajemny_doping-t1157467.html 

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Plan fbw do oceny

Następny temat

Brzuch