SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Barki do oceny

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1012

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1270
Witam. Planuje zmianę treningu barków na coś takiego:
1Wyciskanie sztangi zza karku 4x 16,14,12,10
2wzniosy sztangielek bokiem 4x16
3podciąganie sztangi do brody wzdłóz tułowia 4x 15,15,12,10
4wyciskanie chantelek zza głowy 4x12
Co sądzicie o takim treningu tej parti? Dodam że tył barków cwicze na oddzielnym treningu z plecami(6 seri)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 1830 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 7377
Popraw na...

1Wyciskanie sztangi zza karku 4x 16,14,12,10
2wzniosy sztangielek bokiem 4x16 [może przodem? skoro w pierwszym zza karku wyciskasz...]
3.Tutaj 3-4 serie wznosów tyłem, tez dość dużo powtórzeń
3podciąganie sztangi do brody wzdłóz tułowia <---i tutaj dwie, trzy serie, jako dopompowanie całych barków, bo nie ma sensu dublowac ćwiczyć, a to byś robił mniej więcej, gdybyś potem jeszcze hantlami wyciskał



PS.Barki lubią dużo powtórzeń ale czasem na wyciskaniu możesz zejść na niższą ilość
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1270
Jakie 4 cwiczenie moge robić na barki? (mam tylko wolne cięzar; gryf hantle.
napisał(a)
Hubert81 Personal Trainer Moderator
Ekspert
Szacuny 385 Napisanych postów 72228 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 298295
Jeżeli nie chcesz dublowac ruchu to rób jako pierwsze military press albo push press.

1. military/push press 5 x 5
2. wyciskanie sztangielek siedząc 3 x 8-10
3. unoszenie bokiem 3 x 10-12
4. unoszenie w opadzie 3 x 10-12

Barki niekoniecznie muszą lubić dużą ilość powtórzeń. Na mnie działa lepiej mniejsza ilość a większe ciężary.

Trener personalny.
Zapraszam na treningi personalne we Wrocławiu oraz na konsultacje online - adres e-mail hubert.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1270
Mam problem bo mam za niskie pomieszczenie w którym cwicze żeby zrobic military press.......Może wycisknie siedzać z przed głowy dac zamiast?
napisał(a)
Hubert81 Personal Trainer Moderator
Ekspert
Szacuny 385 Napisanych postów 72228 Wiek 36 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 298295
Tak, możesz dać wyciskanie siedząc sprzed głowy.

Trener personalny.
Zapraszam na treningi personalne we Wrocławiu oraz na konsultacje online - adres e-mail hubert.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1270
Dzięki. Sog dla Ciebie.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 221 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1270
A tak przy okazji możesz żucić okiem na mój trening klatki?
-wyciskanie sztangi na skośnej 4x 14,12,10,8
-wyciskanie sztangi na prostej 4x 12,10,10,8
-rozpiętki 4x15
i tu się zastanawiam czy dodać jakieś cwiczenie. Może wyciskanie hantli głową w dół lub góre?
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Jaki trening na omce???

Następny temat

Czy w Polsce można kupić coś takiego?

Błędy początkującego: nabijanie kilogramów na wadze Jak zadbać o dłonie? 14-15.10.2017 Międzynarodowy Puchar Polski w Kulturystyce i Fitness - WYNIKI Fit ryż z dodatkami Produkty, które niszczą Twój wygląd i samopoczucie Jakie ryby jeść? Urodziny Kasi Dmochewicz Kasia Oleśkiewicz wyszła za mąż!