logo
zamknij zamknij

Barki

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 243

0 5 0
napisał(a)
Kami_L_1916
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 287
Płeć : M

Wiek : 20

Waga : 85

Wzrost : 181

Cel treningowy : Rzeźba

Staż treningowy na siłowni : 2 lata

Uprawiane inne sporty : Tylko siłownia

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki) : Siłownia

Dieta : redukcja 2500kcal

Przeciwskazania medyczne : Brak

Zażywane suplementy : bcaa xplode, napalm, pure aakg

Ostatnio przerabiany plan: fbw jakiś znaleziony w necie

Ciężary w podstawowych ćwiczeniach (przysiad, klasyczny martwy ciąg, wyciskanie na ławce leżąc):
Przysiad 80 kg
Martwy 100 kg
Wl 80 kg

Siemanko!
Ogólnie opowiem Wam co jest. Byłem na tanicie (waga która mierzy tkankę tłuszczową. Wiem,że ona nie jest wyznacznikiem) i pokazało mi,że na barkach mam trochę tłuszczu oraz na brzuchu, około 3 kg. Więc od miesiąca katuje barki oraz brzuch i ani tu,ani tu tłuszczyk nie spada. Jakieś porady macie? Czy może to być spowodowane tym, ze i tak już zredukowałem ze 120kg i teraz wszystko powolnie idzie ?
Mimo interwałów kompletnie nic nie idzie...
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
emenems
Ekspert
Szacuny 1051 Napisanych postów 6892 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58852
To spróbuj ujemnym bilansem kalorycznym.
napisał(a)
Kami_L_1916
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 287
Próbowałem schodzić do 1900kcal przez 2 tygodnie-zero. 45 minutowe cardio - zero rezultatów. Jedyne co, to tłuszcz schodził z nóg i klatki
napisał(a)
emenems
Ekspert
Szacuny 1051 Napisanych postów 6892 Wiek 32 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 58852
Wrzuć fotkę i nie sugeruj się tanitą, bo chyba popadasz w obsesję
napisał(a)
SoySouce
Znawca
Szacuny 27 Napisanych postów 150 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 3270
Z tego co zrozumialem katujesz barki i brzuch zeby zrzucic z tych miejsc tluszczyk. To tak nie dziala. Tluszcz spalamy ukladowo nie miejscowo, czyli spala sie z tego miejsca gdzie jest najmniej potrzebny, to co cwiczysz nie ma najmniejszego znaczenia. Co do redukcji. Schodzisz za nisko z kcal. 1900 to kobitka 50 kg powinna jesc jak cwiczy, pamietaj ze jak zejdziesz za nisko z kcal to organizm wlaczy tryb oszczednosciowy i nic nie spalisz.
napisał(a)
Kami_L_1916
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 287
emenems
Wrzuć fotkę i nie sugeruj się tanitą, bo chyba popadasz w obsesję



Nie sugeruję. Około 16 wrzucę fotkę


Zmieniony przez - Kami_L_1916 w dniu 2017-03-19 04:14:57
napisał(a)
Viren
Ekspert
Szacuny 538 Napisanych postów 21382 Wiek 23 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 140611
Nie ma miejscowego spalania tłuszczu więc jak chcesz go zrzucić z konkretnych partii? To, że będziesz je bardziej trenował to nie oznacza, że zleci z nich tłuszcz. Wstaw zdjęcie dla lepszego obrazu.

DG

napisał(a)
Kami_L_1916
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 44 Wiek 19 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 287
Tak się to prezentuje

napisał(a)
ronie220 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1951 Napisanych postów 35172 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 247909
I co, musiałeś wchodzić na tanitę żeby zrozumieć, że masz za dużo tłuszczu na brzuchu ? Przecieć masz lustro w domu.

Daj lekko ujemny bilans w diecie i ćwicz równomiernie całe ciało. Fat będzie schodził.
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Sylwetka

Następny temat

Trening + dieta od potreningu.pl czy od fabryki siły? Jakie są Wasze opinie?

Natalia Grzyb - ocena sylwetki

Kreatyna - cykl czy stała suplementacja?

Masło orzechowe - smakowity dodatek w diecie sportowca

Alergie i nietolerancje pokarmowe

Omlety w diecie - jeść czy unikać?

Organizm mężczyzny - jak go wspierać?

Ile kalorii ma pizza?

Street Workout vs. siłownia - co wybrać?