SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Bark

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe:

Ilość wyświetleń tematu: 736

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147
Witam wszystkich ! A więc zacznę od tego że mam problemy z barkiem ,wybija się gdy wykonuje ruch od 90 stopni i wyżej ręką. Dlatego lekarz kazał mi zwiększyć tkankę mięśniową w okolicach barkowych.I mam pytanie jakie ćwiczenia wykonywać na mięśnie barkowe i oczywiście również inne ćwiczenia by nie nadwyrężać tego barku. Najlepiej jak ktoś napisał by mi plan 3 dniowy.

Płeć: Mężczyzna

Wiek: 17

Waga: 68

Wzrost: 182

Cel treningowy: siła

Staż treningowy na słowni: żaden

Uprawiane inne sporty: siatkówka,piłka nożna

Dostęp do sprzętu (np. full osprzęt siłownia, sztanga/sztangielki): full osprzęt siłownia

Dieta: Posiadam

Przeciwskaznania medyczne: nie obciążanie barku

Zażywane suplementy: glukozamina,witaminy
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1875 Napisanych postów 36481 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 245428
Czyli wyciskanie na barki odpada?

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147
jeżeli jest to ruch powyżej kąta 90 reki to odpada . Poprostu nie mogę na początku wykonywać ćwiczeń które będą mi służyły do ponownego wybicia barku.
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1875 Napisanych postów 36481 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 245428
No to chyba pozostaja unoszenia bokiem i podciaganie sztangi wzdluz tlowia...

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 6 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 147
a ile powtórzeń ?? i ile seri ?
napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1875 Napisanych postów 36481 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 245428
Barki raczej lubia duze ilosci powtorzen i do tego lepiej zebys z ciezarem nie szalal... Ile seri?? Rob sobie 3 razy w tygodniu na zmiane te cwiczenia po 3 serie

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

napisał(a)
rion10 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1817 Napisanych postów 43160 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 370116
z unoszeniem wzdłuż tułowia nie szalej z cięzarem bo to dość ciężkie ćwiczenie dla barków w sensie kontuzjogenne nie każdemu służy

pozdro

Wierzyć to znaczy ufać, kiedy cudów brak.
Muscles not grow on trees!

napisał(a)
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1875 Napisanych postów 36481 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 245428
No raczej W obydwu cw jedz na poczatku na ciezarach rehabilitanta

zdr.

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"

Instruktor Kulturystyki

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Asymetria łopatek

Następny temat

DRĄŻĘK

Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Rodzaje napojów kawowych. Napoje na bazie kawy okiem dietetyka Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Czas napięcia mięśnia, jako sposób na wzrost masy mięśniowej Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Wyniki sekcji zwłok Dallasa McCarvera! Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Jak otoczenie i styl życia obniża Twój poziom androgenów Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Katarzyna Kowalik - ocena sylwetki Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Owoce to kluczowy element diety? Jakie owoce wybrać? Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Justyna Rybczonek- choroba nie odpuszcza! Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni Podstawowe ćwiczenia na przyrost mięśni