Temat został odczytany 271 razy

Bardzo słaby uchwyt!

zgłoś naruszenie
  • Frikens
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Na forum: 6 lat
  • LPA: 518
Cześć!
Ćwiczę od nie dawna i mam dosyć poważny problem z uchwytem, który ogranicza mnie w ćwiczeniach, zwłaszcza w wyciskaniu i martwym ciągu. Przykład wyciskania. Jestem totalnie początkujący, po kilku treningach, więc dokładam sobie do gryfu powiedzmy 10kg (co i tak już jest dużym progresem w stosunku do początku). Robię powtórzenia i nie czuję żeby moja klatka jakoś się zmęczyła, po prostu czuję, że potrzeba dać więcej. Dlatego dokładam 5kg więcej i pojawia się problem. Nie z klatką, bo ona daje radę, a z uchwytem. Ręce mi się trzęsą po kilku powtórzeniach z takim ciężarem i nie daję po prostu rady.
Tak samo martwy ciąg. Plecy chcą więcej, a ręce nie dają rady utrzymać sztangi.

Dodam, że ćwiczę od 3 tygodni planem FBW z podklejonego tematu : Przysiad, wyciskanie, martwy ciąg, wiosłowanie.
Jakieś porady dla mnie? Może dodać jakieś ćwiczenie do tego? Mój chwyt strasznie mnie ogranicza z progresem. :/

1489583234000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Na forum: 12
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

• 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • anubis84 Instruktor Marcin
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 87687
  • Na forum: 7 lat
  • LPA: 421172
  • Trenuje: wiosna 2009
Z czasem siła przyjdzie, dopiero zaczynasz, przy wyciskaniu nie słaby chwyt a słabe ręce, przy podciąganiu, wiosłach i mc już tak tu chwyt ma znaczenie.
kto dąży do doskonałości - będzie zawsze wyższy nad mierność, lecz kto tylko o mierności myśli - jeszcze niżej spadnie.

1489585344000
zgłoś naruszenie
  • Frikens
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 36
  • Na forum: 6 lat
  • LPA: 518