W porozumieniu z modami działu niniejszym pozwalam sobie zamieścić ogłoszenie.
Studiuję psychologię na Uniwersytecie Warszawskim i w bieżącym roku akademickim będę pisać pracę magisterską z psychologii sportu. W tym celu muszę przeprowadzić badanie wśród osób uprawiających sport [dowolną dyscyplinę] amatorsko, ale regularnie, od pół roku lub dłużej w wymiarze co najmniej 3 godzin w tygodniu. Badanie składa się z dwóch kwestionariuszy [razem 86 zdań, do których trzeba się ustosunkować] oraz ankiety danych socjodemograficznych [wiek, płeć, miejsce zamieszkania itp.]. Kwestionariusz ma postać pliku *.doc, w którym wpisuje się "X" w wybranym polu. Wypełnienie całości zajmuje nie więcej niż 20 minut.
Osoby zainteresowane wzięciem udziału w badaniu zapraszam do przesłania mi powiadomki na adres nymphicus(maupa)wp.pl [lub z linku "wyślij e-mail" w profilu SFD].
Pozdraw!
Zmieniony przez - Uka P. w dniu 2006-11-18 21:02:19
Aderos, powiadomka! Stąd nie mam jak załącznika wysłać.
"Go ahead, make my day..."
1163886448000
_Grizzly_
Wysłana - 19 listopada 2006 08:34
A nie możesz wrzucić go na jakiś serwer ( rapidshare.com )? Wtedy byłby ogólnodostępny i każdy mógłby go sobie przejżeć, jak będzie miał ochotę to wypełnij i wyśle?
1163921649000
Tanie_Wino
Wysłana - 19 listopada 2006 09:45
Jak wyżej. Proszę wrzucić pytania na darmowy serwer(jest ich kilkanaście), np. www.megaupload.com .
P.S. Mam nadzieję, że ta praca, to nie będzie szmatławiec w stylu "rewelacyjnych" wypowiedzi "speca" Kubackiego(że sporty walki = przemoc i rzeźnia na ulicach). __________________________________________________________________________
Zmieniony przez - Tanie_Wino w dniu 2006-11-19 09:49:48