Witaj! Dołącz do społeczności ludzi aktywnych. Możesz zalogować się   lub zarejestrować
Wczytywanie danych ...
Temat: Treść:
Autor

Badanie do pracy mgr z psychologii sportu

Uka P.

Wysłana - 18 listopada 2006 20:58    Edytuj  Cytuj

Sprawdź swoje BMI

W porozumieniu z modami działu niniejszym pozwalam sobie zamieścić ogłoszenie.

Studiuję psychologię na Uniwersytecie Warszawskim i w bieżącym roku akademickim będę pisać pracę magisterską z psychologii sportu. W tym celu muszę przeprowadzić badanie wśród osób uprawiających sport [dowolną dyscyplinę] amatorsko, ale regularnie, od pół roku lub dłużej w wymiarze co najmniej 3 godzin w tygodniu.
Badanie składa się z dwóch kwestionariuszy [razem 86 zdań, do których trzeba się ustosunkować] oraz ankiety danych socjodemograficznych [wiek, płeć, miejsce zamieszkania itp.]. Kwestionariusz ma postać pliku *.doc, w którym wpisuje się "X" w wybranym polu. Wypełnienie całości zajmuje nie więcej niż 20 minut.

Osoby zainteresowane wzięciem udziału w badaniu zapraszam do przesłania mi powiadomki na adres nymphicus(maupa)wp.pl [lub z linku "wyślij e-mail" w profilu SFD].

Pozdraw!

Zmieniony przez - Uka P. w dniu 2006-11-18 21:02:19

"Go ahead, make my day..."

Spec SFD Odżywki i suplementy

Wysłana - 18 listopada 2006 21:36 
W większości przypadków polecamy:

Olimp - Thermo Speed Extreme Mega Caps

CENA: 45.00zł
SFD - SFD Complete Protein Plus

CENA: 39.00zł
Dymatize - Xpand Xtreme Pump

CENA: 119.00zł

sprawdź pozostałe odżywki,  odżywki białkowe,  odżywki na masę

Aderos

Wysłana - 18 listopada 2006 21:36    Edytuj Cytuj
ja jestem chetny.moze wkoncu sie przydam nauce i swiatu ....hehehehe

Uka P.

Wysłana - 18 listopada 2006 22:47    Edytuj Cytuj
Aderos, powiadomka!
Stąd nie mam jak załącznika wysłać.

_Grizzly_

Wysłana - 19 listopada 2006 08:34    Edytuj Cytuj
A nie możesz wrzucić go na jakiś serwer ( rapidshare.com )? Wtedy byłby ogólnodostępny i każdy mógłby go sobie przejżeć, jak będzie miał ochotę to wypełnij i wyśle?