SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

BRZUCH I KLOPOT

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 868

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1137 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6903
prosilbym o wszelkie porady dotyczace cwiczen brzucha
z nim mam najwiekszy klopot
nie moge staracic tluszczu
jak chudne caly to nie z brzuchem
help

nie rob nic na sile
wez wiekszy mlotek

TŚ, AF-TheCrew

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Witaj chętnie pomożemy, ale daj

COŚ O SOBIE ZANIM ZAPYTASZ O RADĘ wg tego szablonu:

1.Ile czasu już trenujesz-czy robisz to systematycznie-jeśli tak-to ile czasu. Jeśli nie-to opisz jakie odstępy i jakie okresy treningów?
2.Jak trenowałeś ostatnio:3-6 miesiecy-podaj konkretny plan treningowy zawierający:
-rozkład tygodniowy treningów (z podziałem na grupy mięśniowe),
-ćwiczenia, serie, powtórzenia, procentowe cięzary, długość przerw pomiędzy seriami jaką stosowałeś,
-jakie efekty przyniósł ten trening-konkretnie:masa, tłuszczyk, rzeźba, wytrzymałość, siła, zmęczenie, spadek wagi, itd.???
3.Opisz konkretnie swoje cele-co chcesz osiągnąć: siłę, masę, wytrzymałość, rzeźbę...???
4.Podaj swoje możliwości czasowe i sprzętowe.
5.Podaj przeciwwskazania medyczne o ile takie są.
6.Opisz jaką stosowałeś do tego treingu diete-czy stosowałes?


TO NIE KLUB JASNOWIDZÓW

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 104474
Dieta z ujemnym bilansem kalorycznym + trening aerobowy



------------------------------
Szukasz taniej odżywki białkowej?'Ovopol'-pytaj o szczególy pod nr.GG 1135964

Zamiast dać mi soga kliknij w pajacyka http://www.pajacyk.pl 
"Moderator w dziale Trening"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1137 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6903
Dzieki Michail za odezwe, szczerze mowiac to nie liczylem na nia

a wiec:
1. Trenuje okolo roku, sysytematycznie, 5 dni w tygodniu (pon-pia)
2.
A)pon: klata, wt: rece, sr: nogi, czw: barki, pia: plecy, brzuch prywatnie w domu (conajmniej 2 razy w tyg)
B)cwiczenia podstawowe z uzyciem wolnych ciezarow, maszyny w niewielkim stopniu
np klata: na laweczce plaskiej 4x10, skosna gora 4x10, rozpietki 3do4x10
to troche ogolnie
Przerwy miedzy seriami ok 2-3 min
TERAZ BEZ SMIECHU PROSZE

klata 110(atlas), 90 kilka (lawka) - rekordy
na bic 40 kg lamana na modlitewniku - 8-10 powt
tric w fr w lezeniu na plaskiej - kolo 40 - 8-10 powt
barki wyciskanie na siedzaco za karkiem 50 - 8-10 powt
plecy- nie pamietam

na brzuch kalsyczne sklony 30-40 powt, podciaganie nog w zwisie 30,
podciaganie nog do klaty w lezeniu 30, na jednym treningu
rozne kombinacje tych cwiczen kolo 4-6 serii
C)trening przynosl wzrost masy o kilka kg, niewielkie spalenie tluszczu, poprawe sily i to znaczna. szybko sie regeneruje

3. w tej chwili chce osiagnac glownie rzezbe, po tym sile, na masie mi nie zalezy, nie przeszkadza mi ile waze

4. mozliwosci czasowe..... hm.. w tej chwili nieograniczone, pozniej szkola, wiec raczej popoludnia. moge spokojnie poswiecic kilka godzin, ile trzeba bedzie.
sprzet-mala silownia: duzy atlas z wiekszoscia cwiczen, nawet z klata czy drazkiem do podciagania, oczywiscie z wyciagami. no i standart: laweczki, gryfy, hantle, ciezarow do woli

5.brak

6.tu jest problem, nie stosowalem zadnej, jadlem normalnie tak jak przed rozpoczeciem treningu.

ciesze sie przynajmniej ze poprawilo mi sie samopoczucie i zdrowie (znikla kontuzja lokcia)

mysle ze wystarczajaco odpowiedzialem, staralem sie pisac zgodnie ze schematem (bardzo zgodnie) i licze na pomoc

Pozdrowienia dla wszystkich

nie rob nic na sile
wez wiekszy mlotek

TŚ, AF-TheCrew

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1137 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6903
zapomnialem dodac, mam w domu laweczke, gryf prosty, dwie hantle, malutki atlas (nogi, klata i wyciag gorny), ciezarkow starczy napewno
w czasie wakacji kozystam tylko z tego (silownia jest daleko), mieszkam na zadupiu

nie rob nic na sile
wez wiekszy mlotek

TŚ, AF-TheCrew

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 209 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
Polecam Trening ACT:

http://www.sfd.pl/Topic.asp?topic_id=18564&forum_id=8&Topic_Title=&forum_title=Trening

Do tego dodaj aeroby 3-5x tygodniu( w zależności od tego ile chcesz zgubić) po 45-60 minut(pierwszy tydzień po 30 minut, by się wprawić)ze STAŁYM tętnem 65-60% cardio max (220 minus Twój wiek).
Do tego polecam lekko ujemny bilans kaloryczny.

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/

Zmieniony przez - Michail w dniu 2003-07-16 21:29:21

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 1137 Wiek 33 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 6903
WIELKIE DZIEKI MICHAIL

nie rob nic na sile
wez wiekszy mlotek

TŚ, AF-TheCrew

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nogi i klatka! HELP

Następny temat

Prosze o plan!