logo
zamknij zamknij

BARDZO WAZNE!!!

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 2835

0 5 0
napisał(a)
WODYN TRENING
Znawca
Szacuny 33 Napisanych postów 14936 Wiek 36 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 31442
Istnieje roznica miedzy patentem a tajemnica... poza tym sciemniacze tez sie tym zaslaniaja, choc Universala bym nie podejrzewal...

DO 26 MARCA 2011 MAM URLOP.

1)Spiesz sie powoli! 2)Masa Podstawa sily, sila podstawa treningu na mase! 3)Naturalny ruch=wiekszy Ciezar!

napisał(a)
apokalipsa NUTRIFARM Moderator
Ekspert
Szacuny 322 Napisanych postów 37193 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 124550
wandsilva -jeśli weźmiesz to "cacko" czy innego rodzaju NO- booster w sportach bądź co bądź wymagających troche wytrzymałości to może sie zdarzyć, że poprzez nadmierną pompę możesz mieć problemy z tąże wytrzymałościę/ale nie w sensie wydolności ogólnej, ale lokalnej w damym obszarze, czy grupie mięśniowej- dzieje sie tak poprzez nadmierny napływ krwi/.
musiałbs jednak mieć tego rodzaju "predyspozycje" a także brać boostery w dużych dawkach.
wiec myśle, że jeśli nie przekroczysz dawki przed treningiem to nic sie nie stanie.
dobrze by było albo dodać jakąś kreatynę, albo zmienić na stak bardziej kreatynowy.

pozdrawiam!
napisał(a)
wandsilva
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 274
No to teraz wiem juz cos wiecej hehe dzieki wszystkim za rady jak ktos Cos wie jeszcze i ma ochote sie podzielic to prosze pisac smialo:)

Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

trening jak oceniacie?

Następny temat

CYKL PRIORYTETOWY : KLATA

Tomasz Słodkiewicz znowu wolny?

Jak radzić sobie z dietą w pracy i w szkole?

Nutella vs. Nutwhey Peanut Choco - porównanie okiem dietetyka

Najgłupsze trendy treningowe i żywieniowe w Internecie

Jaki rodzaj kreatyny wybrać?

Kamica żółciowa u sportowców - przyczyny i zapobieganie

Czy białko „z proszku” jest bezwartościowe?

Która kasza jest najlepsza? Porównanie okiem dietetyka