SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

BAD ASS SQUAD - karines

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4349

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 37 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 418
Bardzo mi miło powitać w nowym dzienniku (mam nadzieje że dobrze założyłam) utworzonego na potrzeby eksperymentu Wojtka Jusiela pod dźwięcznym tytułem - Budujemy pośladki :)


Ankieta:
Formularz Rekrutacyjny
Wiek: 31
Wzrost:173
Waga: 66
Obwody ciala
Barki: 105
Ramie(Srodek): 28
Talia: 68
Pas(pepek): 76
Biodra - posladki: 82/98
Udo(gora): 57
Udo(Srodek)/:50

JAK WYGLĄDA TWOJE ODŻYWIANIE OBECNIE - 1700 kcal / ograniczenie glutenu i laktozy
CZY PRZY OBECNEJ DIECIE CHUDNIESZ/UTRZYMUJESZ WAGĘ/TYJESZ? ] utrzymuję wagę/ orzechy mnie gubią:I

****CEL*************************************************
poprawić swoje ciało i podciągnąć się 10X:)

****STAN ZDROWIA*****************************************

CHOROBY PRZEWLEKŁE: brak
PRZEBYTE KONTUZJE: brak
WADY POSTAWY:
ALERGIE: brak
PROBLEMY ZDROWOTNE NIEWIADOMEGO POCHODZENIA: wole guzowate tarczyce, torbiel przysadki
CZY REGULARNIE MIESIACZKUJESZ? tak
CZY PRZYJMUJESZ TABLEKI ANTYKONCPECYJNE? nie
CZY PRZYJMUJESZ LEKI Z PRZEPISU LEKARZA? nie


Suplementacja
WIT D 4000iu dziennie
Vitaminy: witamin lab, olimp
BCAA 10 g +Carbo 20 g podczas treningu

Trening

Faza 1 , 4 razy w tygodniu , będzie trwać 3 tygodnie , ruszamy od poniedziałku wg planu :
Training 1-
1. Back Squat 4x12 rest 75 sec
2. Db Shoulder Press 3x 15 rest 60 sec
3. Barbell Glute Bridge 3x 20 rest 75 sec
4. Eccentric Chin Up 4x5 rest 90 sec
5a. Bird Dog 3 x 20 sec
5b. DB Lateral raise 3x 15 rest 75 sec
6. Single Leg Deadlift 3x 12 rest 75 sec
7. Plank 5 sets 30 sec

Training 2
1. Hip Thrust 4x15 rest 75 sec
2. Single ARm DB Row 4x 10 rest 75 sec
3. Romanian Deadlift 4x 10 rest 75 sec
4. Db Flies 3x 15 rest 60 sec
5a. DB Front Step Up 3x10
5b. Side Plank 3 sets 30 sec rest 90 sec
6. Kettlebell Swing 4x 15 reps











Zmieniony przez - karines w dniu 2016-06-15 23:56:24

Zmieniony przez - karines w dniu 2016-06-16 00:41:53
1

bez pracy nie ma kołaczy:)

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 264 Napisanych postów 1926 Wiek 43 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 94641
wow, ale bedzie pieknie gdy zbudujesz zadek :)
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 6549 Napisanych postów 101838 Wiek 33 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1021238
Już jest pięknie a jak ma być jeszcze lepiej
2

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

napisał(a)
bziubzius Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1312 Napisanych postów 13295 Wiek 30 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 230434
napisał(a)
eveline SFD TEAM Moderator
Ekspert
Szacuny 1429 Napisanych postów 15897 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 228460
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 17 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 1167
Ale masz świetną figurę! Jak długo już ćwiczysz na siłowni?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 37 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 418
Dziękuję dziewczyny

bez pracy nie ma kołaczy:)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 37 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 418
Zola staż treningowy 5 lat z przerwami. Ostatnia 1.5 roku. Regularne treningi siłowe od początku marca tego roku. Układ mięśniowych zdeterminowany 9 latami tańca towarzyskiego.

bez pracy nie ma kołaczy:)

napisał(a)
kebula Instruktor K&F Doradca
Ekspert
Szacuny 517 Napisanych postów 7975 Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 124893
witamyw dziale. treningi przetestowane? czekamy na relację!

Niema nic gorszego niż bycie więźniem własnej głowy, pędzić za ideałem którego nie istnieje kosztem wszystkiego: zdrowia, relacji przyjacielskich/rodzinnych, kosztem bezcennych minut życia, które nigdy nie wrócą..


aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/Kebula_w_remoncie_part_2-t1142515.html 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 37 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 418
Treningi przetestowane. Po pierwszym boli mnie bardziej góra niż dół. Był problem z ilością powtórzeń w Chin up' ale popracuje nad tym. Po drugim jest super. Boli to co ma boleć.

bez pracy nie ma kołaczy:)

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 29 Wiek 30 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 480
Mnie również po pierwszym boli góra i to niemiłosiernie...no i chin up też okazał się nie do końca do pokonania,ale wszystko przed nami
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Anemia, początki diety i znikomy efekt.

Następny temat

Bella będzie piękna - redu

Crossfit i sterydy – czyli gdzie leży prawda? Crossfit i sterydy – czyli gdzie leży prawda? Clomid podwaja poziom testosteronu! Clomid podwaja poziom testosteronu! Ewa Gulik - ocena sylwetki Ewa Gulik - ocena sylwetki Wysokoproteinowe tiramisu - Take & Go Wysokoproteinowe tiramisu - Take & Go Nie chciała być "grubą narzeczoną" - zobacz jak się zmieniła! Nie chciała być "grubą narzeczoną" - zobacz jak się zmieniła!  Galeria zdjęć ślubnych kulturystów i fitnessek Galeria zdjęć ślubnych kulturystów i fitnessek Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu Pasy Adonisa, czyli sposób na V na brzuchu Ćwiczenia poszerzające talię, których unikać? Ćwiczenia poszerzające talię, których unikać?