logo
zamknij zamknij

Bóle w łokciu! Pomocy!

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 24104

0 5 0
napisał(a)
Tiger_KK
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 60 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2174
Mam dość poważny problem. Od około 2 tygodni odczuwam ból w łokciu lewej ręki i w kolicach łokcia.Na początku odczuwałem ból bardziej nerwowy ale teraz wyraznie boli mnie staw łokciowy. Przy energicznym prostowaniu lewej ręki słysze i czuje taki chrzęst... Od czasu kiedy pojawiły sie te bóle zaprzestałem treningów(zmusiła mnie do tego także grypa:D) Nie ćwiczyłem ok 10 dni(bóle wyrażnie sie zmniejszyły)...gdy dzisiaj przyszedłem na siłownie i rozpocząłem trening ból od razu powrócił, znów czuje "pulsowanie" lewej ręki i ból stawu...Nie wiem czym to moze byc spowodowane, mozliwe ze duzymi cięzarami jakimi zawsze cwiczyłem. Co mam teraz na to poradzić? Czy kupić glukozaminę? Używac obaski na łokiec? Dodam ze nigdy nie miałem tej ręki połamanej ani zwichniętej itp....prosze o szybką pomoc.
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Dzioobak
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 69 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 311
Na Twoim miejscu poszłabym z ręką do lekarza, na szczegółowe badania. Dopiero po nich będzie wiadomo, co jest nie tak. Zapewne będziesz chciał, jak najszybciej zacząć trenować, a przy zażywaniu glukozaminy będzie to niemożliwe. Powinno się ją stosować przez 6-8 tygodni i zbytnio nie przemęczać lewej ręki. Krótszy okres jej zażywania może nie przynieść odpowiedniej regeneracji chrząstki oraz dolegliwości bólowych. Co do opaski, to nie byłby zły pomysł. Jednak nie należy nosić jej cały dzień, jedynie kilka godzin dziennie, żeby za bardzo nie uwierała.
2

W życiu piękne są tylko chwile...

napisał(a)
Tiger_KK
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 60 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2174
myslałem o opasce treningowej podczas treningu, chce wiedziec czy ona złagodzi ból.....a co do lekarza to wiem ze powinienem pójść ale wiem ze zabroni mi pewnie cwiczyc a to mi nie odpowiada za bardzo(nie chce utracic siły ani masy mięsniowej a tak własnie moj organizm reaguje na przerwy w treningu( tzn szybciej spada siła, masa minimalnie)
napisał(a)
Dzioobak
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 69 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 311
Opaska to dobre rozwiązanie. Na pewno złagodzi ból i zmniejszy ryzyko urazów mechanicznych. A co do glukozaminy, to mógłbyś ją też wypróbować. Na pewno nie zaszkodzi, a może pomóc. Pozdro ;)

W życiu piękne są tylko chwile...

napisał(a)
Tiger_KK
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 60 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2174
Czyli powinienem nosic opaskę zwykłą w ciągu dnia przez kilka godzin, a opaskę treningową na treningu? Bede musiał kupic taką opaskę ale nie wiem czy są jakies rozmiary tego? A Glukozaminę chciałbym stosowac nie przerywając treningów (jedynie zmniejszyłbym cięzary lub intensywnosc trenongów zeby odciążyc troche lewą rękę. Chciałbym wiedziec czy są jakies rozmiary opasek treningowych...w moim przypadku przedramie- ok 34-35 cm a biceps 38-39 cm....wiec jaki powinienem miec rozmiar??
1
napisał(a)
Dzioobak
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 69 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 311
Są trzy rozmiary: S,M,L. Obwód ręki nad łokciem dla rozmiaru S to 20-24cm, dla M - 25-29, a dla L - 30-35. Powinieneś więc kupić opaskę o rozmiarze L. Jeżeli ręka byłaby lekko podczerwieniona lub odczuwałbyś jakiś ból, należy ją natychmiast zdjąć. Piszę to dlatego, ponieważ sama niedawno stosowałam opaskę elastyczną, tylko że stawu nadgarstkowego. Okazała się zbyt ciasna, co w efekcie spowodowało niedotlenie ręki. Wyadaje mi się, że po kilku dniach jej noszenia powinieneś odczuwać poprawę :)

W życiu piękne są tylko chwile...

napisał(a)
Tiger_KK
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 60 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2174
Tzn te rozmiary dotyczą opaski treningowej rozumiem, jutro wyjezdzam do większego miasta wiec bede miał okazję kupic taką opaskę...dzięki za pomoc i oczywiscie...... Sog for you Pozdrawiam
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Strzelanie w karku !!

Następny temat

tatuaż-czy sie rozciąga?

ZAPRASZAMY NA DEBIUTY 2018 ESP EUROPE SPORT POWER - 17-18.02.2018

DEBIUTY PZKFITS SUMMER EDITION NA FIWE 2017

Stephanie Davis w Polsce

Zapraszamy na FIWE 2017 - 09-10.09.2017 w Warszawie

Jak aspiryna i inne NLPZ hamują przyrost mięśni?

3 ćwiczenia idealne pod BJJ i nie tylko

Powrót do formy po wakacjach, jak zacząć?

Jarmuż - co w sobie kryje?