SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Bóle stawów w szczególnosci barków

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 479

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 124 Wiek 71 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 39790
Witam szukam jakis porad na temat wzmocnienia stawow lub jakis suplementów ktore moga pomoc w regeneracji bo od jakiegos czasu nie ogarniam juz z ciezarow musialem zejsc i strasznie moja bola barki i kolana
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 7619 Napisanych postów 106899 Wiek 34 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 1243062
Zbadać co jest nie tak na poczatek, moze to tylko przetrenowanie i wystarczy odpoczynek i regeneracja.
mozesz spróbować czegoś na stawy https://www.sfd.pl/sklep/ALLNUTRITION_Flex_All_Complete-opis33950.html 

Gdyby ilość pieniędzy, jakie posiadamy, zależała od tego, jak traktujemy innych ludzi, bylibyśmy milionerami.

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1725 Napisanych postów 46983 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 475880
Podróżnik Marian
Wktore moga pomoc w regeneracji bo od jakiegos czasu nie ogarniam juz z ciezarow musialem zejsc i strasznie moja bola barki i kolana


jaki to jest ból ? kiedy występuje co go nasila ? czy są jeszcze jakieś inne dolegliwości ?
jak wyglądał trening czy nie zbyt długi okres czasu, intensywność ? rozciąganie , rollowanie po treningu?

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 124 Wiek 71 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 39790
BPL-G
Podróżnik Marian
Wktore moga pomoc w regeneracji bo od jakiegos czasu nie ogarniam juz z ciezarow musialem zejsc i strasznie moja bola barki i kolana


jaki to jest ból ? kiedy występuje co go nasila ? czy są jeszcze jakieś inne dolegliwości ?
jak wyglądał trening czy nie zbyt długi okres czasu, intensywność ? rozciąganie , rollowanie po treningu?


Ostatnimi czasy nie rozciagalem sie ani nie rolowalem ten bol jest taki jakby co chwile mi cos przeskakiwalo jak zrobie szybki ruch jakis czy wstane podpierajac sie na rekach jakby nie byly naoliwione tak to podczas treningów nie czuje chyba, ze duze ciężary dzwigam po prostu jakby strasznie one zajechane byly
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1725 Napisanych postów 46983 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 475880
Myślę że powinieneś się udać do specjalisty bo suplementacja to nie rozwiąże tego problemu i pierw trzeba zdiagnozować co jest przyczyną Twoich dolegliwości.
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 124 Wiek 71 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 39790
BPL-G
Myślę że powinieneś się udać do specjalisty bo suplementacja to nie rozwiąże tego problemu i pierw trzeba zdiagnozować co jest przyczyną Twoich dolegliwości.


kogos masz na mysli bo sam nie wiem ide w czwartek do fizjoterapeuty do kogo jeszcze mozna pojsc
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
BPL-G Fizjoterapeuta Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1725 Napisanych postów 46983 Wiek 31 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 475880
Będzie ok , daj znać po wizycie co powiedział fizjoterapeuta
1

FIZJOSTEO - Fizjoterapia i Osteopatia
Sk. Ks. Kard. Wyszyńskiego 5 , Warszawa
www.fizjosteo.pl

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

lipomastia a testosteron