SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ból w krzyżach przy robieniu brzuszków.

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 2954

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 202
Witam, poczytałem trochę na temat bólu w dolnej partii pleców na SFD ale mam pytanko. Boli mnie tak gdy robie pompeczki. A przy robieniu brzuszków na twardej i za miekej powierzchni czuje jakby mi coś przeskakiwało tam na dole. Taki sam ból odczuwam siedząc długo, ale po wygięciu się do tyłu, troszke przechodzi. Co z tym zrobić? Jest to troche uprzykrzające życie doświadczenie. Z góry dzięki za posty.

:: wiejaczka :: www.wpp.is.net.pl ::

:: Nie zapomnij kliknąć na 5 GROSZY :: www.polskieserce.pl ::
:: Nie zapomnij kliknąć na brzuszek PAJACYKA :: www.pajacyk.pl ::

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
danutha ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 3767 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29908
Wzmocnij prostownik. Cwiczenia 'Dzien dobry',martwy ciag.

A jak robisz brzuszki,to ciagniesz glowe do kolan?
Jesli bedziesz robil same spiecia na poziomej laweczce,nic na pewno nie bedzie Ci przeskakiwac.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 306 Napisanych postów 3172 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21170
Skąd wiesz, że prostownik grzbietu w odcinku lędźwiowym ma za słaby i można go wzmacniać bez żadnego ryzyka?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 202
Dzieki za info. Jesli bez abonamentu moge to po sogu, a jak nie moge to sie zadowolcie zwyklym dzieki. Narka

:: wiejaczka :: www.wpp.is.net.pl ::

:: Nie zapomnij kliknąć na 5 GROSZY :: www.polskieserce.pl ::
:: Nie zapomnij kliknąć na brzuszek PAJACYKA :: www.pajacyk.pl ::

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 202
A odnosnie brzuszkow to danutha masz racje zawsze ciagnolem glowe do kolan. Ale ponoc takie nie dociagniete brzuszki tylko z lekkim podciagnieciem daja lepsze efekty.

:: wiejaczka :: www.wpp.is.net.pl ::

:: Nie zapomnij kliknąć na 5 GROSZY :: www.polskieserce.pl ::
:: Nie zapomnij kliknąć na brzuszek PAJACYKA :: www.pajacyk.pl ::

napisał(a)
danutha ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 3767 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29908
Mialam podobny problem i podejrzewam ten sam tutaj.
Przy kazdym brzuszku czulam klucie 100tys szpilek w krzyzu.
Zaczelam robic spiecia, i po kilka brzuszkow na laweczce skosnej(zeby nie przemeczac kregoslupa).Do tego troche na prostownik pocwiczylam(czyt miesnie znajdujace sie w czesci ledzwiowej kregoslupa,bo jak mowisz Kradam,moze to nie o prostownik chodzi).

Dzis swobodnie wykonuje serie z 5 kg ciezarem na skosnej.

Zmieniony przez - danutha w dniu 2006-11-27 14:59:52
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 306 Napisanych postów 3172 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 21170
Opisane objawy świadczą o tym, że coś z "kręgosłupem" zaczyna być nie tak. Przy dolegliwościach tegoż organu (i nie tylko) z pozoru te same objawy mogą być spowodowane przez różne, często wręcz odwrotne przyczyny. Dlatego nie powinno się robić bezkrytycznie tego co innemu pomogło. W szczególności w wielu przypadkach bólowych wzmacnianie prostownika (martwy ciąg i nie tylko) nie jest zalecane. Co nie znaczy, że akurat w tym nie pomoże. Jeśli dolegliwości są nikłe (tak jak tu), to myśle że można spróbować i obserwować się w trakcie i po treningu.
Od siebie doradziłbym robienie wspomnianych spięć z dodatkowo ugiętymi nogami. Do tego zwrócenie uwagi na stretching (choć on czasem też nie musi być wskazany).
napisał(a)
danutha ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 3767 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29908
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 371 Wiek 34 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 3915
Danutha martwy ciag przy problemach z ta czescia kregoslupa to chyba ostatnie co mu potrzebne. Mi pomaga glukozamina, niby to na stawy ale jednak czuje poprawe. A moze to magiczne polaczenie z hmb i kretka?
napisał(a)
danutha ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 3767 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 29908
Tomzik - Temat juz przedyskutowany z Kradamem.

Moze przeskoczyly wiezadla i wtedy tylko fizjoterapeuta pomoze.
Przyczyn moze byc wiele.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 27 Wiek 33 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 202
Wszystkim jeszcze raz dzieki za rozwiniecie tematu.

:: wiejaczka :: www.wpp.is.net.pl ::

:: Nie zapomnij kliknąć na 5 GROSZY :: www.polskieserce.pl ::
:: Nie zapomnij kliknąć na brzuszek PAJACYKA :: www.pajacyk.pl ::

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Maść na zmiany skórne

Następny temat

klękosiad- gdzie kupić w częstochowie ?.

Ziemniaki czy ryż? Porównanie okiem dietetyka Fitness ladies in red Radosław Słodkiewicz - ocena sylwetki Suplementy w shotach - czy warto? Cykle kreatynowe - stopnie zaawansowania Dieta i suplementy poprawiające procesy myślowe Barki - hipertrofia – porady, fakty i mity Czy ziemniaki tuczą?