SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Ból lędźwi i pomoc w dobraniu ćwiczeń

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 818

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a) Temat przeniesiony przez TomQ-MAG z działu Junior SFD - pierwsze kroki na siłowni i w sporcie.
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 11148 Napisanych postów 51557 Wiek 30 lat Na forum 24 lat Przeczytanych tematów 57816
Witam mam 19 lat i ćwiczę od ponad 2 lat z przerwami właśnie z powodu bólu pleców. Ból pojawia sie gdy niosę coś ciężkiego lub podnosze a jak już przemęczę kręgosłup zbyt mocno to boli przez 2 dni przy każdym ruchu. Niedługo mam zamiar się wybrać do lekarza ale co by nie powiedział chce nadal ćwiczyć. A więc pytanie jakie ćwiczenia wybrać żeby tego kręgosłupa nie naruszyć jeszcze mocniej? Próbowałem street workout ale to mi nie daje takiej frajdy jak siłownia z żelastwem czuje się po prostu lepiej.
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Witaj, przygotowaliśmy kilka tematów które mogą Cię zainteresować:

PRZYSPIESZ SPALANIE TŁUSZCZU!

Nowa ulepszona formuła, zawierająca szereg specjalnie dobranych ekstraktów roślinnych, magnez oraz chrom oraz opatentowany związek CAPSIMAX®.

Sprawdź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 2397 Napisanych postów 9131 Wiek 36 lat Na forum 20 lat Przeczytanych tematów 470052
Najpierew lekarz, lub ogarnięty fizjoterapeuta, który albo Cie poskłada albo nakieruje co można a co nie
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
georgu Ivan Groźny Moderator
Ekspert
Szacuny 14674 Napisanych postów 53176 Wiek 34 lat Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 400626
Problemy medyczne zawsze nalezy konsultować z lekarzem. My poprzez brak możliwości oceny i brak wiedzy medycznej nie jesteśmy w stanie Ci pomóc. Więc udaj się do lekarza, najlpiej sportowy ortopeda

MODERATOR DZIAŁU "INNE DYSCYPLINY"
http://www.sfd.pl/[blog]_Brudna_miska_by_georgu-t1156013.html