SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ból kręgosłupa u 15latka , w dolnej częsci pleców

temat działu:

Zdrowie i Uroda

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 4708

napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 96 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1245
Mam problem, od dłuższego czasu około miesiąca boli mnie w dolnej częsci pleców. Kiedyś przed kąpielą , zginając sie aby zdjąc skarpetki poczułem bardzo mocny ból w dolnej częsci pleców, taki ze niemogłem sie prawie wyprosrować, smarowałem maściami i pomogło(na chwile) od niedawna gdy sie zginam, lub robię skłon boli w dolnej częsci kręgosłupa. Czasami jest tak ze ból przestaje na np. 4dni i znów to samo

Wiecie może co to jest? albo miał ktoś z wam takie bóle?
3
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 252 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4133
ćwiczyłeś martwy ciąg, przysiąd ze sztangą lub inne cwiczenia nie odpowiednie cw do twojego wieku?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 96 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1245
nie , ćwicząc na siłowni zawsze uważałem i oszczędzałem kręgosłup, ćwiczyłem jakieś poł roku temu i było ok, a bóle występują od około miesiąca
Ból jest na dole głownie po lewej stronie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 252 Wiek 25 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 4133
nosisz często plecak na jednym ramieniu?
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 96 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1245
niee, zawsze na obu.
Niewiem co to moze być, dziwne, nigdy nie miałem problemów z kręgosłupem nawet jak ćwiczyłem a teraz gdy niećwicze to się zaczeło :D

Proszę o pomoc !
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 69 Wiek 26 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 823
A nie przewiało cię w okolicy nerek? to może być dodatkowy powód bólu pleców. Najlepiej udać się do lekarza rodzinnego, albo od razu na prześwietlenie iść. Ja będąc akurat dziś u lekarza (mam podobne bóle ale z obu stron na wysokości nerek) powiedziała mi że mam lekką wadę postawy i skierowała mnie do ortopedy (nie wiem po co bo on jest chyba od nóg) ale pójdę zobaczę co mi powiedzą

Kocham snookera
Ty również? Zajrzyj http://www.lubelskisnooker.friko.pl/ 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 498 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3856
gruchalbn
Ortopeda ogolnie od kregoslupa kosci stawow, nie tylko nogi ;p

Mnie tez ostatnio pobolewa kregoslup ale spoowdowane to chyba silownia troche. Nie utrudnia znowu zycia, wiec narazie nic z tym nie robie. Moze jednak przeciazayles. pozdr.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 21 Napisanych postów 498 Wiek 24 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3856
gruchalbn
Ortopeda ogolnie od kregoslupa kosci stawow, nie tylko nogi ;p

Mnie tez ostatnio pobolewa kregoslup ale spoowdowane to chyba silownia troche. Nie utrudnia znowu zycia, wiec narazie nic z tym nie robie. Moze jednak przeciazayles. pozdr. Moze pomoc basen na to. Jezeli w twojej okolicy jest jakis duzy to na pewno znajda sie tam "bicze" "prady wodne" sproboj tego moze pomoze ;] Mnie troszke pomaga.

Zmieniony przez - rulezzz w dniu 2008-12-02 22:26:22
napisał(a)
Znawca
Szacuny 29 Napisanych postów 96 Wiek 24 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 1245
ok, a jeżeli to jest przeciążenie to ile to może trwać? Myśle czasami czy to czasem nie jest jakas dyskopatia ;/

Moje objawy pasują do czegoś poważnieszego czy raczej nie ?
1
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Nie ćwiczę - Ból pleców ( odc.lędźwiowy )

Następny temat

Ból serca -miesnie sercowe

Suplementy dla sprintera Suplementy dla sprintera Warsztat: przysiady Warsztat: przysiady Mięsna zapiekanka z żółtym serem Mięsna zapiekanka z żółtym serem Jak szybko zwiększyć masę mięśniową? Jak szybko zwiększyć masę mięśniową? Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! Michał Karmowski i Akop Szostak śpiewają! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! IV edycja Konferencji Fitness PEI już 24 marca 2018 na PGE Narodowym w Warszawie! Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Dieta IF - 3 powody, dla których warto stosować przerywany post Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi? Zerwanie mięśnia, jak do tego dochodzi?