Temat został odczytany 2634 razy

Ból jąder i pulsowanie podbrzusza

zgłoś naruszenie
  • smalec69
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 361
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2895
  • Trenuje: Bez przerw od 01.05.2011. wczesniej tez z przerwami
Witam. ;) mam 17 lat. Od tygodnia *prześladuje* mnie ból jąder. Początkowo bolało lewe, ale przestało i teraz ból występuje w prawym. Ból nie jest mocny lekkie klucie (raz na jakiś czas) oraz takie pulsowanie. Czuć to tak jakby w środku jądra. Z zewnątrz wszystko wygląda normalnie ,żadnych zgrubień ,ani innych objawów. Brak gorączki. Kiedy dotykam jądra nie bolą...
Nie wiem czy może mieć to coś wspólnego ,ale dzisiaj czuje dziwne pulsowanie, dosyć mocna w okolicy dokładnie pod pępkiem. Niej jest to pierwszy raz(wcześniej robiło się tka kiedy np. wypiłem dużo gazowanych napojów szczególnie piwo!) , ale dziś utrzymuje się to cały dzień.
Od pewnego czasu ćwiczę na siłowni ,ale myślę ,że nie jest to przepuklina (choć nie znam się na tym). Proszę o rozpatrzenie tej opcji.
Z góry dziękuję i proszę o odpowiedź. ;)

DAJ SOGA JAK POMOGŁEM :D
1254839998000
zgłoś naruszenie
  • smalec69
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 361
  • Wiek: 24 lat
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 2895
  • Trenuje: Bez przerw od 01.05.2011. wczesniej tez z przerwami
Proszę o pomoc ;/
DAJ SOGA JAK POMOGŁEM :D
1254853059000
zgłoś naruszenie
  • Wichuura
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 53
  • Na forum: 7 lat
  • Płeć: Kobieta
  • LPA: 261
A bierzesz sterydy (pewnie nie, ale warto zapytać ;)) wtedy one mogłyby być przyczyną. Jest też możliwe, że ból jest spowodowany wydzielaniem się testosteronu intensywniejszym niż zazwyczaj (skoro niedawno zacząłeś ćwiczyć). Poczekaj jeszcze miesiąc i obserwuj czy objawy się nie nasilają, jeśli się nasilą, albo nie ustąpią to konieczna będzie wizyta u lekarza.
Jeśli chcesz- znajdziesz sposób, jeśli nie- znajdziesz powód.
1254859578000
zgłoś naruszenie
  • hetmanXF
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 224
  • Na forum: 7 lat
  • LPA: 2714
1)Moze to byc jak mowi przedmowca z tesciem!
2)Jak zazywasz sterydy to radze odstawic
3)To moze i w zasadzie ja bym obstawial za tym ze to przepuklina. Poczekaj 2-3 tygodnie jak nie ustapi za******laj do lekarza
1254867166000