logo
zamknij zamknij

Asymetria klatki piersiowej

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 586

0 5 0
napisał(a)
zet101
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 150 dni Przeczytanych tematów 16
Witam,

Mam poważny problem i potrzebuje pomocy. Ćwiczę od 8 miesięcy we własnej siłowni. Od jakiegoś czasu zauważyłem guza na klatce piersiowej. Po wizycie u lekarza i usg okazało się że mam "asymetrycznie większą część mostkową mięśnia piersiowego". Czego to może być wina? Jak sobie z tym poradzić ? Czy to wina żle wykonywanych ćwiczeń ? Czy jest jakiś sposob na izolację mięśnie i wyrównanie klatki ? Dodaje zdjęcie podglądowe.

Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Christo87
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 187 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 19433
Trochę kiepskie zdjęcie...ale wg mnie jak powiększysz klatę to i problem się zniweluje. Trenuj dużo hantlami, powinno pomóc.
napisał(a)
zet101
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 150 dni Przeczytanych tematów 16
Christo87
Trochę kiepskie zdjęcie...ale wg mnie jak powiększysz klatę to i problem się zniweluje. Trenuj dużo hantlami, powinno pomóc.

Czy masz na myśli jakieś konkretne ćwiczenia? Dodam że zgrubienie jest tylko po prawej lewej stonie
napisał(a)
Christo87
Początkujący
Szacuny 20 Napisanych postów 187 Wiek 30 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 19433
Wyciskanie na ławce płaskiej, na skosie górnym, przenoszenie. No i musisz uzbroić się w cierpliwość, bo to pewnie trochę czasu zajmie...ale wszystko jest do zrobienia.
napisał(a)
anubis84 Instruktor Marcin Moderator
Ekspert
Szacuny 4103 Napisanych postów 90901 Wiek 33 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 524986