Znajdz stabilizator / ortezę

   
Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 4424 razy
  • Autor

    Artroskopia kolana

  • Olas0010
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1
    • Na forum: 5 lat
    • LPA: 6

    Wysłano 28 maja 2008 17:22


    Czy miał ktoś z Was robioną artroskopie kolana?? za tydzien bede miala ten zabieg i zastanawiam się czy Dlugo po tym zabiegu się chodzi o kulach?? i czy po operacji odczuwa sie znaczne bóle tego kolana?? Prosze o odpowiedzi pozdrawiam
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 29 maja 2008 18:29

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
    KULTURYSTYKA.PL
    krzykacz
    • Pochwały:2
    • Nagany:brak
    • Postów: 36187
    • Wiek: 31 lat
    • Na forum: 11 lat
    • Trenuje: od 1997r.
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 201790

    Wysłano 29 maja 2008 18:29

    Jest cały temat o tym:

    http://www.sfd.pl/Kolano%2C_artroskopia%2C_%C5%82%C4%99kotka%2C_wi%C4%99zad%C5%82o%2C_ACL%2C_rekonstrukcja_itp.-t371686.html
    doping & zdrowie
    Przyznaj SOG'aEkspert -
  • pati417
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 5
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Trenuje: 1
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 25

    Wysłano 22 kwietnia 2009 22:55

    witam chciałam ot osamo zapytań czy ktos miał to badanie.
    Ja byłam na kuliku w styczniu i dostałam sankami w kolano i od tantej pory boli puchnie niemoge zginac do konca i przeskakuje miałam rezonans magnetyczny robiony teraz na altroskopie mam isc.
    Cwicze judo i boks w szkole ale z drugiej strony boje sie na to isc ze zostana mi blizny i bedzie bole.
    Moze jest ktoś kto mógłby opisac to badanie z własnego doświadczenia
    Żyj chwila:)
  • _radek
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1708
    • Wiek: 21 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 26801

    Wysłano 22 kwietnia 2009 23:02

    Jak kolega wyżej napisał już jest temat do tego

    Blizny po artroskopii?! Na rok po niej mam dwie malutkie gwiazdki, żeby zobaczyć musiałbyś się przyjrzeć, chodziłem dwa miesiące po niej w krótkich spodenkach i nikt nie zauważył że coś miałem robione. Artroskopia artroskopii nie równa, ja po dwóch miesiącach pierwszy raz w piłkę grałem, ale potem musiałem sobie z tydzień odpuścić, 3 miesiące po zabiegu powrót do kicka 3 razy na tydzień, tylko ja miałem jeszcze część uszkodzonego PCL usuwane.
    ,,chodzić już umiem, teraz chce umieć latać" Eldoka
  • pati417
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 5
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 4 lata
    • Trenuje: 1
    • Płeć: Kobieta
    • LPA: 25

    Wysłano 22 kwietnia 2009 23:11

    Radku a czy kolano cie bolali jeszcze po badaniu mimo ze dawno to było.Ja pracuje jako pracownik ochrony hehe:) i boli mnie to kolano okrutni ale sie niepoddaje,szkoda mi tylko zajec w szkole z judo i boksu tylko moge sobie patrzec:(
    Żyj chwila:)
  • _radek
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1708
    • Wiek: 21 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 26801

    Wysłano 23 kwietnia 2009 13:19

    Ostatnio mi się zdarzało Cały rok było dobrze, ale ostatnio w piłkę grałem i potem na trening poszedłem to poczułem, ale przed artroskopią nie mogłem ćwiczyć, po mogę więc chyba nie ma nad czym się zastanawiać.
    ,,chodzić już umiem, teraz chce umieć latać" Eldoka
  • pania16
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 49
    • Na forum: 4 lata
    • LPA: 140

    Wysłano 27 października 2009 16:31

    Cześć. Ja też będę miała niedługo artroskopię. Gdy się o tym dowiedziałam to byłam przerażona, a teraz nie mogę się doczekać bo ból mnie przerasta. Będę miała jedno więzadło boczne przedłużane, z więzadła krzyżowego usuną mi taką dziwną "narośl", później przyczepią rzepkę do więzadła a na koniec poprawią przyczepy mięśniowe . Gram w tenisa więc sprawne kolana są w szczególności potrzebne. Lekarze mówią, ze nie będę trenowała jakiś miesiąc, może dłużej (w tym czasie jakaś rehabilitacja pewnie będzie) a później jak będę szłą na trening to tylko z ortezą na nodze. To zależy ile nie można chodzić. Moja trenerka z obozu 3 dni po artro poszła na impreze i do tej pory z jej kolanem jest ok. (miała artro jakieś 3 lata temu). Mozemy sobie życzyć powrotu do zdrowia :) Pozdrowionka
  • Norbert20
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1
    • Na forum: 4 lata
    • LPA: 1

    Wysłano 16 stycznia 2010 23:12

    Ja miałem robioną Artroskopie 2 lata temu...mialem wycinaną część łąkotki...blizn po tym praktycznie nie ma tak jak piszą koledzy z góry:)jeżeli chodzi o chodzenie o kulach to po tygodniu juz na rower(uprawiam czynnie MTB)udało mi sie to poprzez stosowanie różnych odżywek i glutaminy:) jednak co jakiś czas odczuwam duzy ból w stawie przy nadmiernym wysiłku lub przy zmianie temperatury lub pogody... tak wiec nie ma czego sie bać zabiegu:) Ja robilem sobie w Prywatniej Klinice W Mszanowie(koło Nowego Miasta Lubawskiego) Bardzo POlecam...!!
    OSF - targi