Znajdz stabilizator / ortezę

Zadaj anonimowe pytanie i otrzymaj błyskawiczną odpowiedź
Temat został odczytany 53012 razy
  • Autor

    Antybiotyk a alkohol

  • GoroPL
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 726
    • Wiek: 21 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3969

    Wysłano 17 czerwca 2009 18:13

    zgłoś naruszenie

    Witam.
    Właśnie miałem ropień okołomigdałkowy, którego się już pozbyłem.
    Antybiotyk o nazwie Zinnat biorę od poniedziałku i mam go brać jeszcze do środy. Czuję się już bardzo dobrze(jak zdrowy) i mam pytanie. Czy mógłbym w najbliższy piątek wypić 1-2 piwka na zakończenie roku szkolnego ? Jeżeli nie mógłbym to jakie mogłyby być tego konsekwencję ? Na ogół prowadzę aktywny tryb życia: gram w piłkę nożną, biegam, chodzę na siłkę, od czasu do czasu na basen pójdę i oczywiście zdrowo się odżywiam.
    No to chyba tyle o mnie Jeżeli mielibyście jakieś pytanie to piszcie.
    PS. Mam 16 lat
    Z góry dziękuje za wszelkie odpowiedzi
    Pozdro
    > Per aspera ad astra <
  •  Odżywki i suplementy

    Wysłano 17 czerwca 2009 18:19

    Koniecznie sprawdź te produkty:



    sprawdź pozostałe odżywki, odżywki białkowe, odżywki na masę
  • donJAZYResko
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 7128
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 24841
    • Status:Specjalista

    Wysłano 17 czerwca 2009 18:19

    zgłoś naruszenie
    Antybiotyki robią ogromne spustoszenie w organizmie, i po takim krótkim czasie na regeneracje i uzupełnienie braków między innymi Witaminę K która leci najbardziej, browar może ładnie namieszać.
    Konsekwencje mogą być różniste, od zatrucia do wymiotów etc. Ale to są indywidualne przypadki. Jednemu ten browar zadziała negatywnie, drugiemu nie. Więc wszystko na własną odpowiedziałośc. Pzdr..

    Zmieniony przez - donJAZYResko w dniu 2009-06-17 18:22:49
    Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
    groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.
  • dyda77
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 412
    • Wiek: 27 lat
    • Na forum: 7 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 13926

    Wysłano 17 czerwca 2009 18:33

    zgłoś naruszenie
    ja jak bralem antybiotyki co jest syfem strasznym jak dla mnie xD
    to po 1 piwie mialem banie jak po 5 :D
    ogolnie kiepski pomysl ale Twoje zdrowie.. ja tam sie nie szczypie pije jak trzeba :PxD
    pain is a weakness, which leaves in time
  • franklinPL
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 757
    • Wiek: 23 lat
    • Na forum: 6 lat
    • Trenuje: wymiarami
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 17116

    Wysłano 17 czerwca 2009 18:34

    zgłoś naruszenie
    1 piwo nie powinno Ci zaszkodzic choc jak pisze Jarzyn roznie bywa. Zabić Cie nie zabije.


    Trwaj w tym co kochasz.
  • GoroPL
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 726
    • Wiek: 21 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3969

    Wysłano 17 czerwca 2009 22:30

    zgłoś naruszenie
    Hmmm... A jeżeli nie wziąłbym w ten dzień antybiotyku ?
    > Per aspera ad astra <
  • donJAZYResko
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 7128
    • Wiek: 26 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 24841
    • Status:Specjalista

    Wysłano 17 czerwca 2009 23:43

    zgłoś naruszenie
    Nie wolno przerywać kuracji antybiotykowej.
    Bierz do końca, a jeden dzień nie robi różnicy, bo regeneracja flory bakteryjnej jest znacznie dłuższa. Jedź dużo jogurtów z błonnikiem activia. Ja bym odpuścił ten browar, bo antybiotyki to naprawdę cholerstwo, które pomaga, a zarazem szkodzi. Weź to pod uwagę. Pzdr..
    Wiesz co, spróbuj szczeknąć, jedno jest pewne;
    groźny to ty jesteś, ale tylko przez internet.
  • rush comes
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1731
    • Wiek: 28 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: mało
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 23253

    Wysłano 18 czerwca 2009 00:03

    zgłoś naruszenie
    jak masz pić alko a bierzesz jakieś leki, poszukaj na necie czy leki z danej grupy/oparte na konkretnej substancji koligują z alkoholem

    leki na tę samą chorobę mogą mieć inną relację z alkiem

    jeśli jakiś lek &quot;nie lubi&quot; alkoholu można sobie narobić biedy... uważaj na to
  • pashczur
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 137
    • Na forum: 5 lat
    • Trenuje: miesiąc
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 2655

    Wysłano 18 czerwca 2009 01:11

    zgłoś naruszenie
    Kiedyś na antybiotyku wypiłem 4 browary i nie wiedziałem jak się nazywam. Rano zdychałem

    Zmieniony przez - pashczur w dniu 2009-06-18 01:15:10
  • djfafa
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 4107
    • Na forum: 6 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 45443

    Wysłano 18 czerwca 2009 10:29

    zgłoś naruszenie
    Znawca nie wiedział, więc ja Ci powiem.
    Antybiotyków nie można łączyć z alkoholem z dwóch powodowów, po pierwsze nasialają ich działąnie, a po drugie jak wiesz i jedno i drugie jest szkodliwe dla wątroby a połączenie ich staje się dla niej wręcz toksyczne.
    Nikt Ci nie odpowie co się może stać, jeden wypije i nic mu nie jest a drugiemu może poważnie zaszkodzić, bo to zależy od wielu czynników.
    Rada taka: szanse, że 2 piwka po 2 dniach od skończenia antybiotykoterpaii jakoś szczególnie Ci zaszkodzą są małe, choć ja zazwyczaj polecam dłuższą przerwę, ale to ze względu na wyjałowienie organizmu itp.
    Życie jest za krótkie aby brać ciągle te same suplementy :)
  • GoroPL
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 726
    • Wiek: 21 lat
    • Na forum: 5 lat
    • Płeć: Mężczyzna
    • LPA: 3969

    Wysłano 18 czerwca 2009 22:26

    zgłoś naruszenie
    Dzięki wszystkim
    Sogi będą wchodzić powoli bo nie mogę wszystkim naraz, a skoro jestem częstym bywalcem działu &quot;Odżywianie&quot; to też tutaj będę zaglądał aby 'kopsnąć' SOGa.
    Pozdro
    > Per aspera ad astra <
  • aqa1984
    • Pochwały:0
    • Nagany:0
    • Postów: 1
    • Na forum: 3 lata
    • LPA: 0

    Wysłano 31 stycznia 2011 15:53

    zgłoś naruszenie
    Miałam już takie doświadczenie na swoim koncie (niestety), wypiłam dwie lampki wina po zażyciu antybiotyku. Całą noc miałam okropne skurcze żołądka, rano wymiotowałam a wieczorem miałam gorączkę. Zdecydowanie odradzam!