SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Ania B. i RedAlert - sukcesy po 40-ce :-)

temat działu:

ActivLab

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 21083

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 1072 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 28541
Witam serdecznie, nazywam się Anna Bernady, mam 42 lata i w tym roku zostałam Mistrzynią Polski w Fitness Sylwetkowym seniorek w kategorii do 163 cm
Swoją przygodę z siłownią rozpoczęłam w szkole średniej. Natomiast starty, dość późno bo w 2013 r. Zadebiutowałam wówczas na Mistrzostwach Polski Juniorów i Weteranów razem z bardzo bliską mi osobą - z Piotrem Zielińskim (forumowy RedAlert). Debiut nasz był bardzo udany. Niespodziewaliśmy się, że wrócimy do domu z medalami Piotr został wicemistrzem Polski w Kulturystyce klasycznej weteranów. Ja jako weteranka wywalczyłam w swojej dyscyplinie brązowy medal. Towarzyszyło temu niesamowite przeżycie, ogromna radość i chęć ponownego pokazania się na scenie.
Oboje z Redem otarliśmy się o siebie w młodości w tej samej siłowni. Jednak wówczas nasze życie potoczyło się zupełnie innymi drogami.
Teraz jsteśmy razem dzieląc wspólną pasję, wspierając się, ćwicząc i startując razem.

Chciałam bardzo serdecznie podziękować firmie ActivLab za miły prezent, który otrzymaliśmy w Opolu podczas Grant Prix Opole 2015. Była to dla nas niesamowita niespodzianka. Także jeszcze raz wielkie dzięki dla ActivLab, a także dla naszego przyjaciela Roberta Nemś

Przepełniona wdzięcznością postanowiłam założyć dziennik treningowy w tym właśnie dziale. Chciałabym opowiedzieć tutaj o mojej, o naszej drodze do sukcesu, podzielić się naszym doświadczeniem i przeżywać razem z Wami mam nadzieję kolejne nasze udane starty








Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 1838 Wiek 27 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 21311
Gratulacje!
Bardo ładna sylwetka, będę podglądał
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 6 Napisanych postów 423 Wiek 23 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 15333
Również gratuluje!.Będe śledził,ciekawi mnie jak sie przygotowują kobiety do takich startów :)
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 160 Napisanych postów 18766 Wiek 27 lat Na forum 11 lat Przeczytanych tematów 78755
witam, śledze, mocno dopinguję!
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 1072 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 28541
Bardzo dziękuję Zapraszam do śledzenia.

Na MP Kielce 2015 wystartowaliśmy również w parach kulturystycznych. Niestety nie dostaliśmy się do finału. Ale to co przeżyliśmy na zawsze pozostanie w naszej pamięci. A jak by w razie pamięć zaszwankowała to mamy zdjęcia Kto wie, może kiedyś jeszcze wyjdziemy razem w parach?

















Zmieniony przez - Ania B. w dniu 2015-06-17 00:37:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 1072 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 28541
W tym roku mieliśmy zaszczyt reprezentować nasz Kraj na Mistrzostwach Europy w Kulturystyce i Fitness w Santa Susanna w Hiszpanii
Ja na 22 zawodniczki w mojej kategorii zajęłam 7-e miejsce, Red był 6-ty










Trenuję 4 razy w tygodniu:

Poniedziałek: plecy,klatka, brzuch
Środa: nogi, pośladki, brzuch
Piątek: barki, biceps,triceps, brzuch
Sobota: nogi, pośladki, brzuch
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 1072 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 28541
Moja obecna dieta:

Posiłek I godz. 6:00

Płatki owsiane 60g, 6 białek jaj kurzych, cynamon, imbir, migdały 10g, truskawki 100g

Posiłek II godz. 10:00

Makaron pełnoziarnisty 60g, twaróg chudy lub 0% 125g, warzywa, zioła, kefir 100ml

Posiłek III godz. 13:00

Ryż brązowy, lub makaron pełnoziarnisty 60g, pierś z kurczaka smażona bez tłuszczu 125g przed obróbką, warzywa, zioła, kefir 100ml

Posiłek IV godz. 16:00

Ryż brązowy 60g, pierś z kurczaka 125g, warzywa, zioła

Posiłek V godz. 18:00-19:00

Ryż ciemny 60g lub makaron pełnoziarnisty, pierś z kurczaka 125g, warzywa, zioła, kefir 100ml

Posiłek VI godz: 21:00-22:00

6 białek jaj kurzych, cynamon, migdały 10g

Trenuję w godzinach 17:00- 18.30. Aeroby robię 30 min. przed snem 3 razy w tygodniu. Jest to albo szybki spacer albo orbitrek. W okresie redukcji aeroby 7 razy w tygodniu też tylko 30 min. przed snem. Przez tydzień-dwa przed zawodami tylko spacer na bieżni.
Dieta może się wydawać bardzo monotonna ale tak nie jest. Jak tylko czas na to pozwoli eksperymentujemy. Smażymy np.beztłuszczowe placuszki owsiane,kombinujemy z mięsem. Red robi gofry z białek Ale głównym urozmaiceniem jest...zmiana przypraw do kurczaka
Tak jest łatwiej. Praca, dom, siłownia na wybryki kulinarne nie starcza nam już czasu, chyba, że w weekendy jeśli akurat nie jesteśmy na wyjeździe

Jeden z dzisiejszych posiłków.






Zmieniony przez - Ania B. w dniu 2015-06-18 20:18:34
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 262 Napisanych postów 7936 Wiek 25 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 91035
Wpis dla powiadomek! Kibicuję
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 1072 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 28541
Witaj Czikita

Dzisiejszy trening:

Barki:

1. Wyciskanie sztangi sprzed klatki piersiowej 15/12/10/8
2. Wznosy ramion ze sztangielkami na boki stojąc 12/10/10/8
3. Wznosy ramion do przodu, wyciąg dolny 12/10/10/8
4. Arnoldki 12/12/12

Tricepsy:

1. Wyprosty przedramion, wyciąg górny 17/15/12
2. Odwrotne pompki 12/12/12/12

Bicepsy:

1. Zginanie przedramion ze sztangielkami stojąc 12/10/8
2. Zginanie przedramion wyciąg dolny 12/10/8

Brzuch:

Spięcia 12/12/12/12

Jeżeli chodzi o brzuch to zawsze robię 4 serie po 12 powtórzeń. Ćwiczę na każdym treningu. Przy czym trenuję naprzemniennie na
jednym treningu wznosy nóg z obciążeniem wisząć na drążku, na drugim spięcia, na następnym Allachy itd.

Suplementacja:

Na czczo 5g BCAA.
I posiłek: witaminy i minerały
II posiłek: coś na stawy
III posiłek wit. C 1000
Przed treningiem BCAA, glutamina 5g
Po treningu Izolat 30g, glutamina 5g, jabłczan kreatyny 5g
Przed snem magnez, cynk, wit. B6

Dzisiejsze śniadanko





Zmieniony przez - Ania B. w dniu 2015-06-19 21:51:23
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 226 Napisanych postów 2504 Wiek 45 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 96625
Witam,
Z założenia ma to być DT Ani, ale jako, że umieściła mnie w temacie więc i ja od czasu do czasu będę się udzielał. Po bardzo intensywnym i obfitującym w starty sezonie wiosennym rozsądek nakazywał by wypoczynek ale już po dwóch tygodniach relaksu zaświtał mi do głowy pomysł aby wystartować w Sopocie. W związku z tym dalej trzymam dietę i robię codziennie aeroby aby utrzymać formę. Mam nadzieję że mi się to uda i wystartuję w zawodach na molo. Swój mikrocykl przygotowawczy rozpocząłem od 2 tygodniowego nasycania monohydratem kreatyny. Od tego tygodnia do zawodów będę stosował jabłczan kreatyny, oczywiście w swojej suplementacji mam też aminokwasy BCAA, glutaminę, B-alaninę i AAKG. W celu opanowania odkładania tłuszczu stosuję też termogenik i L-carnitynę.



Trenuję w domu, przez lata udało mi się skompletować niezłą siłownię.












Pozdrawiam wszystkich serdecznie i zachęcam do śledzenia przygotowań Mojej Ani do sezonu jesiennego.





Pozostałe filmiki z przygotowań do Sopotu

Filmy z treningów





Zmieniony przez - RedAlert w dniu 2015-06-20 09:49:02

Zmieniony przez - RedAlert w dniu 2015-06-20 09:49:52
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 87 Napisanych postów 1072 Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 28541
Dzisiaj u mnie DNT Odpoczywam i nadrabiam zaległości domowe

Dzisiejsze szaleństwo kilka orzeszków ziemnych



A tak wyglądaliśmy w 2013 r startując po raz pierwszy na MPJiW w Kielcach








Zmieniony przez - Ania B. w dniu 2015-06-20 22:43:26
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

[DT]Jak nie zrobie z siebie potwora to żądam o bana.

Następny temat

Gawlak Powerlifting IPF 2016 od 14str