SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Amatorski trening bokserski - Prośba o poradę

temat działu:

Trening dla początkujących

słowa kluczowe: , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 6702

napisał(a)
Temat przeniesiony przez Lady M z działu Uderzane. Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15
Witam serdecznie, jest to mój pierwszy post na forum. Ostatnio wpadliśmy z kolegą na pomysł rozpoczęcia amatorskich treningów bokserskich. Niestety nie możemy zapisać się na treningi do żadnego klubu, gdyż najbliższa sekcja znajduje się ok. 50km od naszego miejsca zamieszkania. Z tego powodu postanowiliśmy trenować na własną rękę. Do dyspozycji mamy: worek treningowy, 2 pary rękawic treningowych, skakankę, rowerek stacjonarny. Oprócz samego treningu bokserskiego chcemy poprawić sobie kondycję i spalić nieco tłuszczu - dzięki bieganiu i brzuszkom, uzyskać dobrze rozciągnięte mięśnie - stretching. Ułożyłem wstępny plan treningowy, ćwiczenia rozłożone w godzinach. Jestem jednak zwyczajnym żółtodziobem i nie mam pojęcia, czy np. jedne ćwiczenia nie kolidują z innymi, czy odpowiednio rozłożyłem poszczególne elementy treningu w czasie, dlatego bardzo proszę was forumowicze o propozycje ewentualnej zmiany planu treningowego. Jeśli mój plan jest kompletnie nie do przyjęcia, proszę o wasze własne propozycje dotyczące tygodniowego planu "treningu bokserskiego". Z góry dziękuję.

Poniedziałek:
06.00 - rozgrzewka przed bieganiem (10min)
06.10 - bieganie (15/30 min)
15.00 - brzuszki (6 Weidera)

Wtorek:
15.00 - brzuszki (6 Weidera)
16.00 - rozgrzewka przed treningiem bokserskim (10min)
16.10 - lekki stretching (10min; lekkie rozciąganie mięśni)
16.20 - trening bokserski (ok.2h; trening z workiem, walka z cieniem, skakanka, jazda na rowerku stacjonarnym)
18.20 - ostry stretching (ok.20min; ostre rozciąganie mięśni)

Środa:
06.00 - rozgrzewka przed bieganiem (10min)
06.10 - bieganie (15/30 min)
15.00 - brzuszki (6 weidera)

Czwartek:
15.00 - brzuszki (6 Weidera)
16.00 - rozgrzewka przed treningiem bokserskim (10min)
16.10 - lekki stretching (10min; lekkie rozciąganie mięśni)
16.20 - trening bokserski (ok.2h; trening z workiem, walka z cieniem, skakanka, jazda na rowerku stacjonarnym)
18.20 - ostry stretching (ok.20min; ostre rozciąganie mięśni)

Piątek:
06.00 - rozgrzewka przed bieganiem (10min)
06.10 - bieganie (15/30 min)
15.00 - brzuszki (6 weidera)

Sobota:
15.00 - brzuszki (6 Weidera)
16.00 - rozgrzewka przed treningiem bokserskim (10min)
16.10 - lekki stretching (10min; lekkie rozciąganie mięśni)
16.20 - trening bokserski (ok.2h; trening z workiem, walka z cieniem, skakanka, jazda na rowerku stacjonarnym, walka z przeciwnikiem - full contact 2x2min)
18.30 - ostry stretching (ok.20min; ostre rozciąganie mięśni)

Niedziela:
10.00 - brzuszki (6 Weidera)
10.10 - ostry stretching (ok.20min; ostre rozciąganie mięśni)
10.30+ - zasłużony odpoczynek (:D)
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
OloKK www.olokk.pl
Ekspert
Szacuny 112 Napisanych postów 34575 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 195972
To nie jest amatorski trening bokserski, pomyliłeś działy.

OLIMP ENG-PL TRANSLATOR:
2 capsules 3 times daily = 4 kapsułki 3-4 razy dziennie

http://facebook.com/olokk
http://olokk.pl  http://bng-studio.pl 

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 62 Napisanych postów 3821 Wiek 26 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 29170
Nie opłaca się robić 6 Weidera bo po 20 dniu i tak przerwiecie to ,lepiej zaczac od ogolnego wzmocnienia brzucha np abs .

KB/MT/MT + BJJ

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 205 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 5532
pozatym ja juz to brzuszki na koniec treningu a nie na poczatku
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 2053 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 9106
idz na sekcje
do bani co ty umiesz zebys sam treningi robił:)

Ignorante juris nocet

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15
no dobra wiadomo że techniki sami dobrze nie opanujemy, ale dzieki takim treningom przynajmniej nabierzemy troche sprawnosci, z biernego trybu życia trzeba sie w końcu przestawić na czynny:P vexen i kolak333 dz za info
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 182 Wiek 27 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 3842
Radziłbym nie boksować bez sekcji, jak chcesz sprawności to spoko można coś poćwiczyć ale boks samemu w domu nic nie da
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 15
ehh, a wogóle próbowaliście coś takiego, że tak mówicie? bo wydaje mi się że co drugi z was pisze to co sam wyczytał w innych tematach
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 68 Napisanych postów 8621 Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 73624
kuboll1 ale co sie nowego nauczysz bez trenera? ani nie poprawisz techniki, wyrobisz sobie złe nawyki, i może sobie na sapringach bez trenera krzywde zrobic

SFD Fight Club & Uderzane

WISŁA KRAKÓW
"Chuligańskie życie przemocy świat wal mocno w morde bedziesz coś wart"

napisał(a)
Znawca
Szacuny 37 Napisanych postów 3273 Wiek 26 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 34107
Lepiej się za szachy zabierzcie...
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 57 Napisanych postów 5028 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 104682
Zamiast a6w polecam ABS II
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Prosze o plan treningowy

Następny temat

FBW do poprawy

Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni Shirley Webb - krzepka babcia Shirley Webb - krzepka babcia Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Tarta czekoladowo-kokosowa Tarta czekoladowo-kokosowa Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami