SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Aktualizacja!!TU PYTAMY O SPALACZE TŁUSZCZU - TYLKO Z ANKIETA -STR 1

temat działu:

Odżywianie i Odchudzanie

słowa kluczowe: , , , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 347859

napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2267 Napisanych postów 48804 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 285548
efedryna nie w tym dziale choć prócz popularnych tabletek na receptę, raczej nic pewnego w tej materii nie ma.
Cuts w mojej ocenie lepszy od Scorcha, mocne spalacze zostaw na sam koniec.
1

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Wiek 25 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 38
WIEK: 23
CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): jeszce nie zaczołem
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): 24,8
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY:
ZARYS DIETY I TRENINGU(obowiązkowo!!): do opracowania
STAN ZDROWIA(choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc.): po rekonstrukcji więzadeł 3miesiące
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: nie piję kawy napoje energetyzujące żadko
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: brak
BUDŻET: 150zl

Witam jakibyście mi polecili spalacz tłuszczu mam 23 lata 171wzrostu 81 kg wagi. Często czuję apetyt niepiję kawy.
napisał(a)
Koniu151 Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2267 Napisanych postów 48804 Wiek 27 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 285548
najpierw zajmij się opracowaniem diety, dopiero potem myśl o spalaczach.

POMOC W UKŁADANIU DIET I TRENINGÓW ONLINE. KONTAKT: koniu151.sfd@gmail.com

napisał(a)
domer ODŻYWIANIE Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 2209 Napisanych postów 52070 Wiek 33 lat Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 499455
Przy Twoim poziomie tkanki tłuszczowej raczej do niczego on Ci nie będzie potrzebny. Chyba, że w celu pobudzenia. Możesz wtedy wpić kawę.

Moderator działu Odżywianie

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 9 Wiek 25 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 75
WIEK: 23
CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): od grudnia
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): 28%
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY:
ZARYS DIETY I TRENINGU(obowiązkowo!!): trening na siłowni 3x w tyg. głównie cardio, regularne odżywianie 4/5 posiłków dziennie (głównie warzywa, chudy nabiał, produkty pełnoziarniste, orzechy, drób) staram się by na dzień wychodziło ok. 1600kcal
STAN ZDROWIA(choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc.): nie choruje, nie przyjmuję leków
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: nie
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: L-karnityna600
BUDŻET:
waga: 68 wzrost: 162cm cel: początkowo 60 następnie 55.

Polecono mi Jungle Girl Burner połączone z Fat no more wczoraj je zakupiłam Pan w sklepie z suplementami powiedział, że świetne połączenie bo super się uzupełniają i są mega efekty. Tylko nie ma pojęcia jak je zażywać niestety zgubiłam nr telefonu do trenerki i nie mogę się z nią skontaktować. :( Podobno nie mogą być w jednej dawce oba, Pan w sklepie zalecał mi dzielić najlepiej Jungle Girl Burner na rano z racji silniejszego działania natomiast Fat no more przed treningiem ale dokładnej dawki nie potrafił określić jak w przypadku brania 2 na raz. (Jungle Girl Burner na opakowaniu dawkowanie to 2x dziennie 2 tabletki- rano i przed treningiel lub między posiłkami natomiast Fat no more 1 dziennie 3 tabletki 30minut przed treningiem) Może tutaj znajdę odpowiedź jak je brać??

Dodam, że oczywiście jestem świadoma, że spalacze nie dadzą nic w pojedynkę dlatego chcę by był to dodatek podkręcający efekty, które będą mnie motywowały.

Z góry dziękuję za odpowiedź.
Pozdrawiam


Zmieniony przez - Cukss w dniu 2016-02-19 11:11:55
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Wiek 35 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 123
Cześć,

WIEK: 34/ wzrost 176
CZAS REDUKCJI: teraz 9 tydzień / koniec: max koniec kwietnia
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU: teraz 13-14% @74kg (pomiar fałdomierzem) startowałem od ~24% @82kg
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: 9-10%
ZARYS DIETY I TRENINGU(obowiązkowo!!):
Dieta low carb/cycling B:2,2-2,5/T:1,2/WW 0,6-2,1 - w zależności od aktywności danego dnia reguluję węgle, tak,
żeby być na deficycie kalorycznym procentowo bliskim %BF (czyli jem na -400 do -600kcal). Cały deficyt z WW. B/T
trzymam na stałym poziomie. Węgle w ilości >15g tylko po treningu. Wszystko zważone i wyliczone z apką i excelem :)
Jem regularnie 5-6 posiłków: 1szy-bez WW; 2 i 3 - WW tylko z warzyw/jogurtu, reszta WW głównie po treningu, a WW przed - tylko
przed FBW. W ogóle jem tak mało węgli że to tylko tyle, ile z warzyw, orzechów i produktów mlecznych.
Trening: 2-3xtyg FBW+HIIT na bierzni oraz 2-3xtyg ciężki crossfit 40-50min @ 80-95%HRmax zakończony ABS2 poziom 2;
STAN ZDROWIA: wszystko ok
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: Tolerancja dobra. Spalacz z 200mg cofy na cczo o 6 rano powoduje że akurat
nie jestem zamulony do pierwszego posiłku z sensownymi węglami o 14 :)
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: Scorch, Shred Matrix - teraz, podczas redukcji. Wcześniej: WhiteFlood, stacki kreatynowe, AAKG, mono, WPC, BCAA itp.
BUDŻET: ~100 na sam spalacz (BCAA, białko oraz Zn,Mg,Ca,O3 suplementucę na bieżąco uzupełniając dietę ile trzeba)

Troszkę uzupełnię dane z ankiety przed zadaniem pytania. Po przerażeniu jakie mnie ogarnęło przed lustrem po sezonie świąteczno-sylwestrowym, od połowy stycznia ostro wziąłem się to walki z tłuszczem - bez kompromisów i dzięki wiedzy zdobytej godzinami czytania forum SFD :) W Październiku-Listopadzie zaliczyłem bardzo udany HST. Niestety w grudniu aktywność mocno spadła z powodu delegacji, a święta dołożyły swoje do fałd na brzuchu i klacie bo metabolizm pędził jeszcze na masę... i dieta niestety też. Poza tym zawsze byłem w okolicach 22-26%BF i nadszedł czas to zmienić zanim trzeba będzie zdjąć koszulkę na plaży :P
Teraz jestem bardzo zadowolony z efektów jakie mam ale powoli dopada mnie zmęczenie. Siła przez 8 tygodni się trzymała ale teraz już odczuwam znaczny spadek choć wydolność w cardio niesamowicie mi rośnie. Fałda na pępku stanęła na 17mm od 2 tygodni, a waga leci - czyli to już idzie mięso. Jem dużo białka 2,2-2,5 kg/mc (25% z prochu) oraz BCAA i to pewnie jako-tako uratowało mięso, które wypracowałem w poprzednim roku i jesienią.
Chciałbym jak najszybciej zakończyć redukcję, max do końca kwietnia na poziomie BF 9-10%. Cel jest taki żeby pojawiła się krata. Góra już się przebiła ale fałda na pępku zasłania resztę.
Ale do rzeczy: mam już zakupioną Yohe HCL @5mg i mam gilotynkę do cięcia tabsów :) Nie pytam o dawkowanie bo to jest rozpisane. Węgle jem dopiero o 10-11 a wstaję o 6 także poranna dawka też powinna ładnie zagrać. Zastanawiam się z czym to połączyć. Kończe drugie opakowanie Scorcha i po Wielkanocy chciałem uderzyć już z YHCL skoro mój BF osiąga już poziom kiedy warto po to sięgnąć.

Pytanie: z czym połączyć YHCL? Myślałem o zestawie: kofa+ketony mali+synefryna (zakupione oddzielnie, dawki większe niż w spalaczu) lub pozostać przy scorchu. Ewentulanie sama yoha+cofeina. Być może już na tym etapie ziółka ze spalacza nie będą tu miały takiego znaczenia. Poza tym, jeżeli typowy wieloskładnikowy spalacz nie będzie miał przy YHCL większego wpływu to szkoda mi na niego kasy. I tak odnoszę wrażenie że poza pobudzeniem z kofy to reszta w spalaczu była placebo - bo dieta i trening zrobiły swoje :) Resztę suplementacji mam dograną dzięki lekturom SFD :)
Treningi już w tym tygodniu lekko modyfikję pod siły i czas, którym dysponuję oraz nareszcie pogodę :) Idę w kierunku:
-> bieganie po lesie (dużo pagórków) min 10km tempem 5:40/km; 2-3x tyg (w weekend na czczo)
-> ciężki crossfit 40-50min @ 80-95%HRmax zakończony ABS2 poziom 2; 2-3xtyg (w weekend na czczo)
-> FBW - 2x w tyg

Czyli codziennie aktywność. Plan minimum to średnio w tygodniu 2FBW + 3 z grupy cardio + 4 ABS2 Wszystko rozłożone w różne dni w zależności od czasu i pogody. DNT tylko jeżeli dopadnie mnie kryzys lub wpadnie mi wyjazd. Teraz wyjazdy zdarzały się np 3dni pod rząd raz na 2tyg. Wtedy trzymam dietę na poziomie BMR i odpoczywam...

Czyli z czym połączyć YHCL oraz co w DNT?

Z góry dzięki za pomoc
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 220
24 lata
85kg, 21-22% BF (mam coroczne badania, cały czas oscyluje wokół tego)
170cm
Dieta: 3 miesiace IF, 2000kcal dziennie, 3x w tygodniu FBW (po 1 cwiczeniu, 4 serie na nogi, plecy, klatke, barki, biceps, triceps, brzuch)
Brak problemów ze zdrowiem
Suple: witaminy olimpu, białko olimpu
Wrażliwość na kawę/energetyki: szczerze powiedziawszy nie zauważam jakiegoś pobudzenia

IF jakoś nie działa na mnie tak jak większość to opisuje, zamiast tego zauważyłem poprawę kondycji na siłowni i lekko większe ramiona, gęstsze i twardsze mięśnie, waga raczej stoi, może nawet lekko w górę (w lutym na badaniach miałem 84,5, ostatnio wyszło 86, zwalam to na wodę itp.). Codziennie naczczo piję zieloną herbatę, przed treningiem jakąś kawę bez cukru ani mleka. Jako że nie widzę efektów myślę o jakimś spalaczu, ale zobaczymy co powiecie
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 21
Witam

to mój pierwszy post, więc jak coś strzelę głupiego to proszę o krótki śmiech :P

WIEK: 39
CZAS REDUKCJI(do tej pory i planowany termin zakończenia): 15 tydzień, do momentu zejścia do ok 90-91 kg i BF ok 20%
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU(fotka sylwetki): 28,6
POZIOM TŁUSZCZU W JAKI CELUJEMY: ok 20%
ZARYS DIETY I TRENINGU(obowiązkowo!!): dieta ok 2800 kcal, białko na poziomie 35%, tłuszcze 29%, węgle 36%
STAN ZDROWIA(choroby, problemy z ciśnieniem, leki etc.): nadciśnienie było dopóki nie zrzuciłem 12 kg :P obecnie jedna tabl. na podtrzymanie... kiedyś 4
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: kawa 1-2 razy dziennie, brak wrażliwości
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: skończyłem LIPO 6 BLACK (ver. USA)
BUDŻET: zarobiony jestem :P więc spoko






Zmieniony przez - przemekbialek w dniu 2016-05-03 23:31:52

Zmieniony przez - przemekbialek w dniu 2016-05-03 23:59:56
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 28
Cześć :)

jestem tutaj dopiero od dzisiaj - chciałabym się doradzić Was w kwestii najodpowiedniejszego spalacza tłuszczu.

WIEK: 23 lata
CZAS REDUKCJI: lipiec 2016
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU: ok 30-35%
ZARYS DIETY I TRENINGU: dieta jest urozmaicona :) śniadanie : owsianka, obiad: pierś z kuraczaka, ryż, ew. pieczone rybki, kolacja: sałatka, w ciągu dnia koktajle owocowe (np banan + awokado), dużo wody oczywiście :)
trening - 3-4 razy w tyg. Głównie fitness i bieganie (cardio + interwały).
STAN ZDROWIA: wszystko 'prawie' gra :D mam niedoczynność tarczycy, także mój metabolizm jest wolniejszy niż u osoby, która nie ma problemów z tarczycą
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: nie :)
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: nie stosowałam nic
BUDŻET: hmm....max 150zł.

Obecnie ważę 68kg przy wzroście 164cm. Przyznam, że jest mi bardzo ciężko zrzucić kg - podejrzewam, że jedną z przyczyn jest właśnie niedoycznność tarczycy, z którą zmagam się od 5 lat.

Bardzo proszę o porady.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 4 Wiek 24 lat Na forum 1 rok Przeczytanych tematów 28
Wygrzebałam gdzieś na forum :) http://www.sfd.pl/sklep/Dorian_Yates_Black_Bombs-opis3204.html
Brzmi fajnie, ale czy nie za hardkorowy jak na początek?


Kasiablanka
Cześć :)

jestem tutaj dopiero od dzisiaj - chciałabym się doradzić Was w kwestii najodpowiedniejszego spalacza tłuszczu.

WIEK: 23 lata
CZAS REDUKCJI: lipiec 2016
SZACOWANY POZIOM TŁUSZCZU: ok 30-35%
ZARYS DIETY I TRENINGU: dieta jest urozmaicona :) śniadanie : owsianka, obiad: pierś z kuraczaka, ryż, ew. pieczone rybki, kolacja: sałatka, w ciągu dnia koktajle owocowe (np banan + awokado), dużo wody oczywiście :)
trening - 3-4 razy w tyg. Głównie fitness i bieganie (cardio + interwały).
STAN ZDROWIA: wszystko 'prawie' gra :D mam niedoczynność tarczycy, także mój metabolizm jest wolniejszy niż u osoby, która nie ma problemów z tarczycą
WRAŻLIWOŚĆ NA KAWĘ/NAPOJE ENERGETYCZNE?: nie :)
STOSOWANE WCZEŚNIEJ PREPARATY: nie stosowałam nic
BUDŻET: hmm....max 150zł.

Obecnie ważę 68kg przy wzroście 164cm. Przyznam, że jest mi bardzo ciężko zrzucić kg - podejrzewam, że jedną z przyczyn jest właśnie niedoycznność tarczycy, z którą zmagam się od 5 lat.

Bardzo proszę o porady.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

help :P

Następny temat

Ostrowia wpc - pytanie

Biceps i triceps nie rośnie. Poznaj przyczyny dlaczego ramiona nie rosną Biceps i triceps nie rośnie. Poznaj przyczyny dlaczego ramiona nie rosną Jak pobudzić swoje libido i zwiększyć jego moc Jak pobudzić swoje libido i zwiększyć jego moc Jaglak w wielkim mieście Jaglak w wielkim mieście Maszyny treningowe, z których warto korzystać Maszyny treningowe, z których warto korzystać 14 najlepszych produktów spożywczych dla mężczyzn 14 najlepszych produktów spożywczych dla mężczyzn Pamela powiedziała TAK! Pamela powiedziała TAK! Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Czy da się wygrać walkę ze sterydami anaboliczno-androgennymi? Czy da się wygrać walkę ze sterydami anaboliczno-androgennymi?