SFD.pl - Sportowe Forum Dyskusyjne

Agnieszk4n - Redukcja

temat działu:

Ladies SFD

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 1075

Nowy temat Wyślij odpowiedź
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 5 Wiek 29 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 2417
Cześć.
Od dobrych 5 lat próbuje walczyć ze swoją waga a raczej sylwetka i wyglądem.Od dziecka jestem osobą 'tęgą' mająca problem z "nadprogramowymi kilogramami'.Wiele prób rozpoczęcia diet kończących się efektem jojo.Jestem strasznym łasuchem nigdy nie potrafiłam się potrzymać przed słodyczami jadłam jak chciałam i ile chciałam..ta jadłam-WPIERD@LAŁ@M !! .Uwielbiam smaczne i dobre jedzenie co prowadziło do częstego objadania się jak świnia co idzie w parze..jem jak świnia-wyglądam jak świnia.Zaczynało się od biegania ,ćwiczenia z Chodakowska ,skakanie na skakance , skończywszy na siłowni.Obecnie ćwiczę od 6 miesięcy siłowo oraz od miesiąca tańczę zumbe. Nigdy nie mogłam się odnaleźć w odpowiedniej aktywności fizycznej dla mnie..bieganie ok..biegałam miesiąc-znudziło mi się , Chodakowska-nuda ,rolki , rower nuda.. k***@ wszystko mi się tak szybko nudzi.serio... ,skakanka - hmm skakanka...Skakanka pozwoliła dojść mi do wagi 62kg przy wzroście 168cm (odchudzanie zaczynałam od 76kg ).Gdy zobaczyłam 62kg zaczęłam znowu sobie jeszcze bardziej pozwalać ,bo przecież już tyle schudłam to co mi szkodzi trochę sobie pojeść doprowadziło mnie to do przybrania 2kg odstawiłam na jakiś czas skakankę i zaczęłam zgłębiać wiedzę na temat treningów siłowych ,zakupiłam sobie ławeczkę, ciężary ułożyłam plan treningowy i zaczęłam ćwiczyć.Okazało się ,że taki trening jest idealny dla mnie ,coś w czym się odnajduje i na pewno już tego nie przerwę.Przede mną teraz najtrudniejsze zadanie.. walka z jedzeniem zamierzam mniej jeść przede wszystkim jeść a nie wpierd@lać. Będę codziennie przedstawiać swój jadłospis ,który będzie oparty na diecie wysokobiałkowej ,ponieważ jestem osoba ze słabym metabolizmem ora