Ankieta

  • bardzo dobry trening
  • 31,22% (2203)
  • głosuj
  • bardzo dobry trening
  • 5,17% (365)
  • głosuj
  • nie testowałem ale mam zamiar
  • 31,90% (2251)
  • głosuj
Temat został odczytany 2903807 razy

Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

zgłoś naruszenie
  • buchu_88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 644
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 14794

Witam chciałem przedstawic bardzo dobry trening na mięsnie brzucha sam go testowałem wiec sam wiem ze jest dobry stestujcie go i wy.


Aerobiczna „szóstka" Weidera.
Jest to zestaw ćwiczeń na mięśnie brzucha wykonywane w celu spalenia tkanki tłuszczowej zalegającej w ich obrębie oraz do znacznego wzmocnienia wszystkich mięśni brzucha.
Ćwiczenia „szóstki" wykonuje się jedno po drugim bez żadnych przerw na rozluźnienie mięśni „szóstka" składa się z sześciu ćwiczeń następujących po sobie. Najważniejszym elementem każdego powtórzenia jest moment zatrzymania ruchu w momencie maksymalnego napięcia mięśni na 2-3 sek. Ćwiczenia „szóstki" wykonuje się na płaskim podłożu (materac lub dywan) bez żadnych specjalnych urządzeń i przedmiotów przez sześć tygodni. W końcowy okresie programu (piąty, szósty tydzień) należy zwrócić szczególną uwagę na to by całościowy trening dzienny nie przekroczył 25min. W przypadku takiego zagrożenia należy skracać do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania 2-3 sek. W momencie napięcia maksymalnego.
Cykl ćwiczeniowy obejmuje wykonywanie 6-ciu ćwiczeń jako jednej serii. Jednak ilość serii i powtórzeń w seriach zmienia się w miarę upływu dni realizacji całego programu.
I tak :
1 dzień - 1 seria po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
2,3 dzien - 2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
4,5,6 - dzień - 3 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
7,8,9,10 - dzień - 3 serie po 8 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
11,12,13,14 - dzień - 3 serie po 10 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
15,16,17,18 - dzień -3 serie po 12 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
19,20,21,22 -dzień 3 serie po 14 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
23,24,25,26 - dzień 3 serie po 16 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
27,28,29,30 - dzień 3 serie po 18 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
31,32,33,34 - dzień 3 serie po 20 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
35,36,37,38 - dzień 3 serie po 22 powtórzeń w każdym ćwiczeniu
39,40,41,42 - dzień 3 serie po 24 powtórzeń w każdym ćwiczeniu

UWAGA!!! Gwarancją całego sukcesu, czyli otrzymanie po sześciu tygodniach wymaganego efektu jest dokładne wykonywanie wszystkich ćwiczeń i bezwzględne ćwiczenie każdego dnia od chwili rozpoczęcia programu. Każdy dzień ma swoją wartość dla motorycznego pobudzenia mięśni brzucha tak, aby nie miały one większej przerwy niż jednodniowa, w innym przypadku zostanie przerwane ich długotrwałe obciążenie, co nie rokuje uzyskania oczekiwanego wyniku końcowego.
ch*j wie wszystko :D
1084803073000
Polecamy zaufać naszym specjalistom, dobierając plan treningowy, plan odżywiania czy suplementację, potrzebujesz indywidualnego podejścia. Poproś o przygotowanie planu dla Ciebie http://potreningu.pl/plany. Profesjonalny, kompletny plan: diety + treningi + suplementacja, już od 149 69
zgłoś naruszenie
  • buchu_88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 644
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 14794


Opis ćwiczeń wykonywanych w jednej serii:

1 ćwiczenie. W leżeniu na plecach, ręce wyprostowane wzdłuż tułowia, unosimy klatkę piersiową zginając kręgosłup do przodu w części piersiowej (część lędźwiową pozostaje prosta na podłożu) jednocześnie unosimy jedną nogę w górę zginając część udową w biodrze do konta 90o i kolano również zginamy do kąta 90o. W pozycji uniesionej klatki i nogi przytrzymujemy lekko obiema rękami kolano dłońmi i obu stron. Jest to pozycja maksymalnego napięcia, którą utrzymujemy, przez 2-3 sek. Następnie wykonujemy szybkie przejście do leżenia początkowego i powtarzamy ćwiczenie do drugiej nogi, co daje nam pełne jedno powtórzenie.
ch*j wie wszystko :D
1084803195000
zgłoś naruszenie
  • buchu_88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 644
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 14794


2.ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do pierwszego tą tylko różnicą, że ruch jest wykonywany jednocześnie do obu nóg.

ch*j wie wszystko :D
1084803228000
zgłoś naruszenie
  • buchu_88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 644
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 14794


3.ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do pierwszego z tą tylko różnicą, że ręce nie leżą w pozycji początkowej na podłożu wzdłuż tułowia, lecz są splecione za karkiem, a przytrzymanie w momencie maksymalnego napięcia następuje nie dłońmi, lecz łokciami.
ch*j wie wszystko :D
1084803259000
zgłoś naruszenie
  • buchu_88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 644
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 14794


4.ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do drugiego z tą tylko różnicą, że ręce nadal są splecione jak w ćwiczeniu trzecim.
ch*j wie wszystko :D
1084803305000
zgłoś naruszenie
  • buchu_88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 644
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 14794
5.ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do trzeciego tą tylko różnicą, że nie występuje tutaj zatrzymanie w momencie maksymalnego napięcia mięśni, lecz cały sens polega na tym żeby wszystkie skrętoskłony wykonać w jak najszybszym czasie (tzw. rowerek).

6.ćwiczenie. Wykonujemy je analogicznie do drugiego z tą tylko różnicą, że nie zginamy nóg w kolanach lecz unosimy nogi do góry całkiem wyprostowane

do dwóch ostatnich ćwiczeń nierysowałem rysunku bo napweno bedziećie juz wiedziec o co chodzi.
ch*j wie wszystko :D
1084803376000
zgłoś naruszenie
  • Lech1986
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 432
  • Na forum: 12 lat
  • LPA: 2517
Fajny terning. Sądzisz że jest lepszy od tego z flexa??? Bo jeśli chodzi o czas trwania to jest 2x krótszy??? W poztaci czego były te efekty u ciebie??? Spalenie tłuszczu czy sześciopak???
Najlepsza MOTYWACJA to CHĘĆ bycia NAJLEPSZYM!!!



-1
1084812044000
zgłoś naruszenie
  • Lech1986
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 432
  • Na forum: 12 lat
  • LPA: 2517
Wałśnie zrobiłem trening z tego planu weidera i powiem że po jednej seri każdego ćwiczenia ostro czuje brzuszek. Tylko napisz mi później jaie efekty ci to dało. I przypomnije za pare dni to dam ci soga Spoko planik!!!
Najlepsza MOTYWACJA to CHĘĆ bycia NAJLEPSZYM!!!



1084816428000
zgłoś naruszenie
  • buchu_88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 644
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 14794
według mnie jest to dobry trening bo efekty są .POZDRAWIAM
ch*j wie wszystko :D
-1 1
1084823282000
zgłoś naruszenie
  • buchu_88
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 644
  • Wiek: 28 lat
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 14794
efekt jest taki ze nareszcie mam sześciopak na brzuchu tłuszczyk sie spalił mięsnie zwiekszyły i jest robiłem dzisaij 34 dzień stestuj a sam zobaczysz efekty po skończniu treningu zapodam fotki

Zmieniony przez - buchu_88 w dniu 2004-05-17 21:59:35
ch*j wie wszystko :D
1084823825000
zgłoś naruszenie
  • Yarekbboy
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 7992
  • Na forum: 13 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 70778
codziennie sie ćwiczy to?
Kudowa Zdrój noclegi hotele [http://www.kudowazdroj.net]
Darmowa baza noclegowa [http://www.holidaycity.pl] dodaj swój obiekt za darmo
1084828163000