SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3086666

Ankieta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 190
a ja sobie cwicze niesystematycznie,czasem nie cwicze kilka dni by wrocic do treningu spowrotem,, nie stosuje zadnej diety, a wrecz przeciwnie jakies piwko, imprezki itp, a i tak widze ze zgubilem troche brzuszka i wiem ze by moglo byc lepiej ale strasznie nudny ten trening i monotonny, dlatego pewnie te przerwy. ale jak ktos jest na tyle uparty i da rade zrobic te 42 dni bez odpuszczenia i przerw to napewno bedzie zadowolony
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 33 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 389
a ja dalej nie moge sobie poradzic z górnymi miesniami brzucha.. jakis dziwny ten brzuch mam :/ pomózcie... :(
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 27
niestety nie mam zadnych zdjęc w negliżu, tylko w ubraniu;) pozdrawiam!;)
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1129 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5742
Hmmm posiłek przedtreningowy powinien być conajmniej 1.2h i powinna być bogata w weglowoadny złożone a po treningu odrazu po węglowodany proste i 30 min po tym posilku posiłek bogaty w białko i węglowodany złożone
Co do przerw między seriami i ćwiczeniami mogą być pomioędzy cwiczeniami 20 sek co do serii 30 sekund.
Coąś jeszcze?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 4 Napisanych postów 142 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2072
Witam,
nie wiem czy dostanę tutaj odpowiedź, ale zaryzykuję...
zakupiłem sobie L-Karnityne Activitia (brak funduszy na lepszego spalacza) i chciałem się spytać jak brać ją. Chodzi o to, że rano robię A6W, a 3 razy w tygodniu chodzę na siłownię wieczorem. Czy brać cały czas rano na czczo 0.5h przed A6W, a w dni z siłką brać tylko 0.5h przed treningiem na siłce (a rano nie), czy też brać codziennie rano, a w dni z siłka brać dodatkowo drugą porcję przed treningiem na siłce? Wiem, że trochę zagmatwane, ale mam nadzieję, że wiecie o co chodzi.
z góry dzięki za odpowiedzi

Pozdrawiam.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 12 Napisanych postów 1129 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 5742
Błędnie trafiłeś z ta odpowiedza
Rano, i po A6W oraz po siłce, ale lepiej zapytaj kogos bardziej obcykanego
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 1 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1
Naprawde ŚWIETNY trening . Brawo przyznaje sog'a ;). Ćwiczcie są efekty , w moim przypadku pomogło . Miłem troszke tłuszczu na brzuchu , który teraz znikł a w jego miejsce pojawił sie kaloryferek ( jeszcze nie doskonały , ale ćwicze dalej mam dopiero 25 dni ).

Pozdrawiam :P

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Przerwa

Następny temat

ocenic mój trening

Ranking IFBB 2018 - Wellness Fitness Ranking IFBB 2018 - Wellness Fitness Czy warto trenować podczas upałów? Czy warto trenować podczas upałów? Chili con carne Chili con carne Monique Ricardo: Od zawodniczki bikini do mistrzyni BJJ Monique Ricardo: Od zawodniczki bikini do mistrzyni BJJ Adrienne Koleszár: Policjantka gwiazdą fitnessu Adrienne Koleszár: Policjantka gwiazdą fitnessu Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Massy Arias - fitness jest jej lekiem na depresję Poradnik dla osób rozpoczynających treningi na siłowni Poradnik dla osób rozpoczynających treningi na siłowni 10 czynników, dzięki którym spalisz więcej tkanki tłuszczowej 10 czynników, dzięki którym spalisz więcej tkanki tłuszczowej