SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3059181

Ankieta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 323
nie, cwiczenia robi sie bez przerwy a miedzy seriami mozna odpoczac gora 20 30 sekund

Takich Dwóch Jak Nas Trzech To Nie Ma Ani Jednego

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 135 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2972
tak ćwiczenia maja byc wykonywane pokolei

pomiedzy seriami mozna zrobic krutka przerwe
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 301 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2108
Właśnie skończyłem pierwszy dzień i absolutni nic nie czuję. Chyba coś źle robię. Ma ktoś z was jakiś film odnośnie tych ćwiczeń (coś dal kompletnie zielonych)?
Największe wątpliwości mam odnośnie ćwiczenia piątego.
5. Raz w opisie widzę "nożyce", a "raz rowerek". Dla mnie to znacząca różnica, gdyż nożyce robię poziomo (ruch nóg w poziomie), a rowerek pionowo (ruch nóg w pionie, tak jakbym pedałował).

Brzuch w 8 minut. Zestaw ćwiczeń. http://www.sfd.pl/temat233657/ 
Okrągłe plecy/kifoza. Zestaw ćwiczeń. http://www.sfd.pl/temat219889/
Płaskostopie/platfus. Zestaw ćwiczeń. http://www.sfd.pl/temat222175/ 

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 3 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 64
jest za***iscie :) 21 dzień, brzuch wyraznie bardziej płaski, przy napieciu jest krata :) jeszcze te pozostale 21 dni i zaczynam ABS'a2. Mam tylko pytanko do speców, co mozna dorzucić z areobów na krate, szczegolnie na dolne partie,gdyz ponizej pepka troszke tluszczyku siedzi :>?

<:

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 323
Lonely : Ja robie rowerek.

dzikibonzo: Ja dzis robilam 19 dzien tez juz mniej brzucha ale nie ma jeszcze zarysow kratki ... moze u dziewczyn jest inaczej ? albo robie mniej wydajnie . Z areobow - biegam codziennie i jezdze na rowerze
.

Takich Dwóch Jak Nas Trzech To Nie Ma Ani Jednego

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 2 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 20
A co poradzicie na mega ból plecow? ;/ Nie bylem w stanie dokonczyc pierwszego dnia ;/ W sumie to juz od jakiegos czasu juz wogole nie moge robic brzuszkow bo laczy sie to u mnie z agonalnym bolem kregoslupa
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 13 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 255
Satyriasis- to idz do lekarza, czasami mozna sobie narobic krzywdy.
"...szlachetne zdrowie nikt sie nie dowie
jako smakujez az sie zepsujesz..."

Malfred

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 513 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 5412
Satyriasis -> Jakieś problemy z kręgosłupem masz ?
_Anus_ -> kratka u kobiet heh :) a chciała byś??
u kobiet jakoś trudniej o kratke ... ogolnie miesnie są mniej widoczne
chodzi o Testosteron .... a raczej o jego inną odmiane czy coś tam :) nie pamiętam :D

ps. co to jest ABS'a2 ? :D
Anti Blocked System ? hehe

Vielki <-- Tak jestem zwan

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 37 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 269
W czasie cwiczen stosuj pozycje izolowane tzn zawsze miej nogi zgiete w stawach kolanownych i biodrowych a stopy oparte o podloze. Wtedy mozesz robic A6w.


wiedzma
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 51 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 323
no tak trudniej, ale zarysy mozna sobie kratki uksztaltowac
bo takiego kaloryfera nie chce miec heeh

Takich Dwóch Jak Nas Trzech To Nie Ma Ani Jednego

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Przerwa

Następny temat

ocenic mój trening

Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni Shirley Webb - krzepka babcia Shirley Webb - krzepka babcia Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Bolą cię stawy? Poznaj 7 pokarmów dla Twoich stawów Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami Tarta czekoladowo-kokosowa Tarta czekoladowo-kokosowa