SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3087043

Ankieta

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 311 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1922
Już raz zrobiłem A6W dwa miesiace temu... Chce znowu zaczać. Tyle ze nie od zera. Żeby byl efekt to moge zacząć od 3 x 10 powtorzen i tak 14 dni i dopiero isc dalej czy zgodnie z dalsza czescia programu i odrazu (po 4 dniach) przejsc dalej? Wiem ze sie nie zmienia doskonalego, ale moze lepiej robic 6 cwicznie 2 razy dluzej, wkoncu tylko ono obciaza dolna cześć mieśni. Zauważylem ze ona waderem sie wolniej rozwija. Czekam na opinie...
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 5 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 465
Mam problem z świczeniem 3 i 5, chodzi o to że nie dotykam łokciem kolana, przyzwyczaiłem się do robienia brzuszków z rękami dotykającymi skroni nie na karku i z nogami zablokowanymi o coś. Pierwszego dnia bylo fatalnie ledwo się podnosiłem teraz jestem w 5 dniu i jest troche lepiej ale dalej nie sięgam do kolana. Czy to się poprwi z czasem treningu i czy nie ma to wpływu na trening.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 7 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 45
Wg mnie zmniejszyc powinien sie czas miedzy powtorzeniami, a nie czas zatrzymania (napiecia miesni) :) Czyli ze po prostu cwiczymy szybciej, nie odpoczywajac miedzy powtorzeniami, ale ofc nie jest specem od tego typu cw wiec nie wiem czy mam racje :)

"Always forgive your enemies. Nothing annoys them so much."

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 31 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1340
Ja też nie dotykam łokciem kolana - jak wiele innych osób. Nie wiem jak ma być to niby do zrobienia, skoro kolano jest w pionie - 90 stopni, a część lędźwiowa pleców nie oderwana od ziemi. Niewykonalnie raczej ! No chyba że macie jakieś za długie te łokcie :)

Who you tryin' get crazy with, ese?
Don't You know I'm LOCO ?

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 279 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1386
a ja mam takie nieco inne pytanie. Zrobiłem do końca A6W, z efektów jestem zadawolony, ale zastanawiam się, jak dalej ćwiczyć. Robiłem przez tydzień normalne ćwiczenia na brzuch. Utrzymałem efekty A6W i zastanawiam się, czy dobrym rozwiązaniem byłoby robienie co drugi dzień 3 serii po 24 powtórzenia - identycznie jak w treningu A6W. Chodzi mi głównie o utrzymanie i ewentualnie poprawę formy. Czy taki trening będzie odpowiedni?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 47 Wiek 30 lat Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 1745
no właśnie mi zostało 12 dni do końca i też się zastanawiam co robić potem ?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 217
siema. ...mam pare pytan...
-po 1- czy w pierwszym ćwiczenia mamy położyć 2 ręce na kolanie od przodu ciała (czyli klatki pierwsiowej) czy mamy tak jakby objąć kolano trzymając od spodu uda?
-2 pyt- czy calą serię robi się ćwiczenie jedno za drugim i czy seria to zawsze 6 ćwiczeń?
-3 pyt powiązane z drugim- jak to sie robi odnośnie np.2 i 3 dnia (2 serie po 6 powtórzeń w każdym ćwiczeniu); czy najpierew wykonujemy pierwsze ćwiczenie po 6 razy , później 2 po sześć razy itd aż skończymy ćwiczenie szóstę po 6 powtórzeń i to jest jedna seria a póżniej robimy od nowa w ten sam sposób drugą serię?...bo jak tak jest to czy są jakieś przerwy po 6krotnym powtórzeniu ćwiczenia albo po całej serii?
.....a może wykonuje się te ćwiczenia w jakiejś innej kolejności bo jak tak to powiedzcie jak?
- i czwarte pytanie (ostatnie)- czy w 3 ćwiczeniu łokcie w momencie max napięcia mają dotykac kolan czy ma być przerwa pomiędzy kolanami a łociami?
PoZdRaWiAm thx z góry :)
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 279 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 1386
1. ja ręce trzymam w powietrzu, a w końcowej fazie dotykam ( nie trzymam ) kolana przez te 2-3 sek
2. seria to 6 ćwiczeń
3. to tak: 1 ćw - 6 powt, potem 2 - 6 powt, 3 - 6 powt, 4 , 5, 6 - 6 powt. I to jest jedna seria. Druga seria to to samo. Nie robi się przerw pomiędzy powtórzeniami, seriami. O to chodzi, żeby mięśnie były cały czas napięte.
4. staraj się maksymalnie przybliżyć łokcie, nie dociągaj kolan na siłę, staraj się łokciami dotknąć kolan. Ale pamiętaj, żeby odrywać od podłogi tylko górną część tułowia.
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 237


41 dzień
ale poćwiczę troszkę później bo teraz to kościółka trzeba iść
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 237
hmmmmmmmmmmmmmmm jak zrobić żeby te oczko było w okienku gdzie jest znak zapytania bo nie wiem( buuu powie mi ktoś to?
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Przerwa

Następny temat

ocenic mój trening