SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3027817

Ankieta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 49 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 652
witam...jestem po 27 dniu cwiczen i chcialbym wiedziec jak robic te cwiczenia aby one szły max na oponke...bo z nia mam problem ja robie cwiczenia nie dotykajac łokciami kolan!moze to zmienic aha i juz nie mam momentu przytrzymania poniewaz nie zmieściłbym sie w czasie 25 min!i tak patrzac na brzuch mam watpliwosci czy on bedzie po zakonczeniu "6" jakos lepiej wyglądać:(...jezeli ktos juz skonczyl ją to niech napisze o wynikach i jak dokładnie wykonywal cwiczenia Prosze:)

....Najlepszą obroną jest Atak....Muay Thai Poland

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 492 Na forum 13 lat Przeczytanych tematów 2182
Modry: u mnie trosze wyrzźbił się brzuch, ale siła jego wzrosła i to dosyć znacznie. Jeżeli chodzi o oponke, te ćwiczenia A6W wpływają bardziej na górne partie brzucha, pisałem wcześniej jakie ćwiczenia wykonywaćna oponke
Kolega: ćwiczenia to pojęcie względne.... Jeżeli chodzi o "brzuszki" to jak najbardziej by dłużej nie ćwiczyć niż 30 minut, ale też są inne ćwiczenia wpływające na rozwój mięsni brzucha
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 298 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2492
CWICZENIA NA OPONKE
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 298 Wiek 35 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 2492
CWICZENIA NA OPONKE
w zwiazku z tym ze duzop ludzi ma problemy z dolna partia miesni-ja tez
postanowilem poszperac troche na forum i znalazlem cw na dolne miesnie brzucha:
A oto pełny program na rozwój dolnych partii brzucha:
1.Unoszenie prostych nóg w zwisie na drążku:3x20-30
2.Unoszenie kolan w zwisie na drążku:3x20-30
3.Skręty tułowia:3x100
4.Spięsia:3x20-30
Wykonuj ten program dwa razy w tygodniu w 2-3 dniowych odstępach i staraj się zmieścić w 20min.
PS sorry za poprzedni spam
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3820
a6w skończyłem 28lipca, dopiero teraz dorwałem sie do neta, jeśli chodzi o mnie to trening może nie tyle robi sie coraz bardziej cięższy a motywacja spada do zera, brzuch z dnia na dzień sie wzmacnia, u mnie efekty oczywiście nie sa w postaci kratki(zresztą w mim przypadku było to niemożliwe bo wczesniej miałem spory zatłuszczony bęben:]), ale to co chciałem to osiągłem czyli płaski zgrabny::d brzuch nareszcie nie musze go wciągać, teraz sie zastanawiam na drugim cyklem, bo z tym co wyćwiczyłem i wypociłem już moge myśleć o kracie:]
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 237
29 dzień, mięśnie się zmnocniły, czuję je pod skórą ale nadal ten cholerna warstwa tłuszczu... chyba jakaś dieta będzie musiała być...?ja za 13 dni kończę A6W a druga seria od 1 wrzesnia.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 38 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 237
ale ze mnie analfabetkasorki za wszystkie moje błędy...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 80 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 3820
mógłby mi ktoś wytłumaczyć, czemu o jakiegoś czasu w ogóle nie mam apetytu, na głupim porannym sniadaniu spokojnie moge wytrzymać do wieczora i tak codziennie, zaczęło mi sie tak dziać mniej więcej w 16 dniu a6w, wcześniej jak miałem brzuch to bardzo dużo jadłem a teraz jak panienka, nie wiem co jest grane???
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 72 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 715
Hejka! Ja dziś robię 10 dzień miałam dzień przerwy...
Brzuch się wzmacnia, ale najpierw muszę pozbyć się tego troszkę tłuszczyku
Pozdrawiam i życzę wytrwałości!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 10032 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 59628
Dość dużo wypowiedzi więc ciężko by było szukać tego co chce wiedzieć mianowicie czy ćwiczenia z tego treningu obciążają kręgosłup lub któreś z jego części ?

hrhr

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Przerwa

Następny temat

ocenic mój trening

Higiena snu, jak o nią zadbać? Higiena snu, jak o nią zadbać? Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Tragiczna Śmierć po MŚJiW Rumunia 2017 Redukcja - jakie białko wybrać? Redukcja - jakie białko wybrać? Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Leksykon suplementacji: GPLC Glicyn Propionyl L-karnityny Źle zbilansowana dieta - oznaki Źle zbilansowana dieta - oznaki Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Nietolerancja laktozy - jak zaplanować dietę? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Carb Back-Loading - czym jest i jak to działa? Nowa miłość Akopa Szostaka! Nowa miłość Akopa Szostaka!