SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3026683

Ankieta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 9 Napisanych postów 654 Wiek 29 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 8641
Strangeman wydaje mi się ze to jest jednak sam kręgosłup a nie mięsnie pleców, ale wczoraj wyk. te ćwiczenia troche inaczej tzn. bardziej unosiłam odcinek piersiowy (po części też lędźwiowy) do góry i jest o wiele lepiej - kregoslup dużo mniej boli a miesnie brzucha bardziej mi pracują

<-- Nie, nie jestem łysa

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 199
Pavlo - no chyba ze tak :P

Gofer - ja mam chwilowo ok 8-9% tluszczu i efekty sa dosc mizerne. Od dzisiaj jade druga serie...
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 22 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 245
Siemano, wiecie wszyscy, że a6w raczej nie rozwija mięśni skośnych brzucha więc postanowiłem znaleść sobie jakieś dobre ćwiczenie i znalazłem to http://www.kulturystyka.pl/atlas/brzuch.htm#10 chodzi mi o 10 ćwiczenie, git10. Tam jest napisane żeby nie brać za dużego ciężaru, hm ja ważę 62 kg mam 182 cm wzrostu i robie teraz a6w po 14 powtórzeń, myślicie że jak sobie wezme 7kg do tego ćwiczenia na skośne to będzie git?
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 98 Wiek 30 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 10322
@ ChaoseK
te ćwiczenia na skośne chcesz robić jako dodatek do a6w ?
też waże 62kg przy 182 cm

@owcarnia
zrobiłeś cały a6w i efekty są mizerne ? ....
w sumie jesteś jednym z nielicznych, którzy tu się wypowiadają po skończeniu ... bo Ci co się zachwycają a6w nie doszli jeszcze do połowy ...
ehhh, mam nadzieje że mi przyniesie to jakiś efekt.

pozdro.
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 21 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 535
g0fer: Ja tez skonczylem A6W dwa dni temu i jesli chodzi o mnie to efekty sa calkiem zadawalajace biorac po uwage to ze nie mam zadnej diety :) Waze 75 kg, przed cwiczeniem mialem calkiem calkiem miesnie brzucha troche tluszczyku ale nie duzo najwiecej na dole A6w glownie dziala na srodkowe partie miesni i te bardziej sie wyrzezbily w porownaniu ze startem, kloryfer jest przy napieciu calkiem fajny. Skonczy mi sie sesja to zaczne robic aeroby jakies to moze wyjdzie cakiem na wierzch. POZDRAWIAM

No Pain ! No Gain !

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11125
Juz kilka razy zaczynalem ale nie skonczylem. Teraz regularnie dosc intensywnie trenuje brzuch. Czy myslicie ze moge zaczac A6W od razu od 10 np. dnia? Bo zaczyanc od pierwszego dnia to zaden wysilek i chyba strata czasu. Jak myslicie?



I druga czesc postu: Jakie cwiczenia najlepsze sa na dolne partie miesni brzucha? Chcialbym spalic oponke ktora mam niestety na dole brzuszka
Pozdro!!
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 54 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 199
mozesz najwyzej 1 dzien ominac a nie pierwsze 10. To jest przemyslany trening wiec nie kombinuj. Ja robilem od 5 lat po 200-300 brzuszkow dziennie a po pierwszej serii zawsze ostre palenie czulem. wiec nie chojrakuj bo sie zdziwisz zo a6w robi z czlowiekiem :P

Gofer - moze nie jset zle ale myslalem ze bedzie lepiej, miesnie sie rozbudowaly w gornej i srodkowej czesci ale widac je bardzo dobrze dopiero przy napieciu. Przed samym wyjazdem zarzuce fotke to bedzisez wiedzial o co mi chodzi :)

mario - hehe przy napieciu to i u mnie sa, ale tak normalnie nie widac ich jeszcze tak jak bym chcial zeby bylo widac :P
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11125
no mozliwe ze masz racje a co polecasz na dolne partie miesni brzucha zeby spalic tluszczyk??
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 586 Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 6592
połóż się na plecach, ręce wyciągasz w góre tzn jak lezysz to za siebie.

i jezeli masz sie czego zlapac to dobrze, a jezeli nie masz czego sie zlapac to moze wcisniesz palce pod drzwi:) i wtedy tez bedzie efekt taki sam.

a cwiczenie polega na tym aby nakladac nogi ugięte w kolanach jak najblizej twarzy

---------------------------

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 7 Napisanych postów 999 Wiek 28 lat Na forum 12 lat Przeczytanych tematów 11125
i opuszczac z powrotem na ziemie czy jak?
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Przerwa

Następny temat

ocenic mój trening

11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki 11-12.11.2017 Mistrzostwa Świata Juniorów i Weteranów – Bistrita, Rumunia - Wyniki Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Anaboliczne kurczaki z Oxygen Gym Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera Nowy biznes Ady Kaczmarek i jej partnera 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki 04-05.11.2017 Mistrzostwa Świata w Kulturystyce – Benidorm Hiszpania - Wyniki Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Przerwa od kreatyny, czy jest konieczna? Zakwasy - czy trenować? Zakwasy - czy trenować? Dieta a KFC? Dieta a KFC? Katarzyna Dudek - ocena sylwetki Katarzyna Dudek - ocena sylwetki