SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Aerobiczna "szóstka" Weidera =>wejdz<=

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 3086555

Ankieta

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 71 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 901
Brawo kulmas!! Mam podobne zdanie. Tylko nie przepadam za matematyką
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 0 Napisanych postów 650 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 10643
O jaka piękna mowa!!!!!
Brawo!!
Porusza tłumy a jaki matematyczny umysł.Pozazdroscic.
Tak wogole to i ty nie wykonujesz poprawnie tego cwiczenia bo tam wyraznie jest napisane ze nalezy je robic nie dłużej niz 25min!!!!
Wiec jak sobie poradzisz z tym mądralo?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44360 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
dobra,przestancie pier***ić;) tu jest jakiś haczyk:) faktycznie poprawnie sie tego szybko zrobic nie da, ale znowu na końcu 25 min...moze te ostatnie dni należy robić bez zatrzymań? poszukam w sieci opisu tego cwiczenia,moze jast jakas strona Weidera oficjalna,hyhy.
Dziś mój dzień ósmy,ok.12 min mi zajmuje...
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44360 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
wróciłam do początku postu i tam wyraźnie jest napisane że nie można skracać czasu zatrzymania
/W przypadku takiego zagrożenia należy skracać do minimum ruch w czasie powtórzeń, powtórzeń nie moment zatrzymania 2-3 sek. W momencie napięcia maksymalnego./
ja już nie wiem w takim razie. w 25 minutach pod koniec na 100% się nie zmieszczę:(
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 588 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45354
Jak sobie z tym poradze- nie bede opuszczal nog( tam gdzie to jest mozliwe), skroce czas wspiec do 2 sekund i przy cwiczeniu nie bede ogladac telewizji- ktora to czlowieka rozprasz( bardzo czesto powinienem juz skonczyc dane cwiczenie a robie dalej bo zapominam ile zrobilem juz powtorzen)

▓╬▓

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 3 Napisanych postów 588 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 45354
Czyli w sumie dobrze jest na poczatku napisane- np. w cwiczeniu 2, 4,6 nie trzeba opuszczac nog na podlowe tylko mozna miec je caly czas podniesione- ja tak rozumiem skrocenie ruchow.

▓╬▓

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 850 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7952
Ja jestem na 18 dniu.. Trening dobry... Chociaz z motywacja coraz ciezej. Brzuch sie wzmocnil niezle, nic juz nie czuje. Kratka tez zaczyna sie pojawiac. Patrz avatar :)

Bez masy nie ma klasy !

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 850 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7952
Zdjecie chyba sprzed 3 dni jak cos. Dodam ze po skonczonym treningu wkleje fotki zanim zaczalem ten trening i po zakonczeniu.

Bez masy nie ma klasy !

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 5 Napisanych postów 850 Wiek 34 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 7952
http://www.sfd.pl/temat95780/strona2/ ----> rok temu mialem taki brzuch. Biegalem na nartach biegowych wczesniej z 5 lat wiec to od tego. Pozniej mialem rok przerwy przez mature i troche sie zatluscilem w rejonach brzucha, a jak to pokaze na koncu treningu zeby nie psuc efektu przed i po ;)

Bez masy nie ma klasy !

napisał(a)
Początkujący
Szacuny 10 Napisanych postów 220 Na forum 14 lat Przeczytanych tematów 8658
liczcie mlotki przytrzymanie 2 sekundowe to sie w czsie zmiescice ,jest napisane wyraznie 2-3 sekundy czy nie jest?
Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Przerwa

Następny temat

ocenic mój trening

Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Czosnek stymuluje anabolizm Czosnek stymuluje anabolizm Trening wibracyjny nie zapobiega utracie masy mięśniowej Trening wibracyjny nie zapobiega utracie masy mięśniowej 5 ćwiczeń na treningową nudę 5 ćwiczeń na treningową nudę