SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Adam 77 - siła i sprawność

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15334

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 1695 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17455
Witajcie w nowym dzienniku.

Jak widać po tytule trochę inne priorytety. Zakładam nowy dziennik bo w starym panuje lekki bajzel. Bieganie (w sensie treningów) na jakiś czas odpuszczam. Rekreacyjnie oczywiście czasem potruchtam. W sumie to już dawno chyba odpuściłem tylko jakoś ciężko mi się z tą myślą było pogodzić
Celem na najbliższy czas będzie poprawa siły i sprawności. Jako, że naprawdę silny nigdy nie byłem to postanawiam to na stare lata zmienić. Trening siłowy będzie się opierał na 4-ech ćwiczeniach - przysiady, martwy ciąg, wyciskanie stojąc i wyciskanie leżąc lub pompki na poręczach plus jakieś dodatki w postaci ketli i innych ćwiczeń ze sztangą lub hantlami. Planu konkretnego nie mam bo czas przeznaczony na treningi mam w zależności od tego jak się układają zmiany moje i żonie w pracy. Rdzeń treningu jednak pozostaje niezmienny czyli 4 ćwiczenia o których pisałem powyżej.

Zapraszam do czytania i komentowania.

To tyle

Jak coś to poniżej link do starego dziennika: http://www.sfd.pl/Adam_77_DT__Ketle,_bieganie_i_inne_duperele-t1040831.html 
1

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 1695 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17455
Dzisiejszy trening.

1. Rozgrzewka - 15'
2. Przysiad tylny (ATG) - 20kgx5x3, 25kgx5, 30kgx5, 40kgx5, 50kgx5, 60kgx5, 54kgx5, 47.5kgx5x5
3. Martwy ciąg "rumuński" - 3x8powt 50kg
4. TGU - 3/3 - 16kg, 20kg, 24kg
5. Windmill - 3/3 - 16kg
6. Rozciąganie - długo

Ciężki początek treningu. Po piątkowym treningu zakwas w górnej połowie ciała konkretny ale jakoś się rozruszałem.

Jutro wolne.
Jakieś chorubsko się do mnie dobiera ale narazie organizm walczy mimo tego samopoczucie bez rewelacji.

Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 533 Napisanych postów 6744 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 186834
Obecny!

AKCJA CHARYTATYWNA: http://www.sfd.pl/Wyciskamy_z_Jaworem-t1163479.html 


"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 645 Napisanych postów 5863 Wiek 59 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 49655
Jak wygląda martwy ciąg "rumuński"?Pierwszy raz słyszę taką nazwę stąd ta ciekawość.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 551 Napisanych postów 7966 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 95883
Poniewaz masz w zalozeniach sila i sprawnosc, to poswiecilbym w Twoim portfelu cwiczen martwy ciag na rzecz podciagania na drazku. Prostowniki plecow sa odpowiednio obciazane w przysiadach i wyciskaniu stojac, nogi w przysiadzie, a plecy.. nikt nigdy nie wmowi mi ze na stricte poprawe czy to wygladu ( szerokosc ) czy sprawnosci ogolnej ciagi sa lepsze niz podciaganie. Ciagi to piekne klasyczne cwiczenie, dla chcacych ogromnej sily, dla redukcji ( potezna odpowiedz hormonalna ) - ale dla celow ogolnorozwojowych lepszy jest drazek ;) I lepiej wyglada ;)

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/_DT_Xzaar._Triathlon,_cel_Double_IronMan_2017_-t1018057-s340.html

Cele 2016:

1. Sieraków Triathlon dystans 1/4 IM - http://triathlonsierakow.pl - 28.05.2016 - 02:34:12
2. Challenge Venice dystans IM - http://www.challenge-family.com/challenge-venice/ - 05.06.2016 11:47:48
3. Challenge Poznań ME dystans IM - http://challenge-poznan.pl - 24.07.2016 11:35:22
4. Ironman 70.3 Gdynia - http://ironmangdynia.pl/pl/ - 07.08.2016

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 367 Napisanych postów 5645 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 384126
Obecny:)

This is the best deal you can get.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10647 Napisanych postów 44157 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Z ciekawością będę zaglądał.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 1695 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17455
xzaar77
Poniewaz masz w zalozeniach sila i sprawnosc, to poswiecilbym w Twoim portfelu cwiczen martwy ciag na rzecz podciagania na drazku. Prostowniki plecow sa odpowiednio obciazane w przysiadach i wyciskaniu stojac, nogi w przysiadzie, a plecy.. nikt nigdy nie wmowi mi ze na stricte poprawe czy to wygladu ( szerokosc ) czy sprawnosci ogolnej ciagi sa lepsze niz podciaganie. Ciagi to piekne klasyczne cwiczenie, dla chcacych ogromnej sily, dla redukcji ( potezna odpowiedz hormonalna ) - ale dla celow ogolnorozwojowych lepszy jest drazek ;) I lepiej wyglada ;)


Marcin dzięki za uwagi a o drążku nie zapominam zwłaszcza, że to moja bolączka Ogólnie jestem słaby a drążek to już dramat więc nie mogę go odpuścić. Natomiast z martwego ciągu nie zrezygnuję. Lubię to ćwiczenie no i to jest jednak podstawa podstaw
2

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 1695 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17455
Dobra zaległe wypiski. Czas ostatnio mi się kurczy

17.11.2015 Wtorek

1. Rozgrzewka
2a Wyciskanie sztangi stojąc - 15kgx5x2, 20kgx5, 25kgx5, 30kgx5, 36kgx5, 32.5kgx5, 30kgx5x5
2b. Drążek podchwyt 10x2powt
3a. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem (ławka pozioma) - 20kgx10, 30kgx10, 40kgx10x4
3b Biceps - kilka serii po 10 powt

19.11.2015 Czwartek

1. Rozgrzewka - 10' - skakanka, przysiady przy ścianie, aureole, pompki, dynamiczne rozciąganie itd
2. Zarzut sztangi - 20kgx5x2, 25kgx3, 30kgx3, 35kgx3, 40kgx3x2, 42.5kgx3x2
3. Martwy ciąg - 50kgx5, 60kgx5, 70kgx5, 77.5kgx5, 70kgx5, 62.5kgx5x5
4. Przysiady przednie (lekko) - 25kgx8, 30kgx8, 35kgx8, 30kgx8

Treningi robione o 6 rano. Ciężko się rozruszać zwłaszcza, że córka znowu chora więc noce raczej słabo przesypiane. Tęsknie za łikendem

Mało ruchu mam ostatnio i nie chodzi o to, że tęsknię za bieganiem ale po prostu od 3-4 tygodni wszędzie autem jeżdżę, w robocie siedzę itd. Spacery z córką też zawieszone bo chora i pogoda nie bardzo. Nie dla mnie siedzący tryb życia. W przyszłym tygodniu już będzie lepiej na szczęście. Mam nadzieję

Jutro wolne.
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1916 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 57742
adam77
Ogólnie jestem słaby



Psychologia sportu i psychologia w ogóle: "co wewnątrz, to na zewnątrz". Jesteś tym, co o sobie myślisz. Dlatego uważaj na takie myśli, przekonania a najlepiej stosuj pozytywne afirmacje i wizualizacje. Partia czuwa :)
Trening o 6 rano - szacun!


Zmieniony przez - nieraz w dniu 2015-11-20 11:04:34
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 367 Napisanych postów 5645 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 384126
nieraz

Psychologia sportu i psychologia w ogóle: "co wewnątrz, to na zewnątrz". Jesteś tym, co o sobie myślisz.


Obawiam się, że to ma krótkie nogi. Jesteś tym, kim jesteś. Jaki masz obraz siebie, ten realny, i ten idealny, to już inna historia. Znam ludzi, którzy myśleli, że są ptakami. Tylko latanie im nie chciało wychodzić mimo prób

This is the best deal you can get.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła po redukcji

Następny temat

Wymyki,odmyki na maxa- konkurs dla wyczynowców i zawodowców

Puchar Polski Południowej PZKFITS - Kraków 2018 Puchar Polski Południowej PZKFITS - Kraków 2018 IFBB Diamond Cup Cacak Serbia 2018 IFBB Diamond Cup Cacak Serbia 2018 Domowa granola Domowa granola Rozciąganie statyczne zmniejsza siłę Rozciąganie statyczne zmniejsza siłę Kurkuma - właściwości, zastosowanie, dawkowanie Kurkuma - właściwości, zastosowanie, dawkowanie 9 rzeczy, które każda sprawna osoba powinna dać radę zrobić 9 rzeczy, które każda sprawna osoba powinna dać radę zrobić  8 największych freak’ów kulturystycznych na świecie 8 największych freak’ów kulturystycznych na świecie Uniwersyteckie Mistrzostwa Polski  PZKFITS 2018 Uniwersyteckie Mistrzostwa Polski PZKFITS 2018