SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Adam 77 - siła i sprawność

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15490

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1696 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17484
Witajcie w nowym dzienniku.

Jak widać po tytule trochę inne priorytety. Zakładam nowy dziennik bo w starym panuje lekki bajzel. Bieganie (w sensie treningów) na jakiś czas odpuszczam. Rekreacyjnie oczywiście czasem potruchtam. W sumie to już dawno chyba odpuściłem tylko jakoś ciężko mi się z tą myślą było pogodzić
Celem na najbliższy czas będzie poprawa siły i sprawności. Jako, że naprawdę silny nigdy nie byłem to postanawiam to na stare lata zmienić. Trening siłowy będzie się opierał na 4-ech ćwiczeniach - przysiady, martwy ciąg, wyciskanie stojąc i wyciskanie leżąc lub pompki na poręczach plus jakieś dodatki w postaci ketli i innych ćwiczeń ze sztangą lub hantlami. Planu konkretnego nie mam bo czas przeznaczony na treningi mam w zależności od tego jak się układają zmiany moje i żonie w pracy. Rdzeń treningu jednak pozostaje niezmienny czyli 4 ćwiczenia o których pisałem powyżej.

Zapraszam do czytania i komentowania.

To tyle

Jak coś to poniżej link do starego dziennika: http://www.sfd.pl/Adam_77_DT__Ketle,_bieganie_i_inne_duperele-t1040831.html 
1

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1696 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17484
Dzisiejszy trening.

1. Rozgrzewka - 15'
2. Przysiad tylny (ATG) - 20kgx5x3, 25kgx5, 30kgx5, 40kgx5, 50kgx5, 60kgx5, 54kgx5, 47.5kgx5x5
3. Martwy ciąg "rumuński" - 3x8powt 50kg
4. TGU - 3/3 - 16kg, 20kg, 24kg
5. Windmill - 3/3 - 16kg
6. Rozciąganie - długo

Ciężki początek treningu. Po piątkowym treningu zakwas w górnej połowie ciała konkretny ale jakoś się rozruszałem.

Jutro wolne.
Jakieś chorubsko się do mnie dobiera ale narazie organizm walczy mimo tego samopoczucie bez rewelacji.

Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 602 Napisanych postów 7088 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 215830
Obecny!

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

napisał(a)
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 817 Napisanych postów 6247 Wiek 59 lat Na forum 9 lat Przeczytanych tematów 60740
Jak wygląda martwy ciąg "rumuński"?Pierwszy raz słyszę taką nazwę stąd ta ciekawość.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 552 Napisanych postów 7967 Wiek 41 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 96380
Poniewaz masz w zalozeniach sila i sprawnosc, to poswiecilbym w Twoim portfelu cwiczen martwy ciag na rzecz podciagania na drazku. Prostowniki plecow sa odpowiednio obciazane w przysiadach i wyciskaniu stojac, nogi w przysiadzie, a plecy.. nikt nigdy nie wmowi mi ze na stricte poprawe czy to wygladu ( szerokosc ) czy sprawnosci ogolnej ciagi sa lepsze niz podciaganie. Ciagi to piekne klasyczne cwiczenie, dla chcacych ogromnej sily, dla redukcji ( potezna odpowiedz hormonalna ) - ale dla celow ogolnorozwojowych lepszy jest drazek ;) I lepiej wyglada ;)

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/_DT_Xzaar._Triathlon,_cel_Double_IronMan_2017_-t1018057-s340.html

Cele 2016:

1. Sieraków Triathlon dystans 1/4 IM - http://triathlonsierakow.pl - 28.05.2016 - 02:34:12
2. Challenge Venice dystans IM - http://www.challenge-family.com/challenge-venice/ - 05.06.2016 11:47:48
3. Challenge Poznań ME dystans IM - http://challenge-poznan.pl - 24.07.2016 11:35:22
4. Ironman 70.3 Gdynia - http://ironmangdynia.pl/pl/ - 07.08.2016

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 383 Napisanych postów 5691 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 417839
Obecny:)

This is the best deal you can get.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10655 Napisanych postów 44370 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
Z ciekawością będę zaglądał.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1696 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17484
xzaar77
Poniewaz masz w zalozeniach sila i sprawnosc, to poswiecilbym w Twoim portfelu cwiczen martwy ciag na rzecz podciagania na drazku. Prostowniki plecow sa odpowiednio obciazane w przysiadach i wyciskaniu stojac, nogi w przysiadzie, a plecy.. nikt nigdy nie wmowi mi ze na stricte poprawe czy to wygladu ( szerokosc ) czy sprawnosci ogolnej ciagi sa lepsze niz podciaganie. Ciagi to piekne klasyczne cwiczenie, dla chcacych ogromnej sily, dla redukcji ( potezna odpowiedz hormonalna ) - ale dla celow ogolnorozwojowych lepszy jest drazek ;) I lepiej wyglada ;)


Marcin dzięki za uwagi a o drążku nie zapominam zwłaszcza, że to moja bolączka Ogólnie jestem słaby a drążek to już dramat więc nie mogę go odpuścić. Natomiast z martwego ciągu nie zrezygnuję. Lubię to ćwiczenie no i to jest jednak podstawa podstaw
2

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1696 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17484
Dobra zaległe wypiski. Czas ostatnio mi się kurczy

17.11.2015 Wtorek

1. Rozgrzewka
2a Wyciskanie sztangi stojąc - 15kgx5x2, 20kgx5, 25kgx5, 30kgx5, 36kgx5, 32.5kgx5, 30kgx5x5
2b. Drążek podchwyt 10x2powt
3a. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem (ławka pozioma) - 20kgx10, 30kgx10, 40kgx10x4
3b Biceps - kilka serii po 10 powt

19.11.2015 Czwartek

1. Rozgrzewka - 10' - skakanka, przysiady przy ścianie, aureole, pompki, dynamiczne rozciąganie itd
2. Zarzut sztangi - 20kgx5x2, 25kgx3, 30kgx3, 35kgx3, 40kgx3x2, 42.5kgx3x2
3. Martwy ciąg - 50kgx5, 60kgx5, 70kgx5, 77.5kgx5, 70kgx5, 62.5kgx5x5
4. Przysiady przednie (lekko) - 25kgx8, 30kgx8, 35kgx8, 30kgx8

Treningi robione o 6 rano. Ciężko się rozruszać zwłaszcza, że córka znowu chora więc noce raczej słabo przesypiane. Tęsknie za łikendem

Mało ruchu mam ostatnio i nie chodzi o to, że tęsknię za bieganiem ale po prostu od 3-4 tygodni wszędzie autem jeżdżę, w robocie siedzę itd. Spacery z córką też zawieszone bo chora i pogoda nie bardzo. Nie dla mnie siedzący tryb życia. W przyszłym tygodniu już będzie lepiej na szczęście. Mam nadzieję

Jutro wolne.
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 91 Napisanych postów 1954 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 59932
adam77
Ogólnie jestem słaby



Psychologia sportu i psychologia w ogóle: "co wewnątrz, to na zewnątrz". Jesteś tym, co o sobie myślisz. Dlatego uważaj na takie myśli, przekonania a najlepiej stosuj pozytywne afirmacje i wizualizacje. Partia czuwa :)
Trening o 6 rano - szacun!


Zmieniony przez - nieraz w dniu 2015-11-20 11:04:34
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 383 Napisanych postów 5691 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 417839
nieraz

Psychologia sportu i psychologia w ogóle: "co wewnątrz, to na zewnątrz". Jesteś tym, co o sobie myślisz.


Obawiam się, że to ma krótkie nogi. Jesteś tym, kim jesteś. Jaki masz obraz siebie, ten realny, i ten idealny, to już inna historia. Znam ludzi, którzy myśleli, że są ptakami. Tylko latanie im nie chciało wychodzić mimo prób

This is the best deal you can get.

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła po redukcji

Następny temat

Wymyki,odmyki na maxa- konkurs dla wyczynowców i zawodowców

Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Ranking IFBB 2018 - Bikini Fitness Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Jem mało a waga stoi w miejscu, w czym problem? Chlebek bananowy z orzechami Chlebek bananowy z orzechami Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Co powoduje choroby serca, tłuszcze, cholesterol a może białka zwierzęce? Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Trener Ksiądz pręży muskuły na plaży w Łebie Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Aminokwasy EAA skutecznie budują masę mięśniową Nick Santonastasso - bez wymówek! Nick Santonastasso - bez wymówek! 7 przykazań stosowania węglowodanów 7 przykazań stosowania węglowodanów