Temat został odczytany 11682 razy

Adam 77 - siła i sprawność

zgłoś naruszenie
  • adam77
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1223
  • Wiek: 39 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 8589
Witajcie w nowym dzienniku.

Jak widać po tytule trochę inne priorytety. Zakładam nowy dziennik bo w starym panuje lekki bajzel. Bieganie (w sensie treningów) na jakiś czas odpuszczam. Rekreacyjnie oczywiście czasem potruchtam. W sumie to już dawno chyba odpuściłem tylko jakoś ciężko mi się z tą myślą było pogodzić
Celem na najbliższy czas będzie poprawa siły i sprawności. Jako, że naprawdę silny nigdy nie byłem to postanawiam to na stare lata zmienić. Trening siłowy będzie się opierał na 4-ech ćwiczeniach - przysiady, martwy ciąg, wyciskanie stojąc i wyciskanie leżąc lub pompki na poręczach plus jakieś dodatki w postaci ketli i innych ćwiczeń ze sztangą lub hantlami. Planu konkretnego nie mam bo czas przeznaczony na treningi mam w zależności od tego jak się układają zmiany moje i żonie w pracy. Rdzeń treningu jednak pozostaje niezmienny czyli 4 ćwiczenia o których pisałem powyżej.

Zapraszam do czytania i komentowania.

To tyle

Jak coś to poniżej link do starego dziennika: http://www.sfd.pl/Adam_77_DT__Ketle,_bieganie_i_inne_duperele-t1040831.html 

1
1447586793000
  • Krzysztof Piekarz Expert SFD
  • Pochwały:
  • Postów 686
  • Wiek: 32
  • Na forum: 12
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 3120O
  • Status: Ekspert
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów?

Indywidualne plany dietetyczne i treningowe

  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
zgłoś naruszenie
  • adam77
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1223
  • Wiek: 39 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 8589
Dzisiejszy trening.

1. Rozgrzewka - 15'
2. Przysiad tylny (ATG) - 20kgx5x3, 25kgx5, 30kgx5, 40kgx5, 50kgx5, 60kgx5, 54kgx5, 47.5kgx5x5
3. Martwy ciąg "rumuński" - 3x8powt 50kg
4. TGU - 3/3 - 16kg, 20kg, 24kg
5. Windmill - 3/3 - 16kg
6. Rozciąganie - długo

Ciężki początek treningu. Po piątkowym treningu zakwas w górnej połowie ciała konkretny ale jakoś się rozruszałem.

Jutro wolne.
Jakieś chorubsko się do mnie dobiera ale narazie organizm walczy mimo tego samopoczucie bez rewelacji.

Pozdrawiam
1447587248000
zgłoś naruszenie
  • panteon
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4711
  • Wiek: 35 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 28241
  • Trenuje: +10 lat
Obecny!
DZIENNIK: [http://www.sfd.pl/DT__Kettle_i_inne_:_-t1020521.html]

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)
1447588579000
zgłoś naruszenie
  • wycwiel
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4654
  • Wiek: 57 lat
  • Na forum: 8 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 23849
Jak wygląda martwy ciąg "rumuński"?Pierwszy raz słyszę taką nazwę stąd ta ciekawość.
[http://www.sfd.pl/wycwiel_Wyciskanie_Wielokrotne_&_Pompki-t1128356.html]
1447589506000
zgłoś naruszenie
  • xzaar77
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 7918
  • Wiek: 40 lat
  • Na forum: 6 lat
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 91465
  • Status: Znawca
  • Trenuje: sezonowo 18 lat ;)
Poniewaz masz w zalozeniach sila i sprawnosc, to poswiecilbym w Twoim portfelu cwiczen martwy ciag na rzecz podciagania na drazku. Prostowniki plecow sa odpowiednio obciazane w przysiadach i wyciskaniu stojac, nogi w przysiadzie, a plecy.. nikt nigdy nie wmowi mi ze na stricte poprawe czy to wygladu ( szerokosc ) czy sprawnosci ogolnej ciagi sa lepsze niz podciaganie. Ciagi to piekne klasyczne cwiczenie, dla chcacych ogromnej sily, dla redukcji ( potezna odpowiedz hormonalna ) - ale dla celow ogolnorozwojowych lepszy jest drazek ;) I lepiej wyglada ;)
Aktualny dziennik: [http://www.sfd.pl/_DT_Xzaar._Triathlon,_cel_Double_IronMan_2017_-t1018057-s340.html]

Cele 2016:

1. Sieraków Triathlon dystans 1/4 IM - [http://triathlonsierakow.pl] - 28.05.2016 - 02:34:12
2. Challenge Venice dystans IM - [http://www.challenge-family.com/challenge-venice/] - 05.06.2016 11:47:48
3. Challenge Poznań ME dystans IM - [http://challenge-poznan.pl] - 24.07.2016 11:35:22
4. Ironman 70.3 Gdynia - [http://ironmangdynia.pl/pl/] - 07.08.2016
1447591917000
zgłoś naruszenie
  • shadow78
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4946
  • Wiek: 38 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 37399
Obecny:)
Najbliższe planowane starty:

1. Grand Prix w Biegach Górskich Gdynia V Edycja - 03.10.2015 -->> ok, czas 1:09:48
2. Dwie dychy dla Bruna plaża 11.10.2015 -->> dystans 12,5 km -->> ok, czas 1:24:00
3. Bieg Przyjaźni 17.10.2015 -->> dystans 15 km -->> ok, czas 1:23:45
4. Półmaraton Gdański 25.10.2015 -->> ok, czas 2:16:02
5. Półmaraton Trail Łeba 06.06.2016 -->> ok, czas 2:08:47
6. Ultramaraton Formoza 46,3 km 03.05.2016 -->>ok, czas 5:48:59
7. Triatlon Sieraków 1/4 27.05.2016 -->>ok, czas 3:13
8. Ironman 1/2 Gdynia 07.08.2016-->>ok, czas 6:51
9. Maraton Puszczy Noteckiej 09.2016 --> DNS, złamanie zmęczeniowe kości piszczelowej;
1447602064000
zgłoś naruszenie
  • Anonim
  • Pochwały:
  • Nagany:
Z ciekawością będę zaglądał.
1447603336000
zgłoś naruszenie
  • adam77
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1223
  • Wiek: 39 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 8589
xzaar77 napisał(a):

Poniewaz masz w zalozeniach sila i sprawnosc, to poswiecilbym w Twoim portfelu cwiczen martwy ciag na rzecz podciagania na drazku. Prostowniki plecow sa odpowiednio obciazane w przysiadach i wyciskaniu stojac, nogi w przysiadzie, a plecy.. nikt nigdy nie wmowi mi ze na stricte poprawe czy to wygladu ( szerokosc ) czy sprawnosci ogolnej ciagi sa lepsze niz podciaganie. Ciagi to piekne klasyczne cwiczenie, dla chcacych ogromnej sily, dla redukcji ( potezna odpowiedz hormonalna ) - ale dla celow ogolnorozwojowych lepszy jest drazek ;) I lepiej wyglada ;)



Marcin dzięki za uwagi a o drążku nie zapominam zwłaszcza, że to moja bolączka Ogólnie jestem słaby a drążek to już dramat więc nie mogę go odpuścić. Natomiast z martwego ciągu nie zrezygnuję. Lubię to ćwiczenie no i to jest jednak podstawa podstaw

2
1447959893000
zgłoś naruszenie
  • adam77
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1223
  • Wiek: 39 lat
  • Na forum: 2 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 8589
Dobra zaległe wypiski. Czas ostatnio mi się kurczy

17.11.2015 Wtorek

1. Rozgrzewka
2a Wyciskanie sztangi stojąc - 15kgx5x2, 20kgx5, 25kgx5, 30kgx5, 36kgx5, 32.5kgx5, 30kgx5x5
2b. Drążek podchwyt 10x2powt
3a. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem (ławka pozioma) - 20kgx10, 30kgx10, 40kgx10x4
3b Biceps - kilka serii po 10 powt

19.11.2015 Czwartek

1. Rozgrzewka - 10' - skakanka, przysiady przy ścianie, aureole, pompki, dynamiczne rozciąganie itd
2. Zarzut sztangi - 20kgx5x2, 25kgx3, 30kgx3, 35kgx3, 40kgx3x2, 42.5kgx3x2
3. Martwy ciąg - 50kgx5, 60kgx5, 70kgx5, 77.5kgx5, 70kgx5, 62.5kgx5x5
4. Przysiady przednie (lekko) - 25kgx8, 30kgx8, 35kgx8, 30kgx8

Treningi robione o 6 rano. Ciężko się rozruszać zwłaszcza, że córka znowu chora więc noce raczej słabo przesypiane. Tęsknie za łikendem

Mało ruchu mam ostatnio i nie chodzi o to, że tęsknię za bieganiem ale po prostu od 3-4 tygodni wszędzie autem jeżdżę, w robocie siedzę itd. Spacery z córką też zawieszone bo chora i pogoda nie bardzo. Nie dla mnie siedzący tryb życia. W przyszłym tygodniu już będzie lepiej na szczęście. Mam nadzieję

Jutro wolne.
Pozdrawiam


1447960936000
zgłoś naruszenie
  • nieraz
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 1332
  • Wiek: 36 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 12396
  • Trenuje: 3-4
adam77 napisał(a):

Ogólnie jestem słaby



Psychologia sportu i psychologia w ogóle: "co wewnątrz, to na zewnątrz". Jesteś tym, co o sobie myślisz. Dlatego uważaj na takie myśli, przekonania a najlepiej stosuj pozytywne afirmacje i wizualizacje. Partia czuwa :)
Trening o 6 rano - szacun!


Zmieniony przez - nieraz w dniu 2015-11-20 11:04:34
[http://www.sfd.pl/Rytuał_Przejścia_by_nieraz-t1056642.html]
1
1448013693000
zgłoś naruszenie
  • shadow78
  • Pochwały:
  • Nagany:
  • Postów 4946
  • Wiek: 38 lat
  • Na forum: 4 lata
  • Płeć: Mężczyzna
  • LPA: 37399
nieraz napisał(a):


Psychologia sportu i psychologia w ogóle: "co wewnątrz, to na zewnątrz". Jesteś tym, co o sobie myślisz.



Obawiam się, że to ma krótkie nogi. Jesteś tym, kim jesteś. Jaki masz obraz siebie, ten realny, i ten idealny, to już inna historia. Znam ludzi, którzy myśleli, że są ptakami. Tylko latanie im nie chciało wychodzić mimo prób
Najbliższe planowane starty:

1. Grand Prix w Biegach Górskich Gdynia V Edycja - 03.10.2015 -->> ok, czas 1:09:48
2. Dwie dychy dla Bruna plaża 11.10.2015 -->> dystans 12,5 km -->> ok, czas 1:24:00
3. Bieg Przyjaźni 17.10.2015 -->> dystans 15 km -->> ok, czas 1:23:45
4. Półmaraton Gdański 25.10.2015 -->> ok, czas 2:16:02
5. Półmaraton Trail Łeba 06.06.2016 -->> ok, czas 2:08:47
6. Ultramaraton Formoza 46,3 km 03.05.2016 -->>ok, czas 5:48:59
7. Triatlon Sieraków 1/4 27.05.2016 -->>ok, czas 3:13
8. Ironman 1/2 Gdynia 07.08.2016-->>ok, czas 6:51
9. Maraton Puszczy Noteckiej 09.2016 --> DNS, złamanie zmęczeniowe kości piszczelowej;
1448016753000