logo
zamknij zamknij

Adam 77 - siła i sprawność

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 13710

0 5 0
napisał(a)
adam77
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 1314 Wiek 39 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9970
Witajcie w nowym dzienniku.

Jak widać po tytule trochę inne priorytety. Zakładam nowy dziennik bo w starym panuje lekki bajzel. Bieganie (w sensie treningów) na jakiś czas odpuszczam. Rekreacyjnie oczywiście czasem potruchtam. W sumie to już dawno chyba odpuściłem tylko jakoś ciężko mi się z tą myślą było pogodzić
Celem na najbliższy czas będzie poprawa siły i sprawności. Jako, że naprawdę silny nigdy nie byłem to postanawiam to na stare lata zmienić. Trening siłowy będzie się opierał na 4-ech ćwiczeniach - przysiady, martwy ciąg, wyciskanie stojąc i wyciskanie leżąc lub pompki na poręczach plus jakieś dodatki w postaci ketli i innych ćwiczeń ze sztangą lub hantlami. Planu konkretnego nie mam bo czas przeznaczony na treningi mam w zależności od tego jak się układają zmiany moje i żonie w pracy. Rdzeń treningu jednak pozostaje niezmienny czyli 4 ćwiczenia o których pisałem powyżej.

Zapraszam do czytania i komentowania.

To tyle

Jak coś to poniżej link do starego dziennika: http://www.sfd.pl/Adam_77_DT__Ketle,_bieganie_i_inne_duperele-t1040831.html 
1
Krzysztof Piekarz
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
adam77
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 1314 Wiek 39 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9970
Dzisiejszy trening.

1. Rozgrzewka - 15'
2. Przysiad tylny (ATG) - 20kgx5x3, 25kgx5, 30kgx5, 40kgx5, 50kgx5, 60kgx5, 54kgx5, 47.5kgx5x5
3. Martwy ciąg "rumuński" - 3x8powt 50kg
4. TGU - 3/3 - 16kg, 20kg, 24kg
5. Windmill - 3/3 - 16kg
6. Rozciąganie - długo

Ciężki początek treningu. Po piątkowym treningu zakwas w górnej połowie ciała konkretny ale jakoś się rozruszałem.

Jutro wolne.
Jakieś chorubsko się do mnie dobiera ale narazie organizm walczy mimo tego samopoczucie bez rewelacji.

Pozdrawiam
napisał(a)
panteon
Ekspert
Szacuny 174 Napisanych postów 5172 Wiek 35 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 49417
Obecny!

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

napisał(a)
wycwiel
Ekspert
Szacuny 258 Napisanych postów 5002 Wiek 58 lat Na forum 8 lat Przeczytanych tematów 28927
Jak wygląda martwy ciąg "rumuński"?Pierwszy raz słyszę taką nazwę stąd ta ciekawość.
napisał(a)
xzaar77
Ekspert
Szacuny 545 Napisanych postów 7946 Wiek 40 lat Na forum 7 lat Przeczytanych tematów 92804
Poniewaz masz w zalozeniach sila i sprawnosc, to poswiecilbym w Twoim portfelu cwiczen martwy ciag na rzecz podciagania na drazku. Prostowniki plecow sa odpowiednio obciazane w przysiadach i wyciskaniu stojac, nogi w przysiadzie, a plecy.. nikt nigdy nie wmowi mi ze na stricte poprawe czy to wygladu ( szerokosc ) czy sprawnosci ogolnej ciagi sa lepsze niz podciaganie. Ciagi to piekne klasyczne cwiczenie, dla chcacych ogromnej sily, dla redukcji ( potezna odpowiedz hormonalna ) - ale dla celow ogolnorozwojowych lepszy jest drazek ;) I lepiej wyglada ;)

Aktualny dziennik: http://www.sfd.pl/_DT_Xzaar._Triathlon,_cel_Double_IronMan_2017_-t1018057-s340.html

Cele 2016:

1. Sieraków Triathlon dystans 1/4 IM - http://triathlonsierakow.pl - 28.05.2016 - 02:34:12
2. Challenge Venice dystans IM - http://www.challenge-family.com/challenge-venice/ - 05.06.2016 11:47:48
3. Challenge Poznań ME dystans IM - http://challenge-poznan.pl - 24.07.2016 11:35:22
4. Ironman 70.3 Gdynia - http://ironmangdynia.pl/pl/ - 07.08.2016

napisał(a)
shadow78
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 324 Napisanych postów 5380 Wiek 38 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 226331
Obecny:)

Najbliższe planowane starty:

1. Grand Prix w Biegach Górskich Gdynia V Edycja - 03.10.2015 -->> ok, czas 1:09:48
2. Dwie dychy dla Bruna plaża 11.10.2015 -->> dystans 12,5 km -->> ok, czas 1:24:00
3. Bieg Przyjaźni 17.10.2015 -->> dystans 15 km -->> ok, czas 1:23:45
4. Półmaraton Gdański 25.10.2015 -->> ok, czas 2:16:02
5. Półmaraton Trail Łeba 06.06.2016 -->> ok, czas 2:08:47
6. Ultramaraton Formoza 46,3 km 03.05.2016 -->>ok, czas 5:48:59
7. Triatlon Sieraków 1/4 27.05.2016 -->>ok, czas 3:13
8. Ironman 1/2 Gdynia 07.08.2016-->>ok, czas 6:51
9. Maraton Puszczy Noteckiej 09.2016 --> DNS, złamanie zmęczeniowe kości piszczelowej;

napisał(a)
Anonim
Ekspert
Szacuny 10593 Napisanych postów 42129 Na forum 17 lat Przeczytanych tematów 57734
Z ciekawością będę zaglądał.
napisał(a)
adam77
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 1314 Wiek 39 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9970
xzaar77
Poniewaz masz w zalozeniach sila i sprawnosc, to poswiecilbym w Twoim portfelu cwiczen martwy ciag na rzecz podciagania na drazku. Prostowniki plecow sa odpowiednio obciazane w przysiadach i wyciskaniu stojac, nogi w przysiadzie, a plecy.. nikt nigdy nie wmowi mi ze na stricte poprawe czy to wygladu ( szerokosc ) czy sprawnosci ogolnej ciagi sa lepsze niz podciaganie. Ciagi to piekne klasyczne cwiczenie, dla chcacych ogromnej sily, dla redukcji ( potezna odpowiedz hormonalna ) - ale dla celow ogolnorozwojowych lepszy jest drazek ;) I lepiej wyglada ;)


Marcin dzięki za uwagi a o drążku nie zapominam zwłaszcza, że to moja bolączka Ogólnie jestem słaby a drążek to już dramat więc nie mogę go odpuścić. Natomiast z martwego ciągu nie zrezygnuję. Lubię to ćwiczenie no i to jest jednak podstawa podstaw
2
napisał(a)
adam77
Specjalista
Szacuny 58 Napisanych postów 1314 Wiek 39 lat Na forum 2 lata Przeczytanych tematów 9970
Dobra zaległe wypiski. Czas ostatnio mi się kurczy

17.11.2015 Wtorek

1. Rozgrzewka
2a Wyciskanie sztangi stojąc - 15kgx5x2, 20kgx5, 25kgx5, 30kgx5, 36kgx5, 32.5kgx5, 30kgx5x5
2b. Drążek podchwyt 10x2powt
3a. Wyciskanie sztangi wąskim chwytem (ławka pozioma) - 20kgx10, 30kgx10, 40kgx10x4
3b Biceps - kilka serii po 10 powt

19.11.2015 Czwartek

1. Rozgrzewka - 10' - skakanka, przysiady przy ścianie, aureole, pompki, dynamiczne rozciąganie itd
2. Zarzut sztangi - 20kgx5x2, 25kgx3, 30kgx3, 35kgx3, 40kgx3x2, 42.5kgx3x2
3. Martwy ciąg - 50kgx5, 60kgx5, 70kgx5, 77.5kgx5, 70kgx5, 62.5kgx5x5
4. Przysiady przednie (lekko) - 25kgx8, 30kgx8, 35kgx8, 30kgx8

Treningi robione o 6 rano. Ciężko się rozruszać zwłaszcza, że córka znowu chora więc noce raczej słabo przesypiane. Tęsknie za łikendem

Mało ruchu mam ostatnio i nie chodzi o to, że tęsknię za bieganiem ale po prostu od 3-4 tygodni wszędzie autem jeżdżę, w robocie siedzę itd. Spacery z córką też zawieszone bo chora i pogoda nie bardzo. Nie dla mnie siedzący tryb życia. W przyszłym tygodniu już będzie lepiej na szczęście. Mam nadzieję

Jutro wolne.
Pozdrawiam
napisał(a)
nieraz
Znawca
Szacuny 46 Napisanych postów 1523 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 18706
adam77
Ogólnie jestem słaby



Psychologia sportu i psychologia w ogóle: "co wewnątrz, to na zewnątrz". Jesteś tym, co o sobie myślisz. Dlatego uważaj na takie myśli, przekonania a najlepiej stosuj pozytywne afirmacje i wizualizacje. Partia czuwa :)
Trening o 6 rano - szacun!


Zmieniony przez - nieraz w dniu 2015-11-20 11:04:34
napisał(a)
shadow78
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 324 Napisanych postów 5380 Wiek 38 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 226331
nieraz

Psychologia sportu i psychologia w ogóle: "co wewnątrz, to na zewnątrz". Jesteś tym, co o sobie myślisz.


Obawiam się, że to ma krótkie nogi. Jesteś tym, kim jesteś. Jaki masz obraz siebie, ten realny, i ten idealny, to już inna historia. Znam ludzi, którzy myśleli, że są ptakami. Tylko latanie im nie chciało wychodzić mimo prób

Najbliższe planowane starty:

1. Grand Prix w Biegach Górskich Gdynia V Edycja - 03.10.2015 -->> ok, czas 1:09:48
2. Dwie dychy dla Bruna plaża 11.10.2015 -->> dystans 12,5 km -->> ok, czas 1:24:00
3. Bieg Przyjaźni 17.10.2015 -->> dystans 15 km -->> ok, czas 1:23:45
4. Półmaraton Gdański 25.10.2015 -->> ok, czas 2:16:02
5. Półmaraton Trail Łeba 06.06.2016 -->> ok, czas 2:08:47
6. Ultramaraton Formoza 46,3 km 03.05.2016 -->>ok, czas 5:48:59
7. Triatlon Sieraków 1/4 27.05.2016 -->>ok, czas 3:13
8. Ironman 1/2 Gdynia 07.08.2016-->>ok, czas 6:51
9. Maraton Puszczy Noteckiej 09.2016 --> DNS, złamanie zmęczeniowe kości piszczelowej;

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła po redukcji

Następny temat

Wymyki,odmyki na maxa- konkurs dla wyczynowców i zawodowców

Czy warto stosować dietę oraz trening „kolegi” czy z Internetu?

Czy mogę stosować suplementy, odżywki, leki (np. SAA) przed komisją lekarską?

Zawodniczki Bikini Fitness w mini i szpilkach

Sylwia Szostak - ocena sylwetki

Gainer nie działa - co robić?

Biustonosz sportowy a trening - czy to konieczność?

Grzegorz Kępa zmienia decyzję!

Maszyna i Fenix na wczasach w Łebie!