SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Adam 77 - siła i sprawność

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14833

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
panteon
Do mnie książka dotarła przed południem.
Robi wrażenie swoją objętością!!
120zł, to chyba uczciwa cena. Także 60+ wysyłka to megaokazja.
Sporo o wałkowaniu różnej maści.

Adam, korzystasz z jakiegoś planu odnośnie ciężarów i "gimnastyki", czy sam sobie wybierasz ćwiczenia? Jest jakiś zamysł, czy coś? Spontan?






Zmieniony przez - panteon w dniu 2015-12-01 21:10:35


Kurde do mnie nie dotarła jeszcze. Muszę jutro do skrzynki zajrzeć może jakieś awizo będzie od listonosza. Chociaż z drugiej strony dzisiaj cały dzień ktoś był w domu. Poczekam jeszcze do jutra. Cena jak dla mnie też spoko. Wątpię, żebym zapłacił ponad 100pln + przesyłka. Nie mogę się doczekać jak przyjdzie. No i rolera trzeba będzie kupić lub zrobić jakiegoś solidnego.

Jeżeli chodzi o plan to niestety nie ma opcji na takowy. Nie mam stałych godzin treningów. Np w tym tygodniu chodzę przed robotą i mam na trening max 70' i to też nie codziennie . Rozgrzewka, trening, rozciąganie - nie ma szans się zmieścić z jakimś FBW które zawsze lubiłem. Z kolei w przyszłym tygodniu będę miał czas wieczorem na siłownię ale znowu jest tyle ludzi, że czasem nie ma szans zrobić np przysiadów bo jakiś ciul robi tam np biceps albo wiosłowanie w klatce do przysiadów bo jest zbyt wielką "kaleką", żeby sztangę zabierać z ziemi do wiosłowania i musi mieć klatkę i nie pogadasz.
Staram się bazować na 4-ech ćwiczeniach - wyciskanie stojąc, siady, martwy i ławka aczkolwiek na to ostatnie nie mam parcia. Reszta (dodatki) to spontan ale zasada jest jedna - zero maszyn a ćwiczenia izolowane czasami (jak zostaje 5' czasu). Nie wiem czy za czas jakiś nie pojawią się kompleksy z ketlami w końcu o kondycję też trzeba dbać.

Zmieniony przez - adam77 w dniu 2015-12-01 21:30:18

Zmieniony przez - adam77 w dniu 2015-12-01 21:32:38

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 6034 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 112750
Dzięki za wyjaśnienie.

Przesyłka - brałem paczkomat.
Ksiażka wysłana w poniedziałek - we wtorek była.

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
Wk***iony z samego rana! Znowu na siłce posypał się system a nie miałem czasu czekać. Jak nie wejdę max do 6:10 na siłownię to dłużej nie ma sensu czekać bo albo trening będzie na odpieprz albo do roboty nie zdążę a na to nie mogę sobie rzecz jasna pozwolić.

Jak córka normalnie zaśnie to wieczorem ketle w domu.

Miłego dnia.

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 873 Napisanych postów 4989 Wiek 45 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 249939
adam77
Wk***iony z samego rana! Znowu na siłce posypał się system a nie miałem czasu czekać. Jak nie wejdę max do 6:10 na siłownię to dłużej nie ma sensu czekać bo albo trening będzie na odpieprz albo do roboty nie zdążę a na to nie mogę sobie rzecz jasna pozwolić.

Jak córka normalnie zaśnie to wieczorem ketle w domu.

Miłego dnia.


Podziwiam Twój upór
Ja po pierwszym wk***ieniu, zrezygnowałbym z tych siłownianych perturbacji i zaczał trenować w domu. Większość ćwiczeń które wykonujesz, możesz przeprowadzić z kettlami i drążkiem w domu. Oszczędziłbyś sobie stresu, czasu i w dłuższej perspektywie pieniędzy.

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
_Szajba_
adam77
Wk***iony z samego rana! Znowu na siłce posypał się system a nie miałem czasu czekać. Jak nie wejdę max do 6:10 na siłownię to dłużej nie ma sensu czekać bo albo trening będzie na odpieprz albo do roboty nie zdążę a na to nie mogę sobie rzecz jasna pozwolić.

Jak córka normalnie zaśnie to wieczorem ketle w domu.

Miłego dnia.


Podziwiam Twój upór
Ja po pierwszym wk***ieniu, zrezygnowałbym z tych siłownianych perturbacji i zaczał trenować w domu. Większość ćwiczeń które wykonujesz, możesz przeprowadzić z kettlami i drążkiem w domu. Oszczędziłbyś sobie stresu, czasu i w dłuższej perspektywie pieniędzy.


No właśnie miarka zaczyna powoli przebierać i na siłkę będę chyba tylko jeździł robić martwy ciąg i ewentualnie rzeczy których w domu nie zrobię. Max 2x w tygodniu. Chyba

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 6034 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 112750
W domu z dzieckiem, to też różnie bywa z treningiem..

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 335 Napisanych postów 9810 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 159926
Adam, mam nadzieję, że się nie pogniewasz za propozycję "babskiego" treningu Ale kiedy naprawdę czas na wagę złota to może takie coś:

TRENING nr 6 by Martucca, najbanalniejsze FBW:
Plan A
1. Przysiad
2. Wykroki ze sztangą albo sztangielkami
3. Zarzut + PP

Plan B
1. MC
2. Żuraw (max liczba powtórzeń)
4. Podciąganie na drążku (max liczba powtórzeń)
5. wiosłowanie sztangą

lub:

TRENING nr 9 by Martucca

FBW A:
* Lawa poziomo - 5 x 3-6
* Przysiad bułgarski - 3 x 8-15
* Invert rows - 3 x 8-12
* Dzień dobry - 3 x 8-12

FBW B:
* MC - 5 x 3-6
* Wyciskanie żołnierskie - 3 x 8-12
* Reverse Hyper Extensions 3 x 8-12
* Drążek 3x max

FBW C:
* Wiosło sztanga - 5 x 4-6
* Przysiad przedni (z podwójnym dnem) 3 x 8-15
* Wyciskanie sztangielek skos dodatni 60st. - 3 x 8-12
* RDL 3 x 8-15

I choć znalezione w Ladies to mogą zaciorać a plus ich taki, że krótkie, rzeczowe i dające się zrobić dosłownie w pół godziny Zawsze coś


Zmieniony przez - Kokosik w dniu 2015-12-03 15:53:04
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 5612 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 382644
Przychylam się do sugestii treningów w domu / piwnicy / garażu. Ja też bardzo krótko stoję z czasem i nie wyobrażam sobie czekać na otwarcie, na zwolnienie stanowiska, etc. Szkoda czasu.

This is the best deal you can get.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 6034 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 112750
Drążek/wiosłowanie - plecy
Przysiady/martwy ciąg/wykroki - nogi
wyciskanie stojąc/C&P/pompki/dipy - klata
wymachy/rwania - balistyka, metcon, jak zwał tak zwał
Powyższe da sie wykonać z kettlami. Ze sztangą też, ale celowałem w domowy trening (brak ławki i stojaków, a ja to nawet z dipami mam problem w domowych warunkach).

Można dorzucić coś jeśli komuś potrzeba - biceps, brzuch, triceps, łydki czy co tam..

Pozostaje kwestia dobrania obciążeń.
Ćwiczenia można utrudniać jak nie da się dodać kilogramów (brak odpowiednich kul/krążków) - jak w kalistenice..


Zmieniony przez - panteon w dniu 2015-12-03 18:53:34
1

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
Dziękuję wszystkim za sugestie
Kokosik te plany wcale nie "babskie". U mnie na siłowni bananowej może by się znalazły 3 osoby które te ćwiczenia potrafią wykonać. Plany mi się podobają zwłaszcza ten z dwoma dniami treningowymi. Może kiedyś skorzystam bo póki co jednak będę czasem ćwiczył w domu. Cytując klasyka "taka sytuacja"

Zaległe wypiski.

Czwartek 03.12.2015. Trening w domu.

1a. Wyciskanie jednorącz (odważnik) - 12kgx5, 16kgx5, 18kgx5, 21kgx5, 19kgx5x2, 17kgx5x3
1b. Drążek nachwyt - 1,2,4,4,3,3,3,2,2,2
2. Pompki
3. Rozciąganie

Fajnie się ćwiczyło. Drążek jakoś lepiej trochę.

Sobota 05.12.2015. Bieganie

40' spokojnego biegu
Rozciąganie

Tragedia Nadrobimy

Niedziela 06.12.2015. Siłownia.

1. Martwy ciąg - 50kgx5x2, 60kgx5, 70kgx5, 80kgx5, 75kgx5x2, 70kgx5x2
2. TGU - 5/5 - 16kg, 24kg, 28kg, 24kg, 24kg
3. Zarzut+Przysiad przedni - 2x16kgx5x5 - przed każdym przysiadem zarzut ketli
4. Rwanie odważnika - 20kg - (10L/10P+30'' skakanki+30'' pauza)x4
5. Rozciąganie

Fajnie się ćwiczyło. Martwy ciąg i TGU elegancko. Przysiady przednie z ketlami po mc dały popalić, tzn nie same przysiady ale utrzymywanie ketli w pozycji rack. Muszę robić więcej zarzutów z ketlem 24kg. Rwanie już na oparach bo już się głodny robiłem.

Jutro może coś potruchtam.
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła po redukcji

Następny temat

Wymyki,odmyki na maxa- konkurs dla wyczynowców i zawodowców

Akop Szostak wraca do MMA! Akop Szostak wraca do MMA! 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni 8 błędów, które być może popełniasz na siłowni Cytrulina wspomaga anabolizm! Cytrulina wspomaga anabolizm! Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Kreatyna wspomaga mózg i układ kostny Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Błędy na siłowni, które mogą doprowadzić do kontuzji Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Paweł Jabłoński - ocena sylwetki Migdałowe Ferrero Migdałowe Ferrero Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie Uniwersalne ćwiczenia, które można wykonać praktycznie wszędzie