SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Adam 77 - siła i sprawność

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15981

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1697 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17507
Dzisiaj pobudka po 5-tej i na siłownie

Rozgrzewka - (skakankax50, przysiadx10)x2, (goblet squatx10x12kg, drążekx3, pompkix8)x2, boxjumpx3xkilka serii
1. Przysiad tylny - 60kgx5, 54kgx5, 47.5kgx5x5
2. (wykrokix16 +15kg, 2HSwingx20 24kg, skanka1')x4/p1'


To tyle. W planie było FBW ale na recepcji dzisiaj siedział nowy chłopak i gubił się strasznie przez co trening zacząłem z opóźnieniem ponad 10-cio minutowym więc nie spinałem się. Jutro nadrobię jak dam rade.

Pozdrawiam.


Zmieniony przez - adam77 w dniu 2017-02-07 09:05:06

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
ojan Jan Olejko Moderator
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 3244 Napisanych postów 18733 Wiek 69 lat Na forum 10 lat Przeczytanych tematów 921665
Masakra!
To Ty masz taki napięty grafik!?
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1697 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17507
ojan
Masakra!
To Ty masz taki napięty grafik!?


Panie Janku z żoną różnie pracujemy (czasami mi albo jej wypada 2 zmiana) i czasem jestem z córką sam całe popołudnie i wieczór i w takim wypadku trening mogę zrobić tylko o 6 rano. No a na 8-smą muszę być najpóźniej w robocie, żeby zdążyć córę z przedszkola odebrać. Ta 8-sma to jest tak na styk, lepiej jak jestem trochę wcześniej. Plus tego taki, że mało ludzi jest w fitnesiarni, na tym koniec plusów

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1697 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17507
Dzisiaj:

Rozgrzewka - std jak ostatnio
1. Wyciskanie sztangi (ławka pozioma) - 65kgx5, 57.5kgx5, 52.5kgx5x3
2. 2x16kg (Cleanx3, Pressx2, Frontsquatx4)x10/p40''


Wpadło jeszcze trochę podciągania na drążku pomiędzy seriami rozgrzewkowymi na ławce ale w ilości nie wartej, żeby o tym wspominać. Dzisiaj postanowiłem się nie męczyć

Jutro raczej wolne.
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1697 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17507
Dzisiejszy trening:

Rozgrzewka - jak ostatnio
1. Martwy ciąg - 90kgx5x3
2a Wyciskanie sztangi stojąc - 42.5kgx5, 39kgx5, 34kgx5x3
2b. Drążek podchwytem x4powt x nie wiem ale pewnie koło 8-miu
3a. Wyciskanie sztangi leżąc (wąski chwyt) - 50kgx8, 45kgx10
3b. Ugianie przedramion (biceps) - 4x10powt


Musiałem się streszczać więc wszędzie dość krótkie przerwy oprócz martwego. Bicepsy dzisiaj robiłem nie pamiętam od kiedy. Taka fanaberia Zostało trochę czasu to trzeba było trochę popompować a co

Jutro chyba wolne.
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1697 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17507
Dzisiejszy trening.

Rozgrzewka - (skakanka x60, przysiad x10)x3, (gobletsquat12kgx10, drążekx3, pompkix10, brzuszkix10)x3
1. 2KB Front Squat - 2x20kgx5x3
2. Wyciskanie sztangi (ławka pozioma, wąski chwyt) - 60kgx5, 54kgx5x2
3. (KB Snatch 20kg 6/6, skakankax50)x8 /p30''
4. Spacer farmera 2x32kgx1'x2/p1'

Tyle. Krótko i w miarę lekko bo jutro w planie też trening.

Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1697 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17507
Dzisiejszy trening.

Rozgrzewka - skakanka, przysiady, rozciąganie dynamiczne itd
1. TGU - 24kg 5/5
2. Martwy ciąg - 100kgx3, 90kgx3x2
3. (Stepup+15kgx14, 2HSwingx15 28kg)x3/p1' (Stepup+10kgx20, 2HSwingx20 24kg)x3/p1'


TGU lekko w miarę za to ciągi jakoś ciężko dzisiaj. Chyba wczorajszy trening miał wpływ na to i pora dnia dzisiejszego treningu

Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1697 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17507
Dzisiaj siłownia. Ciężko było wstać ale potem już jakoś poszło.

Rozgrzewka - std jak ostatnio
1. Przysiad tylny - 60kgx6, 54kgx6, 47.5kgx6x3
2.(1HSwingx5->1HCleanx3->1HPressx1 -24kg, 1HSwingx6->1HCleanx4->1HPressx2 -20kg, 1HSwingx7->1HCleanx5->1HPressx3 -16kg)x3
3. (KBSnatch -20kg 7/7 + skakanka x50)x5


No i starczyło. Presy 24-ką fajnie wchodziły.

Jutro wolne chyba.
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1697 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17507
Zaległości wypiskowe. Niestety część wykasowałem niechcący z telefonu. Było bieganie, przysiady, ławka, swingi czyli to co ostatnio na tapecie.

25.02.2016

Rozgrzewka - standardowo to co zawsze ostatnio czyli skakanka, goblety, pompki itd
1. TGU 5/5 - 24kg
2. Martwy ciąg - 102.5kgx3x2
3. Przysiad - 50kgx5x2

26.02.2016

Rozgrzewka - standardowo to co zawsze ostatnio czyli skakanka, goblety, pompki itd
1. Wyciskanie sztangi (ławka pozioma) - 65kgx5, 60kgx5
2. Pompki na poręczach - x6x3
3. Drążek podchwytem - +8kgx3x2, +0kgx5,4,3,2,2
4. Armour building (2kb 2x16kg Cleanx2, Pressx1, Squatx3)x10
5. Kb snatch - 24kgx5/5x3, 20kgx7/7x3


Ostatnie treningi były raczej spokojniejsze. Córka chora a po mnie też coś tam łaziło więc nie robiłem żadnych kondycyjnych treningów.
Jak jutro będzie lepiej to może coś pobiegam albo wolne.

Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1697 Wiek 40 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 17507
No i pobiegałem

Bieganie 40' - spokojne tempo. Bardzo spokojne

Pierwsze bieganie od bardzo dawna o 5 rano. Nie było tak tragicznie.

Pozdrawiam


Zmieniony przez - adam77 w dniu 2017-02-27 07:16:05

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła po redukcji

Następny temat

Wymyki,odmyki na maxa- konkurs dla wyczynowców i zawodowców