SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Adam 77 - siła i sprawność

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14830

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 1810 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47038
Szacun za trening o tak wczesnej porze! Ja tu lenia nie widzę. Raczej żelazną wolę.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17177
nieraz
Szacun za trening o tak wczesnej porze! Ja tu lenia nie widzę. Raczej żelazną wolę.


"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17177
Dzisiejszy trening.

Rozgrzewka - (skakanka 1' , 10 przysiadów)x2, (goblet squat 12kgx10, drążekx3, pompkix8 brzuchyx8)x3
1a. 2Kb front squat - 2x20kg x5x3, 2x16kgx5x2
1b. Box jumpx3 - po każdej serii przysiadu łącznie z rozgrzewkowymi
2a. Wyciskanie sztangi (ławka pozioma) - 64kgx5, 56kgx5
2b. Drążek (chwyt neutralny) - 6,5,4,3,3,3
3. Składanka z 2x16kg - (2Kbcleanx2 2Kbpressx1 2Kbfront squatx3 2Kbrack carryx15m)x10


To tyle. Nie miałem ochoty o tak wczesnej porze na część kondycyjną. Chociaż podczas składanki się trochę zasapałem bo przerwy pomiędzy to około 30-40''.

Jutro chyba wolne.
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17177
Dzisiejszy trening.

Rozgrzewka - skakanka, przysiady itd. To co ostatnio.
1. TGU - 24kg - 4/4
2. Martwy ciąg - 100kgx3, 85kgx5x2
3. Obwód - (Stepup15kgx14, 2HSwing 28kgx10)x5/ p30''
4. Kb Snatch 20kg - 6/6x6 EMOM


To tyle. Szybko poszło, mało czasu miałem na więcej.

Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 283 Napisanych postów 7600 Wiek 35 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 111387
Czemu zrobiłeś na mc zmianę ciężaru i objętości?

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 259 Napisanych postów 6024 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 112029
Swingi już na ciężko. 28kg..

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17177
Gwid
Czemu zrobiłeś na mc zmianę ciężaru i objętości?


Żeby podbić trochę objętość i pracować nad techniką bo to podstawa

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17177
panteon
Swingi już na ciężko. 28kg..


Akurat mamy jednego ketla 28kg który jest strasznie niewygodny. Ma krótki chwyt i nawet przy moich niedużych dłoniach strasznie niewygodnie się nim robi wymachy. Chyba do swingu oburącz będę używał 32-ki.
Widziałeś na CKB/SF Polska filmik niejakiej Kingi? Dziewczyna przy wadze 49kg robi wymachy 32-ką. Fakt, że "tylko" po 5 na rękę ale jakie to ma znaczenie? Siła w niej drzemie okrutna

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 259 Napisanych postów 6024 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 112029
Wiem o którą Kingę chodzi, ale filmiku nie widziałem... Sporadycznie tam zerkam.

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17177
Dzisiejsze wygibasy poniżej.

Rozgrzewka - (skankax50, przysiady x10, hello x10)x2, (goblet squatx10, drążek x2, pompkix10, brzuszkix10)x3
1a. Wyciskanie sztangi (ławka pozioma) - 65kgx5, 57.7kgx5, 55kgx5x2
1b. Drążek podchwyt - 7,5,5,4,4,4,4
2. 2KB C&P - 2x16kg - (2,3,5)x3
3. 2x20kg - (cleanx2, pressx1, frontsquatx3)x6


To tyle. Ostatni zestaw miał być x10 ale już musiałem spadać a szkoda bo na trening wpadł kolega komandos i instruktor od ketli, leciała fajna muzyka i ogólnie klimat się zrobił zaj**isty. Podciąganie dzisiaj szło dość opornie a to za sprawą wczorajszych martwych, swingów i rwań. Tak mi się wydaje.

Pozdrawiam


Zmieniony przez - adam77 w dniu 2017-01-22 12:33:42

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła po redukcji

Następny temat

Wymyki,odmyki na maxa- konkurs dla wyczynowców i zawodowców

CT Fletcher - testament legendy CT Fletcher - testament legendy Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami Pierś z kurczaka faszerowana szpinakiem i suszonymi pomidorami 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni 6 sposobów na poprawę elastyczności mięśni Sezonowe zaburzenia afektywne - czym są i jak z nimi postępować? Sezonowe zaburzenia afektywne - czym są i jak z nimi postępować? Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Błędy kulinarne, które mogą sprawić, że twoje posiłki będą niezdrowe! Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Co bardziej szkodliwe dla kolan: bieganie czy przysiady? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Na co zwrócić uwagę przy wyborze siłowni? Shirley Webb - krzepka babcia Shirley Webb - krzepka babcia