SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Adam 77 - siła i sprawność

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14834

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
nieraz
Ja chcę się rozprawić z 48kg w tureckim, ale jakoś nie mogę utrzymać ciężaru już w pozycji leżącej. Niby tylko 4kg niż rekord a różnica kolosalna. Może jakiś blok pod kopułą... W każdym razie o czachę się nie boję, bo zawsze zdążysz odrzucić w bok


Otóż to. 4kg a jednak różnica spora dlatego wycofałem się, że 36kg by może poszło. Nie ma podejścia pod dany ciężar to nie gdybam.

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
Zaległości wypiskowe

10.12.2016 Sobota

1. Przysiad tylny (low bar) - 65kgx5, 57.5kgx5, 52kgx5x4
2a. Wyciskanie sztangi (ławka pozioma) - 62.5kgx5, 57.5kgx5, 50kgx5x5
2b. Drążek podchwyt - 6,5,4,4,3

To tyle. Ciężko szły przysiady bo po czwartkowych turkach cały "core" obolały. Makabra Na dodatek wypiłem kilka piw w piątkowy wieczór a że piję dużo rzadziej niż biegam to odczułem te piwa No ale generalnie ok

11.12.2016

1. TGU - 5/5 16kg, 20kg, 24kg, 20kg, 16kg - rozgrzewkowo bo sztanga była zajęta
2. Martwy ciąg - 97.5kgx2, 97.5kgx3 , 87.5kgx5, 77.5kgx5x2
3. Drążek - 6,5,4
4. KTB Snatch 16kg - 7/7x7 EMOM

Niestety ciągi dzień po przysiadach bo jutro dzień bez treningu a we wtorek te może być różnie ale jakoś poszło. Dłuższe przerwy robiłem bo akurat kolegę spotkałem który przygotowuje się do Top Team więc było o czym gadać Miałem jeszcze na koniec interwały na wioślarzu porobić ale zajęte było.

Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
Wczorajszy trening (13.12.2016 Wtorek)

1. Przysiad tylny (low bar) - 65kgx5, 57.5kgx5, 52kgx5x5
2. Wyciskanie sztangi (ławka pozioma) - 62kgx5, 57.5kgx5, 50kgx5x5
3. Kondycja - wioślarz - 4x500m/1' pauza

Wszystko poszło w miarę ok ale po wioślarzu myślałem, że zdechne

Dzisiaj wolne
Pozdrawiam.


Zmieniony przez - adam77 w dniu 2016-12-14 19:02:50

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
Ale mi się dzisiaj nie chciało, makabra. Ale myśl o tym, że jutro nie będzie treningu a i w sobotę nie wiadomo postawiła mnie do pionu

1. TGU - 5/5 - 16kg, 20kg, 24kg, 24kg, 24kg
2. Martwy ciąg - 100kgx2, 100kgx3, 90kgx5, 80kgx5
3. Drążek podchwyt - 7,6,5,4,3
4. KTB Snatch 16kg - 8/8x6 - EMOM


Wszystko fajnie ale w martwym pierwsza seria zamiast 3 razy poszła na dwa razy. Ostatnio też mi się to przytrafiło. Głowa słaba. Rwanie odważnika mnie załatwiło Piękny interwał. Drążki po ciągach średnio przyjemne.

Jutro wolne
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 260 Napisanych postów 6036 Wiek 36 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 112982
Wesołych świąt!!

"Nie znam się na BF. Najważniejsze by klata była większa od brzucha, bary szersze od talii, a najlepiej szersze od wrót stodoły, by kable były na przedramionach i ramionach, nogi jak dwa betonowe słupy i tyle." (Orzegów)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
Panteon fotka extra Dzięki za życzenia

Życzę wszystkim zdrowych i wesołych świąt spędzonych w rodzinnej atmosferze

Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 364 Napisanych postów 5612 Wiek 39 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 382644
Sportowych, rodzinnych Świąt, Adamie :)

This is the best deal you can get.

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
shadow78
Sportowych, rodzinnych Świąt, Adamie :)


Dzięki Shadow. Rodzinnie było ale sportowo już nie bardzo Chociaż dzisiaj już trochę tak

Zaległych wypisek nie chce mi się wpisywać ale były przysiady, martwe, ławka itp.

Dzisiaj już trochę inna bajka.


1. Przysiady (atg) - 50kgx5x2
2. KTB frontsquat - 2x20kg x5 x2
3. Składanka: clean+squat+press+drążek (1,2,3)x3 - 2x16kg
4. KTB Snatch - 20kg - 5/5x6 EMOM
5. Wioślarz - 2x500m/p 60''


To tyle. Fajnie było. Kondycja w dupie
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
Wczorajsza aktywność

1. Martwy ciąg - 90kgx3x5
2. Ktb front squat - 2x16kg x5x5
3. Pompki na poręczach - 0kgx5, +2.5kgx5, +5kgx5, +7.5kgx2, +10kgx5, 0kgx5x3
4. 1HSwing - 24kg - 10x10


Fajny "trening". Drążka zabrakło bo zajęcia były i nie było szans się tam wcisnąć. W ciągach spory zapas był chyba. Jednak ćwiczenie wieczorem a ćwiczenie o 6-stej rano to dwie inne bajki

Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1682 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17209
Coś mnie wczoraj opętało. Bieganie

20' spokojny bieg
5x70~80m sprint na podbiegu/p marsz
7' truch


Wnioski? O 10 minut za długi rozruch a o dwa interwały za mało Po 20-stu minutach biegu zastanawiałem się jak kiedyś byłem w stanie znieść wybiegania po 90 i więcej minut. Może to przez tą porę roku? Nie wiem ale tak ogólnie to fajnie było ale biegać częściej niż raz w tygodniu nie zamierzam. Rzadziej natomiast tak

Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła po redukcji

Następny temat

Wymyki,odmyki na maxa- konkurs dla wyczynowców i zawodowców

Maszyny treningowe, z których warto korzystać Maszyny treningowe, z których warto korzystać 14 najlepszych produktów spożywczych dla mężczyzn 14 najlepszych produktów spożywczych dla mężczyzn Pamela powiedziała TAK! Pamela powiedziała TAK! Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Rozciąganie po treningu - czy jest konieczne? Jak pobudzić swoje libido i zwiększyć jego moc Jak pobudzić swoje libido i zwiększyć jego moc Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Najlepsze ćwiczenia w seriach łączonych na tricepsy Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej Alicja Pyszka-Bazan na ostatniej prostej Jaglane Rafaello w wersji fit Jaglane Rafaello w wersji fit