SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Adam 77 - siła i sprawność

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 14815

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1681 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17152
Wczoraj wieczorem udało mi się zawitać na zajęcia z odważników. Ludzi zawitało tyle, że trenejro pobladł Trochę żałowałem bo miały być TGU a chciałem trochę powalczyć ale przy takiej ilości ludzi mogło by być niebezpiecznie.

Odważniki 60' - swingi jednorącz, oburącz, highpulle, pressy. Na koniec obwód (40'' pracy i następna stacja): 2HSwing-Gobletsquat-Hollowbody-1HKtbpress-Burpees-Coś na brzuch-Wykroki-Pompki. Wszystko x2. Długi ten obwód, mocno wytrzymałościowy. Źle się z tym czułem Za stary jestem na takie wytrzymałościówki a z drugiej strony jakoś o tą kondycję trzeba dbać a samemu do czegoś podobnego raczej bym się nie zmusił
Tak z ciekawostek to chodzi do nas chłopak na zajęcia który wcześniej trenował w Zielonej Górze w samej centrali Widać, że technicznie jest dobry, bardzo dobry i silny. Chudy ale byk

Dzisiaj wolne.
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 1809 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47021
adam77

Tak z ciekawostek to chodzi do nas chłopak na zajęcia który wcześniej trenował w Zielonej Górze w samej centrali Widać, że technicznie jest dobry, bardzo dobry i silny. Chudy ale byk




Tzw. chudy byk
Wytrzymałościówki dobra rzecz, z reguły doceniana dopiero po fakcie, bo w trakcie to inne modlitwy z krwią i potem płyną...
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1681 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17152
Zaległości.

07.12.2016 Środa

1. Przysiad tylny (low bar) - 65kgx5, 60kgx5, 55kgx5, 50kgx5x5
2a. Wyciaskanie sztangi (ławka pozioma) - 60kgx5, 55kgx5, 50kgx5x5
2b. Drążek podchwytem - 6,5,4,3,3

Wchodzę na siłownię a tam wolne stojaki Spróbowałem techniki bardziej trójbojowej i wydaje mi się, że potrafię lepiej spiąć plecy, i generalnie lepiej/łatwiej mi się wstaje. Zobaczymy. Będę dalej próbował gdyż chcę zrezygnować z używania butów do podnoszenia ciężarów.

08.12.2016 Czwartek

Odważniki w klubie.

TGU - 3/3 16kg, 2/2 20kg, 1/1 28kg, 1/1 28kg, 1/1 28kg, 2/2 24kg, 3/3 20kg
1Hswing - 30'' pracy / "przerwa" w planku (około 20'') - nie pamiętam ile serii ale poczułem i się zasapałem Plank miał być robiony na maksymalnym spięciu więc męczył

Modliłem się o spokojny trening i wymodliłem Podobało mi się.

Dzisiaj wolne. Jutro nie wiem.
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 1809 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47021
Turki 28kg to ile % Twojego RM? Swingi z jaką wagą?
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1681 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17152
nieraz
Turki 28kg to ile % Twojego RM? Swingi z jaką wagą?


Swingi z 20-stką. W sumie mogłem 24-ką "machać" ale mimo, że technicznie w swingu jednorącz jest dużo lepiej niż kiedyś to jakoś zachowawczo podchodzę do cięższych kulek w tym ćwiczeniu.
%RM? Nie wiem co to ale maxa obecnie w TGU mam 32kg. 36kg mooże bym dał rade ale to gdybanie. Waga obecnie czyli w sezonie zimowym to gdzieś 73-74kg a w lato około 70-71kg.

Edit: nie wiem czy się z tą 36-ką nie zapędziłem. Na razie mi nie w głowie maksowanie



Zmieniony przez - adam77 w dniu 2016-12-09 10:34:30

Zmieniony przez - adam77 w dniu 2016-12-09 10:34:41

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 873 Napisanych postów 4989 Wiek 45 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 249663
Generalnie low bar jest po to właśnie by siąść i wstać z większym ciężarem. Spięcie pleców wymusza niejako samo ułożenie sztangi.
Zaznaczę, że to z własnych obserwacji

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 1809 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47021
No właśnie byłem ciekaw, czy się w okolice PR zapędzasz. Dawaj 36 będzie połowa masy ciała zaliczona
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1681 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17152
_Szajba_
Generalnie low bar jest po to właśnie by siąść i wstać z większym ciężarem. Spięcie pleców wymusza niejako samo ułożenie sztangi.
Zaznaczę, że to z własnych obserwacji


Zgadzam się z Tobą Ostatnio mnie kilka osób pochwaliło na siłce za technikę w przysiadach ale w stylu oly (high bar). Co z tego jak akurat robiłem rozgrzewkę a jak przychodzi co do czego to technika się rozjeżdża Przy low bar chyba tego problemu nie będzie. Mam nadzieję Zresztą tak jak pisałem chciałbym robić przysiady w butach na płaskiej podeszwie tak jak ćwiczę ketlami i tutaj low bar będzie jak znalazł

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 102 Napisanych postów 1681 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17152
nieraz
No właśnie byłem ciekaw, czy się w okolice PR zapędzasz. Dawaj 36 będzie połowa masy ciała zaliczona



Jakbym wiedział, że wcozraj na ketlach będą turki w takiej ilości i z całą rozgrzewką pod to konkretne ćwiczenie to bym olał wyciskanie i drążek dzień wcześniej i bym spróbował bo by mnie treneiro asekurował. Następna okazja się pewnie prędko nie powtórzy a samemu bez askeuracji obawiam się os swoją facjate

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 78 Napisanych postów 1809 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 47021
Ja chcę się rozprawić z 48kg w tureckim, ale jakoś nie mogę utrzymać ciężaru już w pozycji leżącej. Niby tylko 4kg niż rekord a różnica kolosalna. Może jakiś blok pod kopułą... W każdym razie o czachę się nie boję, bo zawsze zdążysz odrzucić w bok
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła po redukcji

Następny temat

Wymyki,odmyki na maxa- konkurs dla wyczynowców i zawodowców

Bodybuilder Chat City- portal randkowy dla kulturystów Bodybuilder Chat City- portal randkowy dla kulturystów Rolada żyrafa Rolada żyrafa Czerwone mięso: zdrowe czy niezdrowe? Jeść czy unikać? Czerwone mięso: zdrowe czy niezdrowe? Jeść czy unikać? Grillowana pierś z kurczaka z czarną soczewicą Grillowana pierś z kurczaka z czarną soczewicą Jak zbudować sześciopak? 9 kroków do sześciopaka Jak zbudować sześciopak? 9 kroków do sześciopaka  Dieta IIFYM - elastyczny przewodnik diety Dieta IIFYM - elastyczny przewodnik diety Uzależnienie od alkoholu - sygnały ostrzegawcze Uzależnienie od alkoholu - sygnały ostrzegawcze Węglowodany czy tłuszcze – co nas zabija? Węglowodany czy tłuszcze – co nas zabija?