SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

Adam 77 - siła i sprawność

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , ,

Ilość wyświetleń tematu: 15617

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1696 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17484
Wczoraj wieczorem udało mi się zawitać na zajęcia z odważników. Ludzi zawitało tyle, że trenejro pobladł Trochę żałowałem bo miały być TGU a chciałem trochę powalczyć ale przy takiej ilości ludzi mogło by być niebezpiecznie.

Odważniki 60' - swingi jednorącz, oburącz, highpulle, pressy. Na koniec obwód (40'' pracy i następna stacja): 2HSwing-Gobletsquat-Hollowbody-1HKtbpress-Burpees-Coś na brzuch-Wykroki-Pompki. Wszystko x2. Długi ten obwód, mocno wytrzymałościowy. Źle się z tym czułem Za stary jestem na takie wytrzymałościówki a z drugiej strony jakoś o tą kondycję trzeba dbać a samemu do czegoś podobnego raczej bym się nie zmusił
Tak z ciekawostek to chodzi do nas chłopak na zajęcia który wcześniej trenował w Zielonej Górze w samej centrali Widać, że technicznie jest dobry, bardzo dobry i silny. Chudy ale byk

Dzisiaj wolne.
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 1970 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 61025
adam77

Tak z ciekawostek to chodzi do nas chłopak na zajęcia który wcześniej trenował w Zielonej Górze w samej centrali Widać, że technicznie jest dobry, bardzo dobry i silny. Chudy ale byk




Tzw. chudy byk
Wytrzymałościówki dobra rzecz, z reguły doceniana dopiero po fakcie, bo w trakcie to inne modlitwy z krwią i potem płyną...
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1696 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17484
Zaległości.

07.12.2016 Środa

1. Przysiad tylny (low bar) - 65kgx5, 60kgx5, 55kgx5, 50kgx5x5
2a. Wyciaskanie sztangi (ławka pozioma) - 60kgx5, 55kgx5, 50kgx5x5
2b. Drążek podchwytem - 6,5,4,3,3

Wchodzę na siłownię a tam wolne stojaki Spróbowałem techniki bardziej trójbojowej i wydaje mi się, że potrafię lepiej spiąć plecy, i generalnie lepiej/łatwiej mi się wstaje. Zobaczymy. Będę dalej próbował gdyż chcę zrezygnować z używania butów do podnoszenia ciężarów.

08.12.2016 Czwartek

Odważniki w klubie.

TGU - 3/3 16kg, 2/2 20kg, 1/1 28kg, 1/1 28kg, 1/1 28kg, 2/2 24kg, 3/3 20kg
1Hswing - 30'' pracy / "przerwa" w planku (około 20'') - nie pamiętam ile serii ale poczułem i się zasapałem Plank miał być robiony na maksymalnym spięciu więc męczył

Modliłem się o spokojny trening i wymodliłem Podobało mi się.

Dzisiaj wolne. Jutro nie wiem.
Pozdrawiam

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 1970 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 61025
Turki 28kg to ile % Twojego RM? Swingi z jaką wagą?
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1696 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17484
nieraz
Turki 28kg to ile % Twojego RM? Swingi z jaką wagą?


Swingi z 20-stką. W sumie mogłem 24-ką "machać" ale mimo, że technicznie w swingu jednorącz jest dużo lepiej niż kiedyś to jakoś zachowawczo podchodzę do cięższych kulek w tym ćwiczeniu.
%RM? Nie wiem co to ale maxa obecnie w TGU mam 32kg. 36kg mooże bym dał rade ale to gdybanie. Waga obecnie czyli w sezonie zimowym to gdzieś 73-74kg a w lato około 70-71kg.

Edit: nie wiem czy się z tą 36-ką nie zapędziłem. Na razie mi nie w głowie maksowanie



Zmieniony przez - adam77 w dniu 2016-12-09 10:34:30

Zmieniony przez - adam77 w dniu 2016-12-09 10:34:41

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Jest liderem w tym dziale Szacuny 1241 Napisanych postów 5962 Wiek 45 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 397442
Generalnie low bar jest po to właśnie by siąść i wstać z większym ciężarem. Spięcie pleców wymusza niejako samo ułożenie sztangi.
Zaznaczę, że to z własnych obserwacji

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 1970 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 61025
No właśnie byłem ciekaw, czy się w okolice PR zapędzasz. Dawaj 36 będzie połowa masy ciała zaliczona
...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1696 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17484
_Szajba_
Generalnie low bar jest po to właśnie by siąść i wstać z większym ciężarem. Spięcie pleców wymusza niejako samo ułożenie sztangi.
Zaznaczę, że to z własnych obserwacji


Zgadzam się z Tobą Ostatnio mnie kilka osób pochwaliło na siłce za technikę w przysiadach ale w stylu oly (high bar). Co z tego jak akurat robiłem rozgrzewkę a jak przychodzi co do czego to technika się rozjeżdża Przy low bar chyba tego problemu nie będzie. Mam nadzieję Zresztą tak jak pisałem chciałbym robić przysiady w butach na płaskiej podeszwie tak jak ćwiczę ketlami i tutaj low bar będzie jak znalazł

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 89 Napisanych postów 1696 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17484
nieraz
No właśnie byłem ciekaw, czy się w okolice PR zapędzasz. Dawaj 36 będzie połowa masy ciała zaliczona



Jakbym wiedział, że wcozraj na ketlach będą turki w takiej ilości i z całą rozgrzewką pod to konkretne ćwiczenie to bym olał wyciskanie i drążek dzień wcześniej i bym spróbował bo by mnie treneiro asekurował. Następna okazja się pewnie prędko nie powtórzy a samemu bez askeuracji obawiam się os swoją facjate

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

...
napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 1970 Wiek 37 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 61025
Ja chcę się rozprawić z 48kg w tureckim, ale jakoś nie mogę utrzymać ciężaru już w pozycji leżącej. Niby tylko 4kg niż rekord a różnica kolosalna. Może jakiś blok pod kopułą... W każdym razie o czachę się nie boję, bo zawsze zdążysz odrzucić w bok
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Siła po redukcji

Następny temat

Wymyki,odmyki na maxa- konkurs dla wyczynowców i zawodowców