SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

A jak ćwiczyć łydki??

temat działu:

Trening dla zaawansowanych

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 23844

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 48067
chodzi mi o to ile serii i ile powtórzeń .... łydek nigdy systematycznie nie ćwiczyłem bo biegałem .... myślałem że to wystarczy ..... ale niewystarczyło .... moje łydki w stosunku do ud są troche śmieszne..... niema co zaczynam trenowac łydki ...... wydaje mi się że na łydki wykonywać należy sporo powtórzeń ....mam rację? ogólnie prosiłbym o jakiś plan treningu na łydki
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
w sumie jesli zaczynasz trening na łydki ...
3 wspiecia stoja 14-20 powt (swietnie cwiczenie na mase łydek)
4 wspiecia siedziac 10-14 powt (rozwija sie miesien płaszczyklowaty (czy jakis tam) i łydke wyglada na szersza jednak jesli nie masz przyrzadu do tego to ze sztanga na kolanach sobie daruj... an siłca zakąłdam 20 kg i sie mewcze cszybko a na chacie 55kg na łydki i po 30 powt nudzi mi sie

eminem "sing 4 the moment"
Sing with me, sing for the year
Sing for the laughter, sing for the tear
Sing with me,just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away
napisał(a)
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 48067
no właśnie na siłce niemają tego przyżądu do lydek więc pozostają mi tylko wspięcia ze sztangą ....... wydaje mi się że jedno ćwiczenie powinno na początek starczyć 4 serie po 20 powt. ta siłownia jest nowa i obiecują ze do wakacji dodadzą więcej sprzetu więc może i na łydki coś się trafi .... dzięki za pomoc ...sogiem Cie obdarzę
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 74 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1468
siemka ja cwicze lydki intensywnie od 3 miesiecy i robie wspiecia ze sztanga 5 x 25 i 1.30 min przerwy miedzy seriami efekty sa wielki .mowie ci sproboj ten sposob

jesli moja odpowiedz ci pomogła to licze na SOGA:D ..Ludzie cwiczcie trzeba bys wielkim
2

jesli moja odpowiedz ci pomogła to licze na SOGA:D ..Ludzie cwiczcie trzeba bys wielkim

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 70 Napisanych postów 5486 Wiek 36 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 48067
właśnie wróciłem z siłowni ..... zrobiłem 5 serii po 20 powtórzeń z ok 1 minutą przerwy ...... i ałaaaaaa ( znaczy zadziałało ) więc kamil też soga dostaniesz
napisał(a)
Początkujący
Szacuny 2 Napisanych postów 74 Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 1468
ciesze sie:) mowilem ci to jest zabojczy trening:) ale wchodzi tez zabojcze:) zycze efektow. dzieki za SOGA:)

jesli moja odpowiedz ci pomogła to licze na SOGA:D ..Ludzie cwiczcie trzeba bys wielkim

jesli moja odpowiedz ci pomogła to licze na SOGA:D ..Ludzie cwiczcie trzeba bys wielkim

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 92 Napisanych postów 17160 Wiek 35 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 56817
Kurcze - ale nie rozwiniesz w pełni swoich podudzi bez wspięć na palcach w pozycji siedzącej - mięsień płaszczkowaty jest angażowany tylko i wyłącznie w przypadku gdzie podudzia są ugięte wzgledem ud pod kątem zblizonym do prostego.
Jeżeli nie masz odpowiedniej maszyny to wystarczy je robić ze sztangą na kolanach - nawet z niedużym obciazeniem pozwalajacym wykonać 20-25 powtórzeń.
Jeżeli postanowisz dorzucic to ćwiczenie do swojego planu to rób je przed wspoięciami w pozycji stojącej - robiąc najpierw wspęcia na siedząco wstępnie wyczerpiesz mięśnie a wspięcia na stojąco edziesz wykonywał z mniejszym ciężarem ale takimi samymi efeektami - odciążysz kregosłup.

leniwa i d****na maskotka-mafia.suple.hardcor.pl
"When the flood calls, you have no home, you have no walls"

Wesoły wegan :)

napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
ale kruchu... ja robie na chacie kłada sztange na kolanach kłade max obciazenia domowego 55kg i po 30 powtorzeniach bola mnie kolana i sie robi nudne ... i wcale łydki sie nie mecza... a na siłce na tym przyrzadzie nakładam 20-30 kg i robie 20-25 powt ledwo no...

eminem "sing 4 the moment"
Sing with me, sing for the year
Sing for the laughter, sing for the tear
Sing with me,just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away
napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
To rób to samo, ale jedną nogą

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Michail ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 207 Napisanych postów 48745 Wiek 43 lat Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 91090
A gryf owiń gąbka w miejscy, gdzie styka się z noga-proste

Pozdrawiam wszystkich ambitnych-"Wszystko,co Cię nie zabije czyni Cię mocniejszym"
Michail-Czytaj i pytaj:
http://www.kulturystyka.pl/atlas/
Albo oglądaj i ucz się http://www.kulturystyka.pl/atlas_cwiczen-michail/ 

PORADY INDYWIDUALNE - www.dobierz-trening.pl
ZAINTERESOWANY PORADĄ - PISZ GG:7426473

napisał(a)
Fuckmaster ZASŁUŻONY
Ekspert
Szacuny 197 Napisanych postów 31902 Wiek 31 lat Na forum 15 lat Przeczytanych tematów 94077
gąbki nie posiadam stosowałem poduszke ale sa jakies za miekkie bo tak samo uciska w kosc ...
a jedna noga próbowałem ze sztangielka ale mi nie podchodzi ... chociaz jak mus to mus... ale uciskac bedzie nadal... nawet kładłem dłon pod spod troche mnie j bolała noga ale co było z reka próbowałem wszystkich metod

chociaz gabka b mi sie przydała tez do przydiadow bo tak to musze zakładac bluze i sie baaardzo poce

eminem "sing 4 the moment"
Sing with me, sing for the year
Sing for the laughter, sing for the tear
Sing with me,just for today
Maybe tomorrow, the good Lord will take you away
Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Podziekowa nia dla ... za ... !!

Następny temat

Siła a trening aerobowy

Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Większy przekrój gryfu sposobem na ból stawów Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Fani będą mieli wpływ na wynik Mr. Olympia! Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Musclemania i Fitness Motywatory 2018 Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Krzysztof Skryplonek - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Marta Górzyńska - ocena sylwetki Czosnek stymuluje anabolizm Czosnek stymuluje anabolizm Trening wibracyjny nie zapobiega utracie masy mięśniowej Trening wibracyjny nie zapobiega utracie masy mięśniowej 5 ćwiczeń na treningową nudę 5 ćwiczeń na treningową nudę