SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

A co mi tam jeszcze zapodam!!!

temat działu:

Galeria Zdjęć

słowa kluczowe: ,

Ilość wyświetleń tematu: 4025

...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1770 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29460
To beda zdjecia z przed 2 lat z pewnych baletow....

Mam trzy latka, trzy i pol siegam glowa ponad stol.....
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1770 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29460


jezeli ktos zgadnie ile lat na tym zdjeciu ma ta dziewczyna z prawej dostanie soga.

Mam trzy latka, trzy i pol siegam glowa ponad stol.....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10671 Napisanych postów 44717 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
z mojej prawej czy z twojej prawej???
ta w okularach wyglada na fajna...czy sie myle ma ok 16 lat i 4 miechy 14 dni 4 godz 25 min i 57 sek zgadlem????

Gdybym miał full PLN'ów ale bym szalał...cykl za cyklem Eee szaleje ZiP zIp,cykl cykl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1770 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29460


.

Mam trzy latka, trzy i pol siegam glowa ponad stol.....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 19 Napisanych postów 12783 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 104474
buehehhe, ten jej kubek wygląda jak by miał oczy i sie do mnie usmiechał, hehehheeh, chyba za duzo ryżu




Doradca w dziale "Trening"
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1770 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29460


Nie zgadles, moze ktos jeszcze sprobuje??

Mam trzy latka, trzy i pol siegam glowa ponad stol.....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1770 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29460


brutus: mam te zdjecie 2 lata i nie zauwazylem tego heheheh

Mam trzy latka, trzy i pol siegam glowa ponad stol.....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1770 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29460


chodzi o ta w czarnych okularach....

Dobra to juz wszystkie foty...

Mam trzy latka, trzy i pol siegam glowa ponad stol.....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Ekspert
Szacuny 10671 Napisanych postów 44717 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
ze tak powiem na zdjeciu nr 2 jakies 2 pedaly chyba sa???

Gdybym miał full PLN'ów ale bym szalał...cykl za cyklem Eee szaleje ZiP zIp,cykl cykl
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Początkujący
Szacuny 1 Napisanych postów 1770 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 29460
eheheh pedalami nie sa, ale tak wyszlo i wszyscy tak mowia jak te zdjecie widza

Mam trzy latka, trzy i pol siegam glowa ponad stol.....
...
Napisał(a)
Zgłoś naruszenie
Znawca
Szacuny 44 Napisanych postów 4802 Na forum 16 lat Przeczytanych tematów 37286
no wlasnie. Moze to byla jakas "inna" imprezka ? hehe joke LOL

--== Czlonek Mafii HRHR ==--

LOL - Laugh Out Loud

"Jestem sobie prawdą, fałszem i zagadką też.."

Nowy temat Wyślij odpowiedź
Poprzedni temat

Co o niej sądzicie?.

Następny temat

Kolega - oceńcie