SFD.pl - fitness, kulturystyka, trening, dieta i suplementacja

AURA MOCY - TRÓJBÓJ SIŁOWY

temat działu:

Po 35 roku życia

słowa kluczowe: , , ,

Ilość wyświetleń tematu: 325172

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 10646 Napisanych postów 44139 Na forum 18 lat Przeczytanych tematów 57734
"Nie da się jej udać surowym grymasem z tandetnego filmu akcji czy próżnym napinaniem wirtualnych mięśni, napompowanych ciężarami dla lalek Barbie. Siła musi być wypracowana na polu bitwy, obojętnie, czy jest to Corral O.K, ring kickboxingowy, czy klatka do przysiadów."
P.Tsatsouline "Więcej niż bodybuilding"


Witam wszystkich serdecznie. Nareszcie nadszedł czas na nowy dziennik.

Dzięki wam I sobie udało mi się przebrnąć drogę od rubasznego hulaki do aktywnego sportowo tatuśka. Te dwa lata wypaliły 32kg zbędnego balastu i nauczyły radości z ćwiczeń siłowych. Było zaskakująco łatwo I historie o gubieniu potężnych kilogramów nie robią już na mnie takiego wrażenia a opowieści ludzi wiecznie odchudzających się, stały się żenujące.

Przez te niecałe dwa lata nauczyłem się tez kilku rzeczy o sobie a najważniejszą z nich jest poznanie co najbardziej mnie kreci w treningu na siłowni.

Od dzisiaj koniec z pomiarami I beztroskim treningiem intuicyjnym. Koniec zabawy, czas na wyzwania.

CEL: Chodzić w aurze mocy
Cel nadrzędny, jest dość mglisty i subiektywny. Droga do niego jednak, wydaje się być prosta. Gdzie najlepiej widać czystą siłę? Gdzie wydolność, czy skomplikowana technika nie odgrywają pierwszoplanowej roli a decyduje czysta siła?
TRÓJBÓJ SIŁOWY - kwintesencja żelaznego treningu.

Żeby nie było tak mgliście, no i w TS liczy się wynik, to potrzebne są stopnie.


2016 – Wyrównanie porachunków

Do końca tego roku, planuje rozprawić się z magia cyfry 150kg, w zeszłym roku się nie udało, (nie tylko mnie zresztą). Trzeba coś sztandze udowodnić. Minimum - wycisnąć, maximum - wycisnąć z zatrzymaniem.

SQ:170kg,BP:150kg,DL:215kg (535)


2017 – minimum przyzwoitości

Żeby się waliło paliło muszę wyciągnąć ćwiartkę.

SQ:190,BP:150kg,DL:250kg (590)



2018 – siadaj I wyciągaj wnioski

Dwójka z przodu w siadach, wstępna analiza jak I na co reaguje I przygotowanie szczytowej formy pod określoną datę.

SQ:210kg,BP160kg,DL 250kg (620kg)


2019 – rozpoznanie terenu

Przygotowanie I start w 2óch zawodach jeszcze z seniorami. Bez walki o podium, typowo wywiadowczo

SQ: 220kg,BP160kg,DL260kg (640kg)


2020 We are the champions

Przygotowanie I walka o mistrzostwo Szkocji weteranów grupa M1 (RAW).



W dzienniku tym zobaczycie, rzetelne sprawozdanie z większości planów z książek: Siła dla ludu I Więcej niż BB.
Będzie practice, practice, praktice.

Co przemawia za osiągnięciem celu?
- bardzo chcę
- nie mam nic lepszego do roboty
- uwielbiam
- mam was
Kłodami pod nogami mogą się okazać:
- ćwiczę sam
-mam małe dzieci i bardzo lubię spędzać z nimi czas
- rychło w czas się obudziłem

Oczywiście liczę na waszą dalszą obecność w moich poczynaniach, nikt tak nie doradzi, nie dopatrzy, nie naprostuje i nie zmotywuje jak wy.
Jeszcze wyniki z Mistrzostw Szkocji Weteranów z zeszłego roku:


3
Ekspert SFD
Pochwały Postów 686 Wiek 32 Na forum 11 Płeć Mężczyzna Przeczytanych tematów 13120
Masz problem z przybraniem na wadze lub zgubieniem zbędnych kilogramów? Indywidualne plany dietetyczne i treningowe
  • 23 383 spalonych kg tłuszczu
  • 27 059 zbudowanych kg mięśni
Sprawdź więcej
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 259 Napisanych postów 7602 Wiek 35 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 111540
no cześć, powodzenia ale będą jaja jak np będziesz miał eksplozję mocy i na klate ciśniesz 200

Sport to zdrowie do póki nie robisz singli

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 565 Napisanych postów 6407 Wiek 39 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 57271
No ktoś tu ma kojones ze stali. Gruby długi plan. Podoba mi się!

PB:
IM 140.6 Poznań 25.06.2017, 12:48:33 / IM 70.3 Gdynia 07.08.2016, 5h:23min:57s / JBL Triathlon Sieraków 28.05.2016 1/4 IM, 2h:33min:54s / Otyliada 12/13.03.2016 15km, 6h:28min / III PKO Maraton Rzeszowski 04.10.2015, 03h:55min:51s / Półmaraton Rzeszowski 06.04.2014, 1h:53min:03s / Trening 08.06.2017, 10km 47min:43s / Łańcucka Piątka 5km 11.06.2016, 22min:45s

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 85 Napisanych postów 541 Wiek 44 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 24335
Będzie dobrze.
Tobie wszystko wchodzi zadziwiająco łatwo.
PESEL będzie nieco psuł, ale moim zdaniem Ty zarówno fizycznie jak i wolicjonalnie jesteś stworzony do siłówki i do osiągania wyznaczonych celów.
Nie napiszę otwartym tekstem o suplementacji. Sam pewnie zadasz sobie na poszczególnych etapach pytanie o zakres tejże.
Mamy w dziale hipopotamy , które marzą o byciu wyścigowym ogierem na Służewcu, buldogi próbujące sił w wyścigach chartów, tygrysy wrzucające sobie na grzbiet kilkunastogodzinne jednostajne cierpienie-będziemy mieli niedźwiedzia , który chce być niedźwiedziem.

Będę kibicował.
1

03.05.2016 I KRS Formoza Ultramaraton Kaszubski 46.3 km [5:20:15]
13.08.2016 Gorce Ultra-Trail 43 km [6:36:50]
18.02.2017 Trójmiejski Ultra Track 65 km [8:53:13]
22.04.2017 II KRS Formoza Ultramaraton Kaszubski 46.3 km [5:10:27] "Everyone has a plan until they get punched in the face" M.Tyson

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 317 Napisanych postów 9823 Wiek 45 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 163177
Bomba
Ale pierwszy start to przyspiesz w czasie


Zmieniony przez - Kokosik w dniu 2016-06-16 20:03:39
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 90 Napisanych postów 1695 Wiek 40 lat Na forum 3 lata Przeczytanych tematów 17455
Fan Twój plan na przyszłość robi wrażenie. Podoba mi się Twoje podejście. Z takim podejściem i cierpliwością wierzę, że Ci się uda.
Trzymam kciuki.

"If you want to spend hours at the gym every week that’s cool, you can.
Or you can focus a bit each day on only the most important and impactful exercises, so you still have plenty of time and energy left to get out there and enjoy LIFE"

napisał(a)
Specjalista
Szacuny 51 Napisanych postów 566 Wiek 48 lat Na forum 6 lat Przeczytanych tematów 7190
Pięknie to napisał heinz -"będziemy mieli niedźwiedzia , który chce być niedźwiedziem."

Z przyjemnością będę zaglądał do twojego dziennika. Powodzenia i wytrwałości.
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 83 Napisanych postów 3878 Wiek 37 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 24529
Jestem i ja. Trzymam kciuki za realizację planu, bo widać że konkretny

躾イコ一ル自由 (Discipline Equals Freedom)

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 503 Napisanych postów 3509 Wiek 48 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 202559
Startuj chłopie wcześniej...zobaczysz, co i jak, pewnie sie sporo nauczysz. Bez ciśnienia na miejsce. Będę stałym czytelnikiem :)
napisał(a)
Ekspert
Szacuny 540 Napisanych postów 10132 Wiek 44 lat Na forum 5 lat Przeczytanych tematów 68495
Znalazłem i ja.

------------------------------------
Сила это способность
http://www.sfd.pl/Kettlebells_Sztanga_Bieganie_Sila_dla_cierpliwych_By_MaGor_Vol3-t1078817.html
------------------------------------
Spis treści i indeksy:
https://dl.dropboxusercontent.com/u/69665444/sfd/pub/dziennik/spis_tresci.html
------------------------------------
http://www.sfd.pl/Pomoc_dla_małego_Igorka__serdecznie_zapraszamy_!-t1022615.html 

napisał(a)
Ekspert
Szacuny 919 Napisanych postów 5268 Wiek 45 lat Na forum 4 lata Przeczytanych tematów 295966
Szkoda chłopa
Oczywiście będę zaglądał.

When you have to shoot...Shoot! Don't talk

Nowy temat Temat Zamknięty
Poprzedni temat

Bieganie po górach zdobywa popularność

Następny temat

DT Tri. Cel=czołówka amatorów w PL

Finał IFBB DIAMOND CUP na targach FIWE w Warszawie. Finał IFBB DIAMOND CUP na targach FIWE w Warszawie. IFBB Diamond Cup Warsaw: Classic, Physique, Wellness IFBB Diamond Cup Warsaw: Classic, Physique, Wellness Rich Gaspari skończył 55 lat! Rich Gaspari skończył 55 lat! Orkiszowa tarta ze szparagami Orkiszowa tarta ze szparagami Przestań sabotować swoją dietę w weekendy! Przestań sabotować swoją dietę w weekendy! 7 ćwiczeń rozciągających dla osób z siedzącą pracą 7 ćwiczeń rozciągających dla osób z siedzącą pracą Rhodia rosea ALLNUTRITION - naturalny doping mózgu Rhodia rosea ALLNUTRITION - naturalny doping mózgu Maja Olszewska - ocena sylwetki Maja Olszewska - ocena sylwetki